Suomen paras hihtokeskus romahti = YLLÄS

Anonyymi-ap

Noin kirjoittaa Iltalehdessä Santtu Silvennoinen. Me ei olla käyty enää moneen vuoteen Ylläkselä vaikka vuosien aijan sielä käytiin hiihtämäsä keskimäärin 2 kertaa talvessa. Meni se latujen hoito niin huonoksi ja kirjoittelavat että on entisestään hunontunu. Viimenen pisara oli kun ruvettiin periin sitä puhelinmaksua että saa tietää mitä latuja ei ole kunnostettu. Kun kallis loma-asunto tai hotelli on jo maksettu niin kyllä hito vie pitää samaan rahhaan tietää miten ladut on hoidettu. Siispä on tyytyväisinä hiihdelty jo monet vuodet Levillä, Saariselällä ja väliin muissakin Lapin paikoisa. Toki Ylläksele tekis vielä mieli kun siellä on ehottomasti parraat hiihtomaisemat - jos olisi ne ladut kunnossa.Uskomatonta typeryyttä tuo Ylläksen touhu.

13

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on aikoihin eletty. Että Ylläksen latujen hoitoa joutuu arvostelemaan jo Iltasanomat.

• Anonyymi

Vetelän Varikset, mitä tänne tuletta raakhumaan, huilaa se latu muutenniin ko suvi koittaa.

• Anonyymi

Hyvinhän täällä on porukkaa, Tunturitie on ruuhkaisempi kuin Mansku ja kapakit täynnä, ei sisälle mahdu, kaupassa tunnin kassajonot, yhtä hullunmyllyä joka puolella.

• Anonyymi

Muistakaa maksaa latumaksut ja parkkipirkoille satanen kouraan.

• Anonyymi

Joko Joikulaiset ovat maksaneet reitintön-hoitomaksut, ei reitistön. Vai mennäänkö yhä nenäliitu periaatteella, maiseman pilluussa ?

• Anonyymi

Kun sielä Yläkselä on rahapula niin tässä yksi konsti rahastaan. Pistäkää kaikile teille puomit eteen ja vartijat siihen. Kun turistit lähtee pois, niin puomii aukee vain, jos maksaa 100 euroo. Jos ei maksaa, menkööt takasin Ylläkselle ja majottukoot siellä ja siitähän tulee vain lisätuloo.

• Anonyymi

Iltapaska voisi tehä palaveluksen ithelleen ja lyä kenkänkuvan persiisiin tuollaaselle paskankirjoottajalle.

• Anonyymi

Kyllä kirjoitti Iltalehti kerrankin täyttä asiaa. Ikävä myöntää, että oltiin tänä talvena niin tyhmiä, että tultiin viikoksi Ylläkselle hiitämään. Latujen hoito oli täysin ala-arvoista. Oppia ikä kaikki. Ei tehdä samaa tyhmyyttä toista kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kirjoitti Iltalehti kerrankin täyttä asiaa. Ikävä myöntää, että oltiin tänä talvena niin tyhmiä, että tultiin viikoksi Ylläkselle hiitämään. Latujen hoito oli täysin ala-arvoista. Oppia ikä kaikki. Ei tehdä samaa tyhmyyttä toista kertaa.

Kävikö Santtu edes Ylläksellä ?

Tietääkseni ei edes osaa hiihtää, hyvä että pysyy jaloillaan pystyssä.

Paha kello kauas kuuluu, vellikello vain isännän pankolle. Kukaan ei osta enää Iltistä, ei kumpaakaan, kun noin kirjoitellaan. Ja vaikka puolet olisikin totta, on latuhoito nykyään parempaa kuin 1970-luvulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävikö Santtu edes Ylläksellä ?

Tietääkseni ei edes osaa hiihtää, hyvä että pysyy jaloillaan pystyssä.

Paha kello kauas kuuluu, vellikello vain isännän pankolle. Kukaan ei osta enää Iltistä, ei kumpaakaan, kun noin kirjoitellaan. Ja vaikka puolet olisikin totta, on latuhoito nykyään parempaa kuin 1970-luvulla.

Voi hyvä Ylläksen ystävä, tai peräti ylläsläinen. Ei se riitä, että latuhoito on parempaa kuin 1970-luvulla. Silloin ei ollut edes luisteluhiihdon baanoja. Ja jos ja kun Ylläs on Ykkönen, latujen hoidon tulee olla priimaa, maksoi mitä hyvänsä.

• Anonyymi

Ylläksen ongelma on nykyihminen. Eli varkaat.

• Anonyymi

Toinen on nuo huumeet, lasketellaan pössyssä ja iltaisin riehutaan kuin mielenvaivaiset. Lars Leevi Lestadiusta kaivattaisiin, miliiseistä ei tuohon näytä olevan. Reinikaiset kunnostautuu vain persuillen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe