Miten voi luottaa että firmat, varsinkin ilmaisia kuntokartoitua tarjoavat, toimivat rehellisesti?

Anonyymi-ap

Monet firmat, esimerkiksi salaojia tai muutakin isoa remonttia tekevät, mainostavat ilmaista viemäreiden kuvausta, sokkelin kuntoarviointia, katon arvointia jne., mutta en koe että mihinkään näistä firmoista voi luottaa yhtään että antaisivat rehellisen arvion, kun haluavat tietenkin tehdä rahaa. Huonot arvostelutkaan ei näytä hetkauttavan ja maine pysyy, tai ei pysy mutta samapa tuo kun ei ole nimekkäitä kilpailijoita.

En kyynisyydessäni pysty uskomaan, että jokin vaikka iso salaojaremonttifirma tulee ilmaiseksi käymään, katsoo sokkelit jne. ja toteaa että ei tarvitse tehdä mitään, hyvää jatkoa.

Mikä neuvoksi, jos haluan että korjataan talon asiat kun oikeasti on tarpeellista, mutta ei tuputeta 30-50k remonttia koska haluavat liikevaihtoa?

3

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä ainakin tukkisin salaojat ja odottaisin jonkun aikaa niin tipahtaa, kuin manulle illallinen.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­N­­y­m­­f­o­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jos firma kertoo, etei pariin kolmeen vuoteen tarvitse tehdä yhtikäs mitään, niin firma saattaa toimia rehellisesti. Tai sitten se aikoo rahastaa vasta kolmen vuoden päästä hiukan suuremman summan. Voiton maksimointia.

      Tärkeintä on, ettei koskaan maksa ilmaisista tarkastuksista yhtikäs mitään. Todelliset viat kannatttaa aina korjauttaa jollakin toisella firmalla, joka ei mainosta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe