Kesäsuunnitelmat

Aurinko näyttäytyy yhä enemmän ja lumet alkavat sulaa. Kesä tulee tänäkin vuonna. Millaisia kesäsuunnitelmia teillä? Miten nautit kesästä joka Suomessa kuitenkin niiiiiiiìn lyhyt?

18

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikalailla päivä kerrallaan tulee elettyä.

      • Anonyymi

        Eipä sitä taida muuten voida elääkään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä taida muuten voida elääkään...

        Voipas. Elää voi päivän kerrallaan mut suunnitella voi kesän kerrallaan.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­­y­m­f­­o­m­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ei mitään suunnitelmia, päivä kerrallaan. Joitain päiviä varmaan lapsenlasten kanssa kun koulu loppuu ja vanhemmat vielä töissä. Asun lähellä niin helppo heidän tänne kipaista päiväksi.

    • Anonyymi

      Eipä näytä aurinko paljon paistavan kun sinne taivaalle pitää suihkuttaa niitä kemikaalivanoja aamusta iltaan :D

    • Anonyymi

      Ensimmäinen kesä eläkkeellä ja odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Lähdemme heti huhtitoukokuussa kesämökille ja olemme siellä sitten syyslokakuuhun. Eli tiedossa on mukavaa puuhastelua, uimista ja saunomista, lenkkeilyä, kalastusta ja mitä nyt mökillä kaikkea tekemistä on. Mökkimme ei ole työleiri vaan tehdään sitä mitä milloinkin huvittaa. Tosin puoliso on sen verran tekeväinen, että jotain pitää aina olla työn alla, mikäpäs siinä.

      Emme matkustele oikeastaan lainkaan enää kesäisin koska Suomen kesä on kuitenkin suht lyhyt ja siitä haluaa aina ottaa ne parhaa hetket mahdollisimman hyvin. Ja ne parhaat hetken minulle ei ole matkaamista.

      • Maistuu kesältä :).


    • Anonyymi

      Heips!
      Kesä on ihmisen parasta aikaa ja tietysti myös kevät on todella mukavaa.
      Linnut palailevat arktiseen pohjolaan ja ilmoittavat siitä äänekkäästi,ilokseni!
      Kesä menee mökkeillessä ja jouten olossa. Ensimmäinen kesä eläkkeellä tulossa.
      En vielä tiedä miltä se jouten olo tuntuu ja tuleeko viroitusoireita työstä,kun olen aina ollut töissä,jopa kesätkin.
      Paljon on aikaa mennyt siitä kun viimeksi täällä ajatuksiani kirjoitin ja paljon olen muuttunut ihmisenä.Mielestäni olen kasvanut henkisesti ja osaan nauttia elämästä paremmin kuin pari vuosikymmentä sitten.
      Olen jopa nauttinut silloin tällöin talvisäästäkin ja aloittanut uuden harrastuksen.Olen alkanut hiihtämään ja se on todella kummallista että nautin siitä.
      Olen entinen nimim.jannu-huoleton
      Pitäiskö muuttaa nimimerkki jannu-huolellinen,;)

      • Joutenolo on ihanaa, tosin itse tein joutenoloon hitaan laskun. Jättäydyin ensin puolikkaaksi töihin ja siitä sitten eläkkeelle ja en todellakaan ole kaivannut 37 vuoden työuran jälkeen töihin. Ainakaan entisen ammattiini.

        Nautin kesästä, auringosta. lämmöstä, pienistä kotimaan matkoista. Minä en ole aloittanut mitään uutta. Entiset kulkee mukana ja nautin myös siitä että ei ole mitään velvoittavia uusia harrastuksia.

        Molemmat nikit käy, anonyymin tilalle :).


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Joutenolo on ihanaa, tosin itse tein joutenoloon hitaan laskun. Jättäydyin ensin puolikkaaksi töihin ja siitä sitten eläkkeelle ja en todellakaan ole kaivannut 37 vuoden työuran jälkeen töihin. Ainakaan entisen ammattiini.

        Nautin kesästä, auringosta. lämmöstä, pienistä kotimaan matkoista. Minä en ole aloittanut mitään uutta. Entiset kulkee mukana ja nautin myös siitä että ei ole mitään velvoittavia uusia harrastuksia.

        Molemmat nikit käy, anonyymin tilalle :).

        Toivottavasti en irtoa kaikista henkeleistä" kun olen ihan riippumaton työstä..
        Hyvältä kuullostaa sinun pehmeä laskeutuminen,ihan kuin joutsen laskeutuisi mökki järven tyyneen pintaan:)
        Todellisuudessa mökki on tavallaan työleiri,mutta opettelen olemaan huoleton,enkä piittaa jos nurmikko on rehevä tai kuiva.
        Mukavaa kesän odotusta sinulle ja ihan kaikille!
        Jannu-huoleton


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti en irtoa kaikista henkeleistä" kun olen ihan riippumaton työstä..
        Hyvältä kuullostaa sinun pehmeä laskeutuminen,ihan kuin joutsen laskeutuisi mökki järven tyyneen pintaan:)
        Todellisuudessa mökki on tavallaan työleiri,mutta opettelen olemaan huoleton,enkä piittaa jos nurmikko on rehevä tai kuiva.
        Mukavaa kesän odotusta sinulle ja ihan kaikille!
        Jannu-huoleton

        Kiitos samoin!


    • Anonyymi

      Tässä iässä päivä kerrallaan , lauantaina 2 viikoksi Thaikkulaan hikoilemaan :)

      Gubbe 75

      • Siinähän sitä tulee päiviä kerrassaan😊.
        Ihanaa aurinkoista ja turvallista matkaa.


    • Pertikki

      Par'päivää mukavan keväistä meillä, pohjoisempana ei niinkään.
      Lähimaisemissa, tyttären mökillä jos muutaman kerran, kun kelit sallii lumet sulaa pyöräilyä päivittäin.
      Aikomus kasvattaa yrttejä ensin sisällä myöhemmin parvekkeella, suolaa yrittänyt korvata mausteilla niin löytyi sellanen yrtti kuin Kesäkynteli. Mikkelistä ei löytyny siemeniä joten jouduin tilamaan, Kesäkynteli sopii kuulemma suolan korvikkeena, aikomus laittaa pari muutakin lajia.

      Kivaa aikaa tää kevät kesää ootellessa, valoisuus lisääntynyt kummasti.

      • Kivaa puuhaa tuo itse kylväminen ja kasvun alun seuranta. Minäkin sitä aiemmin harrastin
        nyt kerrostalossa jäänyt vähemmälle.

        Parvekkeen talven ilahduttaneet kanervat vein juuri tänään biojätteisiin, alkoivat jo varista. Tete-narsisseja tilalle ja itselle tulppaaneja vaasiin ruokapydän koristeeksi.

        Pyörä minulla talvitelolla vielä. Pyörätiet vielä sen verran jäässä jotta ei hirviä vielä lähteä ajelemaan. Nastakengillä koiran lenkitykset.

        Tulee se kesä tänäkin vuonna 😊.


    • Anonyymi

      Hyvä että muistutit. Lasikuitupaatti pitää laittaa myntiin.
      Vaikka marketin ilmotustaululle jätän puhelinnumeron.

      En tee sillä itse mitään. Kun en kovin kovaa hintaa laita niin hän kaupaksi menee.

    • Anonyymi

      Saan viettää joitakin päiviä pitkin kesää ystävän mökillä järven rannalla. Uin, saunon, poimin aamupalaksi vielä suhteellisen puhtaasta luonnosta yrttejä. Nyt jo sain koivunmahlaa. Tarjoan sitä alkudrinkiksi kun perhe tulee lammasaterialle pääsiäisenä. Teemme retken johonkin Suomen kaupunkiin ja vietämme yhden yön ja kaksi päivää siellä, ehkä nyt Turku. Taloyhtiön pihaa jonkin verran kapsutan sieltä täältä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe