Viisi vuodenaikaa oy

Anonyymi-ap

Onko kellään kokemusta ko yrityksestä?

8

3400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😋 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Paska yritys nykyään

• Anonyymi

Osaavaa ja ammattitaitoista palvelua. Ihania työntekijöitä. Tyytyväisiä olemme olleet saatuun palveluun 🫶🏻

• Anonyymi00011

Tämän kommentin ovat kirjoittaneet omistajat

• Anonyymi

Vuosien kokemus 24/7 kotiin järjestetystä palvelusta lapselle/nuorelle. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä.

• Anonyymi00012

T. Lafkan omistajat

• Anonyymi00009

Työntekijä ei esittänyt tullessaan, jätti välioven auki, kysyi syökö 10kk itse (piltin lusikalla), ohjeistuksesta huolimatta syötti ihan toista ruokaa välipalalla, jätti omatkin sotkunsa minun siivottavaksi, ei edes roskia ollut saanut roskiin saakka, ruoan tähteitä ja likaisia astioita, käytettyjä kosteusliinoja, tyhjiä pilttipurkkeja ja smoothie pusseja.. ja lisäksi kertoi ladanneensa olohuoneen lattian rajassa olevan pistorasian kautta puhelinta, mennyt keittiöön ja lapsi jäänyt yksin olohuoneeseen, laturi seinässä ja lapsi laittanut toisen pään suuhunsa, kun tämä ammattitaitoinen hoitaja oli sen laturin siihen jättänyt. Hän oli myös huomannut että kyseinen pistorasia on irrallaan seinästä (sähkömies tulossa samana päivänä, rasia oli piilotettu tavaroilla ettei sitä käytettäisi). Tulin n. 40min aikaisemmin kotiin, työntekijälle sanoitin että hän voi lähteä. Istua pönöttää lastenhuoneen oviaukon kohdalla, ei elettäkään edes väistää, kun itse siitä useamman kerran kuljin touhuillessani. Sai pomppia toisen jalkojen yli.

• Anonyymi00010

Ihan kamala sekä työntekijöille, että asiakkaille/hoidettaville! Firman ainoa missio on tuoda maksimivoitot omistajilleen. Kaikki eettisyys ym arvot ovat vain sanahelinää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      14
      1379
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      206
      1343
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      145
      1189
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1007
    5. 134
      959
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      923
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      857
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      832
    9. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      794
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      397
      776
    Aihe