Miten voisin kasvattaa lapsesta sellasen "nörtin" joka on hyvä koulussa, ja joka on kiinnostunut opiskelusta ja joka ei ajatuisi yläasteella "kovisten" seuraan vaan hän viihtyisi niiden mukavien "nörttien" kanssa. Itse olin lapsena yläasteella sellainen inhottava pissis, mutta ala asteella tunnollinen ja hymypatsaankin sain. Mut mua kiinnostaa minkälaisia perheitä nää on missä kasvaa tunnollisia kilttejä mut kuitenkin omista rajoista kiinni pitäviä lapsia? Ts. Nörtti. Varmaa väärä sana. Mut jos ei takerruta nyt siihen vaan tähän mun pointtiin. Jos joku saa kiinni. Kasvatusvinkkejä, mitä teette elämässä, miten tehdä tunnollinen lapsi. Hellp
Miten lapsesta tulee nörtti
Anonyymi-ap
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan tiedä?
- Anonyymi
No tee vaikka päinvastoin kuin omat vanhempasi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253