uutta iskua

Anonyymi-ap

tulossa venäjälle, isis uhkaa julkisesti netissä. Taisi Putin astua lopullisesti väärille varpaille!

30

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt Putin on taas 24 h hipihiljaa ja antaa Kremlin ja itsensä kommentoida sen jälkeen. Pelkää nappisilmä pelkää!

      • Anonyymi

        Putin itse järjestää näitä terrori iskuja ja sitten pistää ukrainan syyksi repikää siitä munkin mussuttajat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin itse järjestää näitä terrori iskuja ja sitten pistää ukrainan syyksi repikää siitä munkin mussuttajat

        Niin tekee. Kohta taitaa olla vitsit ja valheet vähissä kun saadaan de facto esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin itse järjestää näitä terrori iskuja ja sitten pistää ukrainan syyksi repikää siitä munkin mussuttajat

        Munkit muuten kehittivät liköörin jo tuhansia vuosia sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkit muuten kehittivät liköörin jo tuhansia vuosia sitten

        Katos bentso börjen uusin ulosanti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos bentso börjen uusin ulosanti

        Nyt ei jaksais, oon bänditreeneihin menossa järvenpäähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei jaksais, oon bänditreeneihin menossa järvenpäähän.

        Ja uusi kirja pitäis saada juhannukseen mennessä valmiiksi. Joten shut up.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos bentso börjen uusin ulosanti

        Ruoski itseäsi vaikka ruusupensaan oksalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruoski itseäsi vaikka ruusupensaan oksalla!

        Bentso börje kimpaantui 😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bentso börje kimpaantui 😅🤣

        Minoon rauhan miäs. sotaveteraani ukrainasta. En siis virallisesti suomen lakien mukaan.
        Tuommoset puheet ei minua liikauta suuntaan eikä toiseen. Kiva nähdä teitäkin syksyllä kun alan valitsemaan tiimiä venäjälle.
        Kannattaa pitää fysiikasta ja psyykkeestä huolta. Voitte päästä jopa samaan kuuin itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minoon rauhan miäs. sotaveteraani ukrainasta. En siis virallisesti suomen lakien mukaan.
        Tuommoset puheet ei minua liikauta suuntaan eikä toiseen. Kiva nähdä teitäkin syksyllä kun alan valitsemaan tiimiä venäjälle.
        Kannattaa pitää fysiikasta ja psyykkeestä huolta. Voitte päästä jopa samaan kuuin itse.

        Tuokin vain unelmissas onneton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin itse järjestää näitä terrori iskuja ja sitten pistää ukrainan syyksi repikää siitä munkin mussuttajat

        USA ilmoittaa varoittaneensa Venäjää tulevista terrori-iskuista. Tosin USAn tiedustelu ei ole antanut kaikkea tietoa tulevista iskuista jotta lähde ei paljastuisi. Tätä Suomen maksettu median mediapoolin johtamana ei kerro vaan se tyytyy agendansa mukaisesti kertomaan osatotuuksia kansaa jallittaessaan

        Mediapooli tulee lakkauttaa pikaisesti, sillä se toimiin demokratian vastaisesti Kokoomuksen ja EUn käsikassarana.
        Suomessa ei ole vapaata mediaa. Olemme vajonneet syvälle Natokuppaisen poliittisen johtomme sairaiden päätösten vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA ilmoittaa varoittaneensa Venäjää tulevista terrori-iskuista. Tosin USAn tiedustelu ei ole antanut kaikkea tietoa tulevista iskuista jotta lähde ei paljastuisi. Tätä Suomen maksettu median mediapoolin johtamana ei kerro vaan se tyytyy agendansa mukaisesti kertomaan osatotuuksia kansaa jallittaessaan

        Mediapooli tulee lakkauttaa pikaisesti, sillä se toimiin demokratian vastaisesti Kokoomuksen ja EUn käsikassarana.
        Suomessa ei ole vapaata mediaa. Olemme vajonneet syvälle Natokuppaisen poliittisen johtomme sairaiden päätösten vuoksi.

        No ei tietenkään kaikkea tietoa annetakaan, sehän olisi sama kuin tarjoilisi aamupalan vuoteeseen.


    • Anonyymi

      Vanha horatsu Zaharova ei usko isisin olevan iskun takana. Valitettavasti se ei ole uskon asia vaan de facto.

      • Anonyymi

        Kertoo itse munkin purija horatsu


      • Anonyymi

        ISISin iskulla on tilaaja ja raha on siirtynyt Ukrainasta terroristeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo itse munkin purija horatsu

        Lappilainen sanonta on hyvä kun tavataan pitkästä aikaa niin kysytään mitä vanha horatsu? Onko perse tehny kauppansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lappilainen sanonta on hyvä kun tavataan pitkästä aikaa niin kysytään mitä vanha horatsu? Onko perse tehny kauppansa?

        Opin tämän hauskan sanonnan kuin olin Rovaniemellä armeija aikana opissa.


      • Anonyymi

        Myyrmäessä on moskeija minkä väestön kotimaata on Arabiassa eikä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyrmäessä on moskeija minkä väestön kotimaata on Arabiassa eikä täällä.

        Sinne sitten vaan.


    • Anonyymi

      Ehkä Isis opettaa Venäjää näkemään myös oman muunnellun totuuden taakse? Tai kääntävät oman näkemyksen niin, että länsi tulee isisiä? Heiltä venäläisiltä voi odottaa mitä vain, ovat sen verran jääräpäitä uskomaan muunlaista totuutta kuin miten itse kokevat asioita. Siksi nämäkin voivat olla heille opettavia kokemuksia?

      Aika näyttää, mitä tuleman pitää? Tuleeko uusia iskuja, jotta venäläisten päät kääntyvät näkemään muutakin kuin vain Ukrainan sodan? Venäjä ei ole tasa-arvoinen maa ja siksi kokevat näitä muitakin lieve ilmiöitä. Suurella maalla on enemmän vaaroja kuin pienellä ja siten Venäjä voi olla vielä hätää kärsimässä myös isisin kanssa?

      • Anonyymi

        Varmasti tulee uusia iskuja. Kun saimme nähdä ja kuulla miten näitä pidätettyjä Tadzikistanilaisia kohdeltiin. He olivat Isis-K jäseniä kaukasukselta. Varmasti tulee uusia ja vielä verisempiä.
        No Putin kaivanu verta nenästään jo 25 vuotta. Joten ovat ihan oikeutettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti tulee uusia iskuja. Kun saimme nähdä ja kuulla miten näitä pidätettyjä Tadzikistanilaisia kohdeltiin. He olivat Isis-K jäseniä kaukasukselta. Varmasti tulee uusia ja vielä verisempiä.
        No Putin kaivanu verta nenästään jo 25 vuotta. Joten ovat ihan oikeutettuja.

        Taliban on oikaissut USAa se esittämistä syytöksistä koskien ISIS-K:n osuutta.
        Taliban sanoo USAn valehtelevan törkeästi.

        Suomen Mediapooli käyttää tietolähteenään vain USAn antamia tiedotteita eikä objektiiviseen tiedonvälitykseen Suomessa sorruta.

        Suomessa ei ole vapaata mediaa. Se lakkautettiin Salen aikana.
        Salen aikana demokratiaamme kavennettiin. Mediapoolin taustavoimien arvojen vastustajia media demonisoi ja tuhoaa sellaisten poliitikkojen uran. Kukaan ei uskalla nousta vastaan pelossaan menettää leipäpuu. Kaikki äänestävät kyllä tai ei - riippuen mediapoolin kannasta joka käyttää vipuvartenaan Kansaa jota se aivopesee propagandallaan.

        Göbbels olisi tyytyväinen nähdessään kuinka Suomen valtamedia toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taliban on oikaissut USAa se esittämistä syytöksistä koskien ISIS-K:n osuutta.
        Taliban sanoo USAn valehtelevan törkeästi.

