Siis kissalle joka päivä raakaa naudanlihaa? On kisulin herkkua, ja ahmaisee kupin tyhjäksi vauhdilla.
Mitä muuta raakaa lihaa annatte kissalle?
Onko se joku yleinen ruokintaohje, ettei kissalle anneta vaikkapa märkäruokaa kuin kaksi kertaa päivässä? Tietysti kuivanaksukuppi on koko ajan kissan saatavilla.
Voiko antaa?
8
243
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota. Kissallasi on ruokinta kohdallaan. Kun tuoretta annat,se saa myös tauriinia. Kissaeläin on peto. Sen luontainen ruoka matkiutuu naudanlihalla. Tarjoa toki kuitujakin,esim kauran versoja.
- Anonyymi
Katti syö kyllä monipuolisesti kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katti syö kyllä monipuolisesti kaikkea.
Kuten kirjoitin,kissasi ruokinta on kohdallaan. Sillä on oikeat kissan päivät,ja diabetes pysyy kaukana,samoin sen sydän jaksaa tauriinia hyvin ja muutenkin naudanliha on mainiota ruokaa, tuoreena, kissalle. Jatka samaan malliin. Olet hyvin perillä kissan ravitsemuksen perusteista. Itse annan tuorelihaa harvemmin,2-3 krt vko, mutta viljaton ruokavalio kissallani on muutenkin.
- Anonyymi
Jos on ulkoilua ja liikettä niin liha maistuu. Pakkasella kun loikoillaan sisällä niin enimmäkseen raksuja.
Syksyllä tankataan lihaa talvirasvaa varten.- Anonyymi
Meidän katti ei ehdi loikoilemaan, kun keksii kyllä toimintaa, välillä liiaksikin.
- Anonyymi
Ja vielä lisäksi.
Meillä kaksi leikattua kissaa. Lihansyönti loppuu kun massu on täysi. Voi mennä muutama päivä etteivät syö mitään.
Tai sitten vain raksuja ja cruntseja.
Oo nyt sitten niitten kanssa!- Anonyymi
Ai, meidän kisuli saattaa lihasatsin jälkeen olla jo puolen tunnin päästä ruinaamassa lisää ruokaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862