Kolme muskettisoturia

moon

Hei.
Olen juuri aloittanut kyseisen kirjan lukemisen ja hieman pelottaa kirjan paksuus. Onko hyvä kirja? Minua kiinnostaisi kuulla mielipiteitänne.

5

995

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellan telttu

Olen monesti ennenkin kehunut Dumas'n kirjaa Kolme Muskettisoturia.
      Ihana sekoitus jännitystä, romantiikkaa ja huumoria ja ystävyyden ylistystä.
      Tarinan edetessä kirjan paksuus yksinkertaisesti unohtuu.

Muskettisoturien seikkailut jatkuvat vielä parilla lisäosalla, joista ensimmäinen jatko "Myladyn poika" (tai: "Muskettisoturit 20 vuotta myöhemmin") vetää vielä vertoja eka osalle.

Jatkot Bragelonnen varakreivi (tai: Muskettisoturien viimeiset urotyöt) ja Portoksen poika vähän jo haukotuttavat.

Nauti lukemastasi! Et varmasti pety.

• elisant

Lämpivästi voin minäkin suositella Dumas'n "Kolmea Muskettisoturia"! Se suorastaan imaisee mukaansa, joten tuo kirjan paksuus todellakin unohtuu hyvin nopeasti! Mahtava kirja!

Upeita lukuhetkiä ja lämpimän aurinkoista kesää!

• Jarly

Luin itsekin sen ja kyllä on kirja ainoaa laatuaan!

Kannattaa lukea ehdottomasti ^^

• ovat kaikki

kirjat lukemisen arvoisia.
      Talvella ja sateella varsinkin, kyllä muu unohtuu.

• le néant

.. mutta harmi, kun siitä ei kukaan ole osannut tehdä hyvää leffaa. Kaikissa leffoissa on kirjan kanssa yhteistä vain ja ainoastaan hebnkilöitten nimet. Olisi kiva, jos joskus Taru sormusten herrasta tyyliin tehtäisiin siitäkin kirjasta leffa.
      Siis ihan kunnon leffa. sellainen, joka noudattaisi kerrankin kirjan juonikuvioita. Siis eihän kaikkea saa kirjaan mahdutettua, mutta kunhan edes jotain. Jättöisi pois (niin kuin TSH VAnha metsä jäi pois), eikä alettaisi omasta päästä soveltamaan jotain Hiipivä tiikeri piilotettu lohikäärme tyyppistä jutskaa.. :(
      Inhottaa, ku hyvä kirja tuhotaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe