tää ei oo novelli, niinkun varmaan huomaatte, mut haluisin vaan sanoo, että nämä jatkotarinoiden pilaajat vois keksiä jotain hyödyllisempääkin puuhaa!!!!
Vastaukset 7
- joku
mitä meinaat?
- vilma
Mitä vikaa on kieroutuneen huumorin ajamisessa tarinoihin? Miksi se muka pilaa ne? Ei kaikkea tartte eikä pidäkään ottaa niin tosissaan. Jos sua kyrsii se että joku jatkaa tarinaa tavalla joka ei miellytä sua, mitä ihmettä sä sitten teet jatkonovellipalstalla?
- vihasta kiehuva
no en mä nyt sitä tarkottanut, et joku pilaa sen tyylillään, mutta kun jotkut pilaavat sen tahallaan!
- hemuli
vihasta kiehuva kirjoitti:
no en mä nyt sitä tarkottanut, et joku pilaa sen tyylillään, mutta kun jotkut pilaavat sen tahallaan!
musta ne "huumori pläjäykset" on vaan hauskoja. :) kerro joku esimerkki missä tarina on pilattu tahallaan. mä en oo lukenu kaikkia tarinoita täällä mut epäilen et pari lukemaani juttua sä luokittelet tahallaan pilatuiks, musta ne oli vaan hauskoja. :D
- vihasta kiehuva
hemuli kirjoitti:
musta ne "huumori pläjäykset" on vaan hauskoja. :) kerro joku esimerkki missä tarina on pilattu tahallaan. mä en oo lukenu kaikkia tarinoita täällä mut epäilen et pari lukemaani juttua sä luokittelet tahallaan pilatuiks, musta ne oli vaan hauskoja. :D
esim. Niinuliinin jatkis sai musta aika huonoa jatkoa, ja samoin edellisellä sivulla se vaaravyöhykkeellä juttu, josta siellä olikin jo puhetta...ym.
kyllähän siinä nyt näkyy, et ne on tahallaan yritetty pilata!!! (ainakin mun mielestä) - -MiLLa-
vihasta kiehuva kirjoitti:
esim. Niinuliinin jatkis sai musta aika huonoa jatkoa, ja samoin edellisellä sivulla se vaaravyöhykkeellä juttu, josta siellä olikin jo puhetta...ym.
kyllähän siinä nyt näkyy, et ne on tahallaan yritetty pilata!!! (ainakin mun mielestä)mä oon kyl ihan samaa mieltä!! jotku jatkikset on selvästi "tahallaan" pilattuja! ei niitä osaa siitä edes jatkaa, ja koko homma menee pieleen...
- Anonyymi
Raamattu v 1933
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1381577Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431383Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak121894Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123846- 77815
- 62768
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero156606Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt303590- 38582
- 6540