Onko kukaan ostanut huonekaluja huonekaluliike Stemmasta. Meillä osa huonekaluista tuotiin viiden viikon päästä ja osa on vielä tuomatta, vaikka on kahdeksas viikko menossa, joten ottaa päähän koko liike.
Stemma
4
1458
Vastaukset
- TOPI
MEILLA KOMERON SAANTI KESTI KOLME VIIKKOA VAIKKA PUHE OLI VIIKOSTA JA AIKAISEMMINKIN OLI SAMA JUTTU.ELI TODELLAKIN SAA ODOTTAA.
- Minä
Siis useasti ostettu.
- stemma kestää ainakin
Tampereen Stemmalla kun on rahat saatu loppuu asiakaspalvelu. Pahimmillaan on unohdettu tilata jopa tuotteet tehtaalta...
- Anonyymi
Viikolla kävimme Lahden Stemmassa. Kiertelimme kauppaa, ja tuli kuin tulikin miesmyyjä kysymään , mitä etsimme. Kerrottuamme asian, niin hyvin vastahakoiseti vastasi kysymyksiimme ja toiveisiimme. Kangaspalojen näytti tuottavan ylivoimaisia vaikeuksia. Kysyttyämme tuolin hintaa tällä kankaalla, niin kyllähän mä voin katsoa, oli vastaus. Näin tympääntynyttä ” asiakaspalvelijaa ” en muista kuin autokaupassa. Jos työ on noin raskasta, niin kannattaisiko harkita sellaista työtä, jota voi tehdä ilman ihmisiä. Töksähtelevät vastaukset tympääntyneen ilmeen kera veivät ostohaluja. Tuotteista olimme kiinnostuneita. Emme vaan voineet jatkaa kanssakäyntiä. Pahalla mielellä lähdimme pois. Yksi mätä omena……..jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238