Sankarikoira Into

Anonyymi-ap

Tällainen Into:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010318307.html

Katsokaa nyt häntä. Olet nätti ja rakastettava koira! :
>>Seitsemänvuotias Into-koira pelasti iäkkään naisen hengen Noormarkussa.<<
🐕
>>Akseli Vanhala
25.3. 22:41

PORILAINEN Into-koira pelasti viime perjantaina ihmishengen Noormarkussa, uutisoi Satakunnan Kansa. Lehti kertoo, että Into oli isäntänsä Jouni Luoman kanssa lenkillä Iso-Lankko-järven saaressa, kun Into alkoi vaatia pääsyä pienelle tielle.

Lopulta Luoma päästi itsepäisen koiran lumiselle pikkutielle ja lähti itse perään. Parin sadan metrin päässä Luoma näki Innon vieressä maassa makaavan ihmisen. Luoman ensimmäinen ajatus oli, että seitsemänvuotias koira oli kaatanut ihmisen.

Pian kävi kuitenkin ilmi, että maassa makasi kylmettynyt iäkäs nainen, joka ei päässyt omin voimin ylös. Nainen oli ehtinyt maata maassa parisen tuntia.

– Onneksi tuli se ihana koira. Hengenpelastaja, sankarikoira! nainen kertoi Satakunnan kansalle.

Paikalle hälytetty pelastuslaitos kuljetti naisen pikkutieltä mönkijällä ambulanssille, jolla nainen vietiin jatkohoitoon sairaalaan.<< ... ...

Tällainen, hyvä uutinen, ilahduttaa.

Vanharouva kävi jo kuolemanporteilla, mutta Taivaan Isä, karvaturkki-enkeli Inton avulla, antoi vielä jatkoaikaa. Tässä kertomuksessa on itsellenikin opetusta: nyt iäkkäänä ei pidä lähteä sivuteille seikkailemaan, jotain yllättävää voi tapahtua ja sitten onkin pulassa!

Itse olen aina ollut nk. koira-ihminen. Koirat pitävät minusta ja minä koirista. Itselläni on ollut useampikin koira.

Lapsuuskodissani meillä oli airedalen terrieri. Aikuisena itselläni on ollut mm. kaksi sekarot. seefferiä.

On itselläni ollut muitakin pikkueläimiä: pari kissaa, undulaatteja, papukaijoja, hamstereita, hiiriä, marsu... Undulaatit onnistuin jopa pesittämään. Enää ei ole eläimiä. Niistä on vastuunsa ja itse voin joutua yllättäen vaikka sairaalaan.

- Siunausta ja hyviä vointeja uutisen vanhalle rouvalle! 🌷
- Siunausta ja hauskoja ulkoilulenkkejä Intolle ja isännälleen. (Raju halaus sankarikoiralle!)

2

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana uutinen, paranemisia rouvalle ja hyvää vointia Intolle.

      Mielenkiintoista, että koira aisti hädässä olevan ihmisen niin pitkän matkan päästä.
      Mkr.

    • Anonyymi

      Koirat on ihmisen paras ystävä !
      Niin viisaita kaikessa vaikka eläimiä ovat.
      Minulla on ollut kaksi Sakemannia ja yksi Vlac joka oli osin susi32%.
      Sue oli todella viisas,kuin elämä olisi opettanut geeneissä.
      Aivan uskomaton suden ja koiran .!
      Niin paljon jäi Rakkautta antamatta,kun menivät pois !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe