Heipparallaa Joensuun OKL-hakijat!!
Nyt on hätä ja paniikki, tuntuu, etten osaa mitään koko kirjasta... Erityisen pahalta tuntuu opetuksen tutkimus -juttu ja se uuden pedagogiikan suunnat (tms) -juttu, jossa on kaiken maailman konstruktivismit ja konstruktionismit... ÄÄK!!! Kun on vaan se yks ainoa kysymys...
Miltä teistä tuntuu?? Onko kaikki selvää, mikä mättää tai huolettaa?? Onhan teitä pliis 8)
OKL-joensuu
6
671
Vastaukset
- Nimetön
Kyllä vähä jo jänskättää.. Onko Joensuun luokanopessa vaan yks essee? Ei termien määrittelyä? No, ens viikolla se sitten on taas koettu ja odottaminen alkaa.. Ei se kirja vaikee oo, mut ei siitä mitää oo mieleen jääny!
- *kauhuissaan*
Yks tehtävä, voi olla myös käsitteiden määrittelyä... En tiiä, mua vaan ahdistaa, kun se pirun kysymys voi tulla mistä vaan, miten pieni juttu hyvänsä..... Mutta... Kaikki samalla viivalla.. :D Onnea vaan lukemiseen vielä!
- minna
ei kannata panikoida.. mikä pääsykoe kirja teil on joensuussa? ite pyrin helsinkii...tsemppiä kokeeseen.
- *kauhuissaan*
ei kannatakaan panikoida-ite vaan kävin eilen joensuussa ja iski paniikki :D pääsykoekirjana marja-liisa julkusen "opetus, oppiminen, vuorovaikutus". tsemppiä sullekin, arvoin muutes viimeseen päivään asti, haenko helsinkiin vai joensuuhun :D päädyin sitten jns:hun parin kuukauden pohtimisen jälkeen.. se teiän kirja on tavallaan samantyylinen kuin jns:hun, eikös siinäkin monta eri artikkelia ja aihetta... ja teillä taitaakin kokeen aika olla jo käsillä.. onnea!
- sini
*kauhuissaan* kirjoitti:
ei kannatakaan panikoida-ite vaan kävin eilen joensuussa ja iski paniikki :D pääsykoekirjana marja-liisa julkusen "opetus, oppiminen, vuorovaikutus". tsemppiä sullekin, arvoin muutes viimeseen päivään asti, haenko helsinkiin vai joensuuhun :D päädyin sitten jns:hun parin kuukauden pohtimisen jälkeen.. se teiän kirja on tavallaan samantyylinen kuin jns:hun, eikös siinäkin monta eri artikkelia ja aihetta... ja teillä taitaakin kokeen aika olla jo käsillä.. onnea!
Niin viime vuonna oli yks essee jonka vastauspituus max. A4 ja valmiit rivit ja 4 pojoo ja toinen tehtävä joka ei essee ja siitä 6 pojoo eikä myöskään käsitteiden määrittelytehtävä ollu se.. eli ei sitä tiedä mitä tulee, ite nyt hakemas toista kertaa ja yritys kova=) ei paniikkia ja tsemii lukemiseen=)
-s-
- fun567
Minusta Joensuun pääsykoekirja on ihan älytön. Ja soveltavia tehtäviä varmasti tulee. Viime vuonna annettiin aineisto, jossa käsiteltiin erityispedagogiikka ja koekysymyksessä piti etsiä tekstistä erilaisia oppimiskäsityksiä (muistaakseni). Toisesta aineistosta taasen piti tehdä mind map käyttäen apuna kirjan lopussa olevaa mallia mind mapista. Muita tehtäviä en muista.
Kannattaa katella vaikkapa netistä mitä esim. konstruktivismi tarkoittaa, niin ehkä helposti ymmärrettävän selityksen avulla pääsykoekirjan tekstikin avautuu. Kuitenkin haastatteluunkin kannattaa panostaa.
Viime vuonna hain Joensuuhun ja kokeisiin mennessä ei oikein ollut hallussa se kamala opus, vaikka luin sen kolme kertaa. Toisaalta oli ihan hyvä etten sinne päässyt :)
Onnea kuitenkin sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849