Hei.
Olen juuri aloittanut kyseisen kirjan lukemisen ja hieman pelottaa kirjan paksuus. Onko hyvä kirja? Minua kiinnostaisi kuulla mielipiteitänne.
Kolme muskettisoturia
5
995
Vastaukset
- Hellan telttu
Olen monesti ennenkin kehunut Dumas'n kirjaa Kolme Muskettisoturia.
Ihana sekoitus jännitystä, romantiikkaa ja huumoria ja ystävyyden ylistystä.
Tarinan edetessä kirjan paksuus yksinkertaisesti unohtuu.
Muskettisoturien seikkailut jatkuvat vielä parilla lisäosalla, joista ensimmäinen jatko "Myladyn poika" (tai: "Muskettisoturit 20 vuotta myöhemmin") vetää vielä vertoja eka osalle.
Jatkot Bragelonnen varakreivi (tai: Muskettisoturien viimeiset urotyöt) ja Portoksen poika vähän jo haukotuttavat.
Nauti lukemastasi! Et varmasti pety. - elisant
Lämpivästi voin minäkin suositella Dumas'n "Kolmea Muskettisoturia"! Se suorastaan imaisee mukaansa, joten tuo kirjan paksuus todellakin unohtuu hyvin nopeasti! Mahtava kirja!
Upeita lukuhetkiä ja lämpimän aurinkoista kesää! - Jarly
Luin itsekin sen ja kyllä on kirja ainoaa laatuaan!
Kannattaa lukea ehdottomasti ^^ - ovat kaikki
kirjat lukemisen arvoisia.
Talvella ja sateella varsinkin, kyllä muu unohtuu. - le néant
.. mutta harmi, kun siitä ei kukaan ole osannut tehdä hyvää leffaa. Kaikissa leffoissa on kirjan kanssa yhteistä vain ja ainoastaan hebnkilöitten nimet. Olisi kiva, jos joskus Taru sormusten herrasta tyyliin tehtäisiin siitäkin kirjasta leffa.
Siis ihan kunnon leffa. sellainen, joka noudattaisi kerrankin kirjan juonikuvioita. Siis eihän kaikkea saa kirjaan mahdutettua, mutta kunhan edes jotain. Jättöisi pois (niin kuin TSH VAnha metsä jäi pois), eikä alettaisi omasta päästä soveltamaan jotain Hiipivä tiikeri piilotettu lohikäärme tyyppistä jutskaa.. :(
Inhottaa, ku hyvä kirja tuhotaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197