Hän oli 14v saksanpaimenkoiran ja hauskin yhdistys ja ollut lapsesta asti minun pikku koirani miten pääsen siitä yli se on kamala menetys
Koirani kuoli
15
290
Vastaukset
- Anonyymi
Hän oli aina hyvä juuri sellaisenaan kuin oli 😭😭😭😭😭😭😭😭 en selviä tästä
- Anonyymi
Otan osaa.
Varmasti on vaikeaa ja surullista nyt ilman eläinystävää.
Aika auttaa, tuska helpottaa ja voit olla kiitollinen yhteisistä muistoista tuonnempana.
Voimia ja jaksamista sinulle. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kyllä siitä nelivetomaasturilla ainakin jo pääsee.
- Anonyymi
Pääset sinä. Kaikki me ollaan päästy yli, joilla lemmikkejä on ollut vaikka parku oli kova.
Mieti niitä asioita, mitä se koirasi sinulle antoi ja ole kiitollinen siitä. Varmasti antoi iloa, sait kertoa sille murheesi, eikä se koskaan haukkunut (siis nimitellyt) sinua eikä kertonut juttujasi eteenpäin. Lemmikit on ihania ja kun suru hälvenee, ota uusi kaveri.- Anonyymi
Yritän selvitä tästä
- Anonyymi
Elämään kuuluu myös kuolema. Ikävä on luopua ihanasta, rakkaasta eläinystävästä, mutta saitte onneksi nauttia yhdessäolosta noinkin pitkään. Kaikkea hyvää toivon sinulle.
- Anonyymi
Kiitos kun yrität lohduttaa
- Anonyymi
Tuossa jo joku sanoikin että ota uusi kaveri. Hyvä neuvo, uusi pentu pakottaa sinut keskittymään siihen joten et ehdi surra menettämääsi ystävää. Älä kuitenkaan pelkää, et koskaan unohda koiraasi, se säilyy aina muistoissasi mutta suru häviää nopeammin kun keskityt uuteen ystävään.
- Anonyymi
R.I.P Otan suureen suruun osaa rakkaan pois menostasi
Voimia Teille omistajalle suuren surun keskellä
Muisto ja Rakkaus jäävät sydämeesi- Anonyymi
Kyllä 😭
- Anonyymi
Kun ottaa pennun, tietää jokainen päivä on kohti mfnetystä. Se pitää sisäistää. Ja nauttia, eläähetkessä. Hoitaa Parhaiten.
- Anonyymi
Ajattelematon ellei mene psykiatrille, kun suree kovasti koiraa.
Mulla ollut muutama koira ja metsästyksessä korvaamaton. Tulivat aikoinaan vanhaksi ja jouduin ampumaan rakkaan metsästyskaverin sopivassa paikasse, jossa oli syvä kivenkolo. - Anonyymi
Ihana koira ollut
- Anonyymi
Kamala lukea tämmöistä ongelmaa, kun pariviikkoa sitten liikenneonnettomuudessa kuoli naapurin alaikäisiltä isä työmatkalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882