Olemme pääkaupunkiseudulta neljän likan joukko joka käy aktiivisesti tansseissa. Automatkalla meillä on ollut tapana keskustella viejistä ja siitä kenen kanssa on kiva tanssia ja on tietysti niitä muitakin. Taidollisesti emme ole mitenkään erikoisia vaan lähinnä perusaskel hallussa. Kukin meistä teki listan suosikkiviejistä ja listat täyttyivät eri nimistä paitsi yksi nimi löytyi jokaisen listalta. Jäimme miettimään että mikä tekee viejästä niin hyvän että kukin meistä kokee illan kohokohdaksi hänen kanssaan tanssimisen. Ainakin itse koen että hän tekee minusta paremman tanssijan kuin oikeasti olen. Mutta mistä tämä tunne johtuu? Pehmeä vienti, minulle uudet kuviot, huumorintaju, yms? Ainoa negatiivinen asia on se että hänet on todella vaikea löytää naistentunnilla.
Mistä on hyvä viejä tehty?
11
504
Vastaukset
- Anonyymi
Taitava mies joka osaa suhteuttaa vientinsä daamin taitotason mukaan.
- Anonyymi
Jaa että tulee jaloille samalla tavalla kun moni nainen. hmm
- Anonyymi
ES on kaksi köyrivää miestä vanhempi ja nuorempi (skitso) ja aina tukkona. :(((
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ES on kaksi köyrivää miestä vanhempi ja nuorempi (skitso) ja aina tukkona. :(((
Jarimakkosen pitkä vetävä askel syvälle perille asti seuraajan mekkoon jalkojen väliin ei jätä ketään daamia kylmäksi tai kuivaksi.
- Anonyymi
Nyt kaivattaisiin sen superviejän nimi esiin ?
- Anonyymi
ap. Varmasti nimi kiinnostaa mutta ei ole soveliasta kertoa kun hän ei halua nostaa itseään mitenkään esille. Enkä myöskään halua heikentää omia mahdollisuuksiani löytää hänet naistentunnilla.
- Anonyymi
Sellainen, jonka tanssiminen on kuin hän tekisi "sonnimaisia hyökkäyksiä".
- Anonyymi
Paras lesboviejä on päijäthämmeenvaittiska.
Siirtynyt viejähommiin ku rupsahtaa js kukkaan ei enää hakenut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras lesboviejä on päijäthämmeenvaittiska.
Siirtynyt viejähommiin ku rupsahtaa js kukkaan ei enää hakenut.Taidan tuntea sen naisen tai tietää, en tunne paremmin.
- Anonyymi
Paras viejä on se, joka osaa sujuvimmin asetella iki-ihanan daamin patjapolkan perusasentoon ilman että daami ehtii kissaa sanoa.
Daami ei parasta viejää ehkä ensimmäisellä kerralla tunnista mutta kokemus on tässäkin asiassa tärkeää. - Anonyymi
Oikea nainen tekee miehestä hyvä tanssijan. ES tanssipaikoilla on hyvin vähän minun lisäksi hyviä viejiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808