Onko kellään kokemusta ko yrityksestä?
Vastaukset 8
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Paska yritys nykyään
- Anonyymi
Osaavaa ja ammattitaitoista palvelua. Ihania työntekijöitä. Tyytyväisiä olemme olleet saatuun palveluun 🫶🏻
- Anonyymi00011
Tämän kommentin ovat kirjoittaneet omistajat
- Anonyymi
Vuosien kokemus 24/7 kotiin järjestetystä palvelusta lapselle/nuorelle. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä.
- Anonyymi00012
T. Lafkan omistajat
- Anonyymi00009
Työntekijä ei esittänyt tullessaan, jätti välioven auki, kysyi syökö 10kk itse (piltin lusikalla), ohjeistuksesta huolimatta syötti ihan toista ruokaa välipalalla, jätti omatkin sotkunsa minun siivottavaksi, ei edes roskia ollut saanut roskiin saakka, ruoan tähteitä ja likaisia astioita, käytettyjä kosteusliinoja, tyhjiä pilttipurkkeja ja smoothie pusseja.. ja lisäksi kertoi ladanneensa olohuoneen lattian rajassa olevan pistorasian kautta puhelinta, mennyt keittiöön ja lapsi jäänyt yksin olohuoneeseen, laturi seinässä ja lapsi laittanut toisen pään suuhunsa, kun tämä ammattitaitoinen hoitaja oli sen laturin siihen jättänyt. Hän oli myös huomannut että kyseinen pistorasia on irrallaan seinästä (sähkömies tulossa samana päivänä, rasia oli piilotettu tavaroilla ettei sitä käytettäisi). Tulin n. 40min aikaisemmin kotiin, työntekijälle sanoitin että hän voi lähteä. Istua pönöttää lastenhuoneen oviaukon kohdalla, ei elettäkään edes väistää, kun itse siitä useamman kerran kuljin touhuillessani. Sai pomppia toisen jalkojen yli.
- Anonyymi00010
Ihan kamala sekä työntekijöille, että asiakkaille/hoidettaville! Firman ainoa missio on tuoda maksimivoitot omistajilleen. Kaikki eettisyys ym arvot ovat vain sanahelinää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495