        Suomen Mediapooli käyttää tietolähteenään vain USAn antamia tiedotteita eikä objektiiviseen tiedonvälitykseen Suomessa sorruta.

        Suomessa ei ole vapaata mediaa. Se lakkautettiin Salen aikana.
        Salen aikana demokratiaamme kavennettiin. Mediapoolin taustavoimien arvojen vastustajia media demonisoi ja tuhoaa sellaisten poliitikkojen uran. Kukaan ei uskalla nousta vastaan pelossaan menettää leipäpuu. Kaikki äänestävät kyllä tai ei - riippuen mediapoolin kannasta joka käyttää vipuvartenaan Kansaa jota se aivopesee propagandallaan.

        Göbbels olisi tyytyväinen nähdessään kuinka Suomen valtamedia toimii.

        Ensinnäkään suomella ja Usa:lla ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa, paitsi että Usa yritti varoittaa venäjää, jolle Putin viittasi kintaalla.


      • Anonyymi

        Kyllä juuri näin.Ei lisättävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taliban on oikaissut USAa se esittämistä syytöksistä koskien ISIS-K:n osuutta.
        Taliban sanoo USAn valehtelevan törkeästi.

        Suomen Mediapooli käyttää tietolähteenään vain USAn antamia tiedotteita eikä objektiiviseen tiedonvälitykseen Suomessa sorruta.

        Suomessa ei ole vapaata mediaa. Se lakkautettiin Salen aikana.
        Salen aikana demokratiaamme kavennettiin. Mediapoolin taustavoimien arvojen vastustajia media demonisoi ja tuhoaa sellaisten poliitikkojen uran. Kukaan ei uskalla nousta vastaan pelossaan menettää leipäpuu. Kaikki äänestävät kyllä tai ei - riippuen mediapoolin kannasta joka käyttää vipuvartenaan Kansaa jota se aivopesee propagandallaan.

        Göbbels olisi tyytyväinen nähdessään kuinka Suomen valtamedia toimii.

        Laita sinä se Mediapoolisisi takapuoleesi poikittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taliban on oikaissut USAa se esittämistä syytöksistä koskien ISIS-K:n osuutta.
        Taliban sanoo USAn valehtelevan törkeästi.

        Suomen Mediapooli käyttää tietolähteenään vain USAn antamia tiedotteita eikä objektiiviseen tiedonvälitykseen Suomessa sorruta.

        Suomessa ei ole vapaata mediaa. Se lakkautettiin Salen aikana.
        Salen aikana demokratiaamme kavennettiin. Mediapoolin taustavoimien arvojen vastustajia media demonisoi ja tuhoaa sellaisten poliitikkojen uran. Kukaan ei uskalla nousta vastaan pelossaan menettää leipäpuu. Kaikki äänestävät kyllä tai ei - riippuen mediapoolin kannasta joka käyttää vipuvartenaan Kansaa jota se aivopesee propagandallaan.

        Göbbels olisi tyytyväinen nähdessään kuinka Suomen valtamedia toimii.

        Suomessa on todella kansainvälinen demokraattinen ja vapaa media. Sen takia me kaikki tällekin palstalle kirjoittelemme ajatuksiamme ja tietojamme. Venäjällä tällainen ei olisi mahdollista.


    • Anonyymi

      Ei venäjällä ole minkäänlaista organisointia tuossa heidän hyökkäystouhussaan. Päätöntä juoksemista suojaan jos sattuisi keritä ajatuksella.
      Aivan itsemurha, ei niinkun mitään ryhmittymistä oli sitten hyökkäys tai puolustus. Itseasiassa karmeata katseltavaa. Tuo ei suomessa menisi ikinä läpi.

      • Anonyymi

        Avdivkan voi nyt pommittaa kun siellä on vain venäjän armeijan sotilaita helppo nakki.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe