Oletko ikinä tosissaan ihastunut/rakastunut toiseen mieheen? Tuliko siitä mitään suhdetta yms?
Itse ihastuin n. 10 vuotta sitten toiseen bi-ukm ja tämäkin oli ihastunut minuun, puhuttiin jopa rakkaudesta. Mut olimme molemmat siis naimisissa naisen kanssa. Olimme salaisesti yhdessä aina kun vain oli mahdollista ja suhdetta kesti muutaman vuoden, kunnes hän perheineen muutti muualle.
Srn jälkeen ihastumisia ei ole ollut, mutta nykyisin olen erittäin avoin uudelle suhteelle.
Bi-mies ja ihastus
3
691
Vastaukset
Lisään tähän vielä, että nykyisin olen siis kaapista ulos tullut gay-mies
- Anonyymi
Oletteko olleet tekemisissä sen jälkeen kun muutti pois?
- Anonyymi
Muutaman kerran seurustellut miehen kanssa, erona etten ollut naimisissa tmv. Toinen noista on elämäni sairain suhde.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716