Ostin possonsaparon enkä tiedä miten valmistaisin sen, voiko siihen ruiskuttaa hunajaa, voiko grillata, olisiko ohjeita?
Soppareseptejä löytyy mutta grillaus kiinnostaa.
Posson saparo
3
176
Vastaukset
Yksi perhe on tehnyt täällä jo 27 vuotta possonsaparoita ja voin vakuuttaa että ne on Hua Hinin parhaita... minulla on satojen saparoiden tietämys ja kokemus.
Joka aamu vanha mies sytyttää tulet autonrenkaan sisään, jossa possoruukku.
Hiljaisella tulella keittää siellä vettä ja tolua, asettaa sinne 25 saparoa pystyyn häntä puoli ylös päin ja antaa kiehua siellä hiljaa 300 asteessa 36 tuntia, kunnes ne on torstaina valmiitanana. Vaimo ja sen tyttö lähtevät siitä sitten saparot kainalossa menee ja kohta on jo kaikki myyty ja juotu.- Anonyymi
Hot hot hot . . .
- Anonyymi
Siitä voi paistaa lisukkeen Saparomäen ahväärimies Pekka Lip posen suosikkipihviin eli sipulipihviin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197