tää ei oo novelli, niinkun varmaan huomaatte, mut haluisin vaan sanoo, että nämä jatkotarinoiden pilaajat vois keksiä jotain hyödyllisempääkin puuhaa!!!!
LUKEKAAS TÄÄ!
7
611
Vastaukset
- joku
mitä meinaat?
- vilma
Mitä vikaa on kieroutuneen huumorin ajamisessa tarinoihin? Miksi se muka pilaa ne? Ei kaikkea tartte eikä pidäkään ottaa niin tosissaan. Jos sua kyrsii se että joku jatkaa tarinaa tavalla joka ei miellytä sua, mitä ihmettä sä sitten teet jatkonovellipalstalla?
- vihasta kiehuva
no en mä nyt sitä tarkottanut, et joku pilaa sen tyylillään, mutta kun jotkut pilaavat sen tahallaan!
- hemuli
vihasta kiehuva kirjoitti:
no en mä nyt sitä tarkottanut, et joku pilaa sen tyylillään, mutta kun jotkut pilaavat sen tahallaan!
musta ne "huumori pläjäykset" on vaan hauskoja. :) kerro joku esimerkki missä tarina on pilattu tahallaan. mä en oo lukenu kaikkia tarinoita täällä mut epäilen et pari lukemaani juttua sä luokittelet tahallaan pilatuiks, musta ne oli vaan hauskoja. :D
- vihasta kiehuva
hemuli kirjoitti:
musta ne "huumori pläjäykset" on vaan hauskoja. :) kerro joku esimerkki missä tarina on pilattu tahallaan. mä en oo lukenu kaikkia tarinoita täällä mut epäilen et pari lukemaani juttua sä luokittelet tahallaan pilatuiks, musta ne oli vaan hauskoja. :D
esim. Niinuliinin jatkis sai musta aika huonoa jatkoa, ja samoin edellisellä sivulla se vaaravyöhykkeellä juttu, josta siellä olikin jo puhetta...ym.
kyllähän siinä nyt näkyy, et ne on tahallaan yritetty pilata!!! (ainakin mun mielestä) - -MiLLa-
vihasta kiehuva kirjoitti:
esim. Niinuliinin jatkis sai musta aika huonoa jatkoa, ja samoin edellisellä sivulla se vaaravyöhykkeellä juttu, josta siellä olikin jo puhetta...ym.
kyllähän siinä nyt näkyy, et ne on tahallaan yritetty pilata!!! (ainakin mun mielestä)mä oon kyl ihan samaa mieltä!! jotku jatkikset on selvästi "tahallaan" pilattuja! ei niitä osaa siitä edes jatkaa, ja koko homma menee pieleen...
- Anonyymi
Raamattu v 1933
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762119
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851529Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821434Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141224Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101023- 42938
- 97885
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795