tää ei oo novelli, niinkun varmaan huomaatte, mut haluisin vaan sanoo, että nämä jatkotarinoiden pilaajat vois keksiä jotain hyödyllisempääkin puuhaa!!!!
LUKEKAAS TÄÄ!
7
664
Vastaukset
- joku
mitä meinaat?
- vilma
Mitä vikaa on kieroutuneen huumorin ajamisessa tarinoihin? Miksi se muka pilaa ne? Ei kaikkea tartte eikä pidäkään ottaa niin tosissaan. Jos sua kyrsii se että joku jatkaa tarinaa tavalla joka ei miellytä sua, mitä ihmettä sä sitten teet jatkonovellipalstalla?
- vihasta kiehuva
no en mä nyt sitä tarkottanut, et joku pilaa sen tyylillään, mutta kun jotkut pilaavat sen tahallaan!
- hemuli
vihasta kiehuva kirjoitti:
no en mä nyt sitä tarkottanut, et joku pilaa sen tyylillään, mutta kun jotkut pilaavat sen tahallaan!
musta ne "huumori pläjäykset" on vaan hauskoja. :) kerro joku esimerkki missä tarina on pilattu tahallaan. mä en oo lukenu kaikkia tarinoita täällä mut epäilen et pari lukemaani juttua sä luokittelet tahallaan pilatuiks, musta ne oli vaan hauskoja. :D
- vihasta kiehuva
hemuli kirjoitti:
musta ne "huumori pläjäykset" on vaan hauskoja. :) kerro joku esimerkki missä tarina on pilattu tahallaan. mä en oo lukenu kaikkia tarinoita täällä mut epäilen et pari lukemaani juttua sä luokittelet tahallaan pilatuiks, musta ne oli vaan hauskoja. :D
esim. Niinuliinin jatkis sai musta aika huonoa jatkoa, ja samoin edellisellä sivulla se vaaravyöhykkeellä juttu, josta siellä olikin jo puhetta...ym.
kyllähän siinä nyt näkyy, et ne on tahallaan yritetty pilata!!! (ainakin mun mielestä) - -MiLLa-
vihasta kiehuva kirjoitti:
esim. Niinuliinin jatkis sai musta aika huonoa jatkoa, ja samoin edellisellä sivulla se vaaravyöhykkeellä juttu, josta siellä olikin jo puhetta...ym.
kyllähän siinä nyt näkyy, et ne on tahallaan yritetty pilata!!! (ainakin mun mielestä)mä oon kyl ihan samaa mieltä!! jotku jatkikset on selvästi "tahallaan" pilattuja! ei niitä osaa siitä edes jatkaa, ja koko homma menee pieleen...
- Anonyymi
Raamattu v 1933
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710488
- 525070
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131621Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291114Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331051Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987