Onko täällä muita jotka ihastuu aina vanhempiin naisiin

Anonyymi-ap

Onko täällä muita jotka ihastuu aina vanhempiin naisiin? Itselläni on aina ollut tämä "ongelma". Olen vähän alle 30 vuotias; olen yrittänyt tapailla vuosien saatossa myös oman ikäisiäni, mutta kun ei lähde niin ei vaan lähde. Ja olen tullut siihen tulemaan että kyseessä on nimenomaan ollut ikä. Jos kaupungilla katseeni kiinnittyy naiseen jota pidän viehättävänä, on hän aina vanhempi.
Lähinnä tässä siis vertaistukea haen että onko muillakin tätä samaa? (Ja jos joku tietää mistä näitä ihania vanhempia voisi löytää saa kertoa ;D )

23

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä ei oikein taija olla ketään tai jos on, niin hiljaisia ainakin ovat.

    • Anonyymi

      Suoraan sanoen en. Mulla on omasta takaa elämäkokemusta ja viisautta niin en näe vanhemmissa naisissa mitään kiehtovaa. Lisäksi monissa on kovuutta/viileyttä.

    • Anonyymi

      Ikäfetissi, äidin kaipuu.

    • Anonyymi

      Täällä vanhempi nainen 😊
      Valitettavasti tykkään enemmän joko vähän nuoremmasta,saman ikäisestä tai pikkasen vanhemmasta. Sanotaanko että 5 vuotta molemmin puolin omaa ikääni olisi sellainen realiteetti.

      • Anonyymi

        Mitäs valitettavaa tuossa on, eikös tuo ole juuri se ideaali.


    • Anonyymi

      Itte tykkään vanhemmista naisista tyyliin yli 40v-60v. Erääseen olin ihastunut mut nyt ku vaihtuu työpaikka, emme näe enää kun ei olla facessa kavereita

    • Anonyymi

      Oman ikäinen seura kiinnostaa, jolla sekä aivoja että ulkonäköä, koska mullakin on.

      • Anonyymi

        Meiltä jokaiselta löytyy aivot, mutta niitä pitäisi osata myös käyttää... Sinulta nähtävästi useammat...


    • Anonyymi

      Terapia tekee ihmeitä. Saatat huomata ettet tarvitse mitään reippaasti vanhempaa äiti/tätihahmoa/muokkaajaa, koska ymmärrät oman vastuusi ja päätöksentekosi elämässä. Seisot omilla jaloillasi, vanhempi ei tarkoita usein fiksumpaa. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Omaa ikäluokkaa olevista naisista vain kokemusta. Eikä ole ollut kiinnostusta itseäni huomattavasti vanhempiin naisiin.
      En näkisi, että minulla olisi hirveästi yhteistä "boomerin" kanssa.

    • Anonyymi

      Olen aivan nuoresta lähtien ollut kiinnostunut vanhemmista, mutta nyt yli 40-vuotiaana toisaalta jo hieman ikäistäni vanhemmista löytyy kypsiä naisia. Minua nuoremmat naisethan eivät edes uskalla vastata puhelimeen, elleivät tiedä täysin varmasti kuka soittaa...

    • Anonyymi

      Olen ihastunut vanhempiin naisiin nuorempana. Nyt kun olen itse vanhempi nainen, nuoremmat ei kyllä kiinnosta yhtään. Omanikäisyys ( reipas keski-ikä) tuntuu parhaalta.
      Syy: en tunne itseäni järin viehättäväksi nuoremman rinnalla enkä jaksa intoutua nuoruudesta. Oman ikäisteni kanssa tiedän olevani pitkätukkainen, hoikka, nuorekas, taiteellinen - ja vielä Hot!
      Se tieto kiihottaa minua. Ei tätinä olo.

      • Anonyymi

        Tuohon lisäisin vielä sen, että aina löytyy joku joka ei pidä sinusta...


    • Anonyymi

      18-vuotiaat, oih!! 🤤🤤

    • Anonyymi

      Ap täällä, näin tämän oman aloitukseni sattumalta ja pitipä tulla kommentoimaan että löysin oman kultani <3 ja kun kolahati oikeasti ei sillä iällä ollut mitään merkitystä. Hän on minua 10 vuotta vanhempi, mutta ei kyllä ikäeroa huomaa missään.

      • Eihän tuo kummoinen ikäero ole.


      • Anonyymi

        Kiva kuulla, että rakkaus löytyi ❤️ Mä olen seurustellut sekä itseäni vanhempien että nuorempien kanssa, eikä iällä koskaan ole ollut mitään väliä. Nykyinen kumppani on vähän yli 10v nuorempi ja olemme onnellisia ☺️


    • Anonyymi

      Mä olen 55v ja hyväkuntoinen. Mä en niinkään mieti ikää, keskustelutaito jne on keinot saada mun kiinnostumaan. Mutta kyllä mua ulkoisesti enemmän kiinnostaa naiset, jotka ovat kohtuudella nuorempia tai korkeintaan itseni ikäisen näköisiä ja oloisia. En mistään parikymppisistä haaveile, mutta jos ulkonäkö on jo ryppyinen jne, niin en oikein tunne vetoa. Mutta en rohkenisi vaikka 40 vuotiaita lähestyä, joten en ole "ällöttävä,nuorempia vikittelevä täti" vaan koitan löytää mukavan, nuorekkaan n 50 v kumppanin. (Saa olla tuosta vuosia ylös tai alas, kunhan minusta nuorekas, mutta aikuinen). En siis vanhemmista suuresti innostu, mutta mulle sopisi hyvin nainen, jota kohtuudella
      vanhempi kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä joku viisvitonen haaveilisi jostain parikymppisestä?


    • Anonyymi

      Kaksikymppisenä tunsin vetoa 5-kymppisen syliin. Nyt olen itse yli 5-kymppinen. Edelleen samanikäisen syliin kaipaan ja saa olla vanhempikin :)

    • Anonyymi

      Palautin tuossa juuri tölkkejä (limonaati) pulloautomaattiin niin kone päätti ilmoittaa minulle, että oikaise rypyt. Kyllä hävetti. Takanakin vielä olan yli kurkisteijoita.

      Kunhan tuo ryppyvoidetuubi tuosta tyhjenee niin käyn viskaamassa sen sinne tuuttiin ja huudan perään, että yritetty on.

      • Anonyymi

        Ei nuo rypyt ole todellinen ongelma, vaan joidenkin naisten luonne.


      • Anonyymi

        Tää sai hymyilemään. Ja vaikka tuolla hiukan ylempänä taisin mainita, etten keski-ikäisenäkään halua itseäni ryppyisempää kumppania, niin tottahan lopulta kaikki muu painaa enemmän, kun ulkonäkö. Mutta jotta siihen muuhun tutustumiseen herää kiinnostus, niin usein sen ulkonäön pitää kuitenkin miellyttää. Jos ei sittenensin tutustu muissa merkeissä ja ihastus syty vähitellen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe