Kuulin, että keuruun pöyhöläntien varrelle on avattu 1,5 hehtaarin koirametsä. Onko kukaan käyny aimossa, millainen paikka?
Koirametsä Aimo
19
1505
Vastaukset
- Anonyymi
Koirat on käyneet siellä, mutta ei ne osaa kirjoittaa Suomi24:een.
- Anonyymi
Ihan paska paikka.
- Anonyymi
Joku hikinen laavu vaan siellä ja roskis paskapusseille
- Anonyymi
On kyllä huonoin bisnesidea, koirametsä :D metsää on muutenkin joka puolella
- Anonyymi
Metsää kyllä on, mutta kiinnipitoaikana et siellä voi koiraas irti pitää. Ei ole mikään jokamiehenoikeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsää kyllä on, mutta kiinnipitoaikana et siellä voi koiraas irti pitää. Ei ole mikään jokamiehenoikeus.
Höpö höpö ja lehmät lentää. Meillä on koira aina irti metsässä...
- Anonyymi
on kyllä hölmöläisten hommaa tommonen koirametsä, sama kun ois joku ihmisten kaupunki tai vastaava.
- Anonyymi
Eipä ole. Koirametsät ovat yleistyneet viime vuosina, sillä kaikille koirapuistot eivät sovi. Esim. vieraskoira aggressiiviset tai arat koirat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole. Koirametsät ovat yleistyneet viime vuosina, sillä kaikille koirapuistot eivät sovi. Esim. vieraskoira aggressiiviset tai arat koirat.
Semmoiset koirat kannattaa viedä piikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoiset koirat kannattaa viedä piikille.
kaikki koirat kannattaa viedä piikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki koirat kannattaa viedä piikille.
Sinut myös. Tuu tänne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut myös. Tuu tänne
Minne?
- Anonyymi
VAROKAA KOIRIEN ULKOILUA PÖYHÖLÄN LÄHELLÄ.SIELLÄ ON KYY KÄÄRMEITÄ PALJON.KÄÄRMEIDEN TALVEHTIMINEN LÄHELLÄ??
- Anonyymi
Ei tarvi huutaa! Tiedättekö mistä tunnistaa Venäläisen käärmetutkian? Siitä, että se on kyyryssä.
- Anonyymi
Oltiin paikasta kiinnostuneita, mentiin paikan päälle katsomaan millainen paikka kyseessä. Tykättiin, ajateltiin vuokrata jatkossa useampaankin otteeseen. Samalla tutustuttiin vähän ympäristöön, mutta erehdyttiin jättämään auto koirametsän parkkipaikalle (joka oli siis tyhjänä). Itse yrittäjä tuli paikalle ja jätti meille heippalapun tuulilasiin. Näki meidät, mutta ei voinut jutella asiasta suoraan. Parkkikyltissäkin luki vain, että ”Varattu koirametsän asiakkaille” - ja niitähän me oltiinkin, tulevia ja potentiaalisia. Mutta enää ei olla.
- Anonyymi
Ei hitto, kunnon uuvatti.
- Anonyymi
Keuruu pitäis pommittaa maan tasalle
- Anonyymi
Ajetaan asiaa: Koiravapaa Keuruu!!
- Anonyymi
White lives matter
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782