Onko kellään kokemusta ko yrityksestä?
Vastaukset 8
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Paska yritys nykyään
- Anonyymi
Osaavaa ja ammattitaitoista palvelua. Ihania työntekijöitä. Tyytyväisiä olemme olleet saatuun palveluun 🫶🏻
- Anonyymi00011
Tämän kommentin ovat kirjoittaneet omistajat
- Anonyymi
Vuosien kokemus 24/7 kotiin järjestetystä palvelusta lapselle/nuorelle. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä.
- Anonyymi00012
T. Lafkan omistajat
- Anonyymi00009
Työntekijä ei esittänyt tullessaan, jätti välioven auki, kysyi syökö 10kk itse (piltin lusikalla), ohjeistuksesta huolimatta syötti ihan toista ruokaa välipalalla, jätti omatkin sotkunsa minun siivottavaksi, ei edes roskia ollut saanut roskiin saakka, ruoan tähteitä ja likaisia astioita, käytettyjä kosteusliinoja, tyhjiä pilttipurkkeja ja smoothie pusseja.. ja lisäksi kertoi ladanneensa olohuoneen lattian rajassa olevan pistorasian kautta puhelinta, mennyt keittiöön ja lapsi jäänyt yksin olohuoneeseen, laturi seinässä ja lapsi laittanut toisen pään suuhunsa, kun tämä ammattitaitoinen hoitaja oli sen laturin siihen jättänyt. Hän oli myös huomannut että kyseinen pistorasia on irrallaan seinästä (sähkömies tulossa samana päivänä, rasia oli piilotettu tavaroilla ettei sitä käytettäisi). Tulin n. 40min aikaisemmin kotiin, työntekijälle sanoitin että hän voi lähteä. Istua pönöttää lastenhuoneen oviaukon kohdalla, ei elettäkään edes väistää, kun itse siitä useamman kerran kuljin touhuillessani. Sai pomppia toisen jalkojen yli.
- Anonyymi00010
Ihan kamala sekä työntekijöille, että asiakkaille/hoidettaville! Firman ainoa missio on tuoda maksimivoitot omistajilleen. Kaikki eettisyys ym arvot ovat vain sanahelinää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3071099Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67925- 77908
- 71785
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51569
- 42541