Niin, että kaikki saa laittaa mulle vinkkejä..
Mun poikakaverilla on 23päivä syndet..Niin, että mitäköhän mä antaisin sille lahjaks??!
Oon sitä mieltä, että itsetehdyt kortit on parhait, joten mitäköhän kirjottaisin korttiin??
Ja minkälaisen kortin ensinnäkin tekisin??
Ajattelin jotain sellasta, mistä se tietäis, että IHAN OIKEESTI välitän siitä, kyllähän hän sen tietääkin jo..6 kuukauden yhdessä olon jälkeen..:)
Ja pojat vois sit kans kertoo mitä te toivoisitte snt lahjaks tyttökaveriltanne..?
Kts, jos jaksoitte lukee..
Just äsken kysyttii samaa..
9
527
Vastaukset
- haisrspray
jos haluat antaa kumppanillesi jotain mistä se tietää, että rakastat niin vois olla joku kaulaketju tai vastaava, mihin on kaiverrettu teijän nimet. vois olla tosi romanttista. mä ainakin kyynelehtisin onnesta jos saisin sellasen. ja siinä kortin teossa voisit antaa runosuonesi kukkia. jos et keksi mitään niin ota tästä vinkki: rakkaus on kuin onnen puu, moni siihen kompastuu. toiset lentää nurin narin, toisista tulee nätti pari.
ja koska meistä tuli nätti pari, haluan antaa maailman ihanimmalle ihmiselle tämän pienen kortin. hyvää syntymä päivää!
jotain tohon tyyliin...- Anskul92
Mitenköhä sais tai missä vois kaiverruttaa ne nimet? Olis tosi kiva juttu..
- jee
Miten noin uori voi seurustella? :)
- Anskul92
uori? Joo kiits vaan sullekki
Ai miten voi? Sitähän voi millo haluaa tai no joo..:P:P - haisrspray
Anskul92 kirjoitti:
uori? Joo kiits vaan sullekki
Ai miten voi? Sitähän voi millo haluaa tai no joo..:P:Pkannattaa mennä jonnekin kultasepän liikkeeseen. mieluiten hoituu jos ostat korun sieltä ja pyydät jos siellä voisi kaivertaa. siellä on ainakin monta kertaa tehty niin. ja älä välitä ton yhen puheista kyllä nuorikin voi seurustella. oon ittekin seurustellu ton ikäsenä.
- kukka
onko sun jätkä 23-wee? :O ei pahalla mut onpa melkoinen ikäero.. :D sehän on pedofiili!!
esim.johonkin miesten vaateliikkeeseen?
- jätkä 15
Eikö ihmisillä oo muuta valitettavaa ku jotkut vitun kaiverrukset ! Ja toi on aika säälittävää silt jätkält joka on 23 *nauraa räkäsesti* varmaa sun porukatki on aika ylpeitä sun poikaystävästäs !
- tyttö88
jätkä 15 kirjoitti:
Eikö ihmisillä oo muuta valitettavaa ku jotkut vitun kaiverrukset ! Ja toi on aika säälittävää silt jätkält joka on 23 *nauraa räkäsesti* varmaa sun porukatki on aika ylpeitä sun poikaystävästäs !
siellähän luki että sillä on 23 päivä ne synttärit.. ja ikää ei taidettu edes mainita. paljonko poikaystävälläsi tulee vuosia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252058
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221460Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631161Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101047- 88942
- 80819
- 17807
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671