Koirametsä Aimo

Anonyymi-ap

Kuulin, että keuruun pöyhöläntien varrelle on avattu 1,5 hehtaarin koirametsä. Onko kukaan käyny aimossa, millainen paikka?

19

1505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koirat on käyneet siellä, mutta ei ne osaa kirjoittaa Suomi24:een.

• Anonyymi

Ihan paska paikka.

• Anonyymi

Joku hikinen laavu vaan siellä ja roskis paskapusseille

• Anonyymi

On kyllä huonoin bisnesidea, koirametsä :D metsää on muutenkin joka puolella

• Anonyymi

Metsää kyllä on, mutta kiinnipitoaikana et siellä voi koiraas irti pitää. Ei ole mikään jokamiehenoikeus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsää kyllä on, mutta kiinnipitoaikana et siellä voi koiraas irti pitää. Ei ole mikään jokamiehenoikeus.

Höpö höpö ja lehmät lentää. Meillä on koira aina irti metsässä...

• Anonyymi

on kyllä hölmöläisten hommaa tommonen koirametsä, sama kun ois joku ihmisten kaupunki tai vastaava.

• Anonyymi

Eipä ole. Koirametsät ovat yleistyneet viime vuosina, sillä kaikille koirapuistot eivät sovi. Esim. vieraskoira aggressiiviset tai arat koirat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole. Koirametsät ovat yleistyneet viime vuosina, sillä kaikille koirapuistot eivät sovi. Esim. vieraskoira aggressiiviset tai arat koirat.

Semmoiset koirat kannattaa viedä piikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmoiset koirat kannattaa viedä piikille.

kaikki koirat kannattaa viedä piikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikki koirat kannattaa viedä piikille.

Sinut myös. Tuu tänne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinut myös. Tuu tänne

Minne?

• Anonyymi

VAROKAA KOIRIEN ULKOILUA PÖYHÖLÄN LÄHELLÄ.SIELLÄ ON KYY KÄÄRMEITÄ PALJON.KÄÄRMEIDEN TALVEHTIMINEN LÄHELLÄ??

• Anonyymi

Ei tarvi huutaa! Tiedättekö mistä tunnistaa Venäläisen käärmetutkian? Siitä, että se on kyyryssä.

• Anonyymi

Oltiin paikasta kiinnostuneita, mentiin paikan päälle katsomaan millainen paikka kyseessä. Tykättiin, ajateltiin vuokrata jatkossa useampaankin otteeseen. Samalla tutustuttiin vähän ympäristöön, mutta erehdyttiin jättämään auto koirametsän parkkipaikalle (joka oli siis tyhjänä). Itse yrittäjä tuli paikalle ja jätti meille heippalapun tuulilasiin. Näki meidät, mutta ei voinut jutella asiasta suoraan. Parkkikyltissäkin luki vain, että ”Varattu koirametsän asiakkaille” - ja niitähän me oltiinkin, tulevia ja potentiaalisia. Mutta enää ei olla.

• Anonyymi

Ei hitto, kunnon uuvatti.

• Anonyymi

Keuruu pitäis pommittaa maan tasalle

• Anonyymi

Ajetaan asiaa: Koiravapaa Keuruu!!

• Anonyymi

White lives matter

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe