Typerys-toyotisti kierrättää taas vanhoja aivopierujaan toisessa ketjussa. Pelkkää tylsistymistään ja huoionkipeyttään eikä osaa pieneistä aivoistaan keksiä mitään uutta joten joutuu postaamaan jo sataan kertaan loppuunkalutun asian.
Oikaisen kuitenkin valheet pois kuleksimasta vaikka tämäkin hönönoikaisu on jo tehty moneen kertaan. Copypastet vanhoista ketjuista kokoaa asiat näin:
"Moniventtiilimoottorit - ensimmäisen auto maailmassa Toyota Corolla 16 valve 1985"
Ei siellä päinkään. Jo vuonna 1912 esiteltiin Peugeot L76. Moniventtilikoneiden massatuotantokin alkoi jo paljon ennen Toyotaa Nissan Skyline 1969, Ford escort 1970 vain pari mainitakseni. Lista on pitkä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve
Hypridimoottorit - Toyota Prius maailman ensimmäinen
1900 Daimler
1916 Woods MVC
1968 GM
Muutama esimerkki niistä jotka esittelivät hybridin ennen Toyotaa
https://auto.howstuffworks.com/fuel-efficiency/hybrid-technology/history-of-hybrid-cars.htm
Vetyauto - Toyota Mirai maailman ensimmäinen vetyauto. Vedyssä on tulevaisuus, sähköauto valmistajat kuolevat pois
Honda FCX oli noin 10 vuotta edellä Toyotaa
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Clarity
Niskatuet - Ensimmäisen kerran Toyota Corollassa 1973
Volvo 1969
https://www.goodcarbadcar.net/the-interesting-life-saving-history-of-the-headrest
Laminoitu tuulilasi - Toyota kehitti tämä, en muista vuotta
Kauan ennenkuin Toyoda oli nähnyt autoa ensimmäistä kertaa eläessään USAssa tehtiin jo laminoituja tuulilaseja
Ford 1919
https://techni-glassllc.com/2021/07/7-interesting-facts-about-laminated-glass
Viisivaihteinen laatikko - Oli ensimmäistä kertaa Toyota Corollassa 1985
Näitä oli pilvin pimein ennen Toyotaa. Otetaan vaikka esimerkiksi 1953 Alfa Romeo Super Sprint.
https://en.wikipedia.org/wiki/Manual_transmission
Hatcback kori - Toyota lanseerasi tämän 80 luvun alussa
Mini, Golf ja pitkä rivi muita hatchbackejä oli markkinoilla ennen Toyotaa. Ei tarvita edes linkkejä
Ilmastointi - 90 luvun alussa taisi olla Camryyn
Jenkeissä oli ilmastoinnit vakiona jo 50-luvulla.
Tojohönö hei. Jos haluat keskustella autoista niin täällä on kyllä porukkaa siihen. Kun et vaan tee itsestäsi pelleä niin tulee oikeaa keskustelua. Ei tuollaista älyttömyyksillä huomionhaku johda yhtään mihinkään.
Typerys-toyotistin oikaisua- Toyota ei ole keksinyt mitään näistä
114
960
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain wikipedia faktaa, jokainen voi noita muokata.
- Anonyymi
Oikeaa tietoa nuo kaikki on. Ei Wikipedia ole ainoa lähde vaan saman voit tarkastaa muistakin lähteistä.
Jos pystyt osoittamaan minkä tahansa avauksen fanktan vääräksi niin laita toki linkkiä.
Tiedät itsekin että nuo ovat kaikki täysin oikeaa tietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeaa tietoa nuo kaikki on. Ei Wikipedia ole ainoa lähde vaan saman voit tarkastaa muistakin lähteistä.
Jos pystyt osoittamaan minkä tahansa avauksen fanktan vääräksi niin laita toki linkkiä.
Tiedät itsekin että nuo ovat kaikki täysin oikeaa tietoa.Saipa Tojohönö kerrankin mitä on kerjännyt??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saipa Tojohönö kerrankin mitä on kerjännyt??
Hän kirjoitti totta. Älä vänkää ja vääristele.
- Anonyymi
Lukekaapa tuosta niin aloittajan teksti joutuu outoon valoon.
Toyotalla on 24.000 patenttia, jotka liittyvät sähköistettyihin autoihin, etenkin hybrideihin. Sillä on 5680 vetytekniikkaan liittyvää ja 1400 autonomiseen ajamiseen liittyvää patenttia. Autonomiseen ajamiseen liittyviä patentteja sillä on näin ollen kaksi kertaa enemmän kuin seuraavana olevalla autonvalmistajalla. Lisäksi sen nimissä on yli tuhat uudenlaisiin akkuihin (solid state) liittyvää patenttia. Nämä akut ovat olleet Toyotalla koeajossa jo neljä vuotta ja ajo jatkuu vielä vuoden ennenkuin ne tuodaan markkinoille.
- Anonyymi
Kertokaapa miksi saksalaiset ei ole keksineet mitään? Toyota on kuitenkin kehittänyt autoilua paljon. Miksi muuten vuoden 85 1.6 16 valve Corolla päihittää sakemannit ajettavuudessa vieläkin. Hiljainen, ripeä, kuluttaa vähän, mukava alusta ja tarkka ohjaus.
- Anonyymi
Voi näitä tojo-ressukoita kun tyhmyys pursuaa ulos korvista ja varsinkin autotietämys on aivan nollatasoa.
Jos nyt vaikka aloitetaan siitä että auto. Siis se koko moottorilla kulkeva ajoneuvo keksittiin ja patentoitiin Saksassa 1886 ja sen patentin haki Carl Benz. Nyt tojohönölle vaikea kysymys. Arvaapa mikä firma on tuon Carl Benzin perintö maailman autoteollisuudelle?
Tuohon aikaan vielä aivan helvetin monta vuosikymmentä tuon jälkeenkin Japanin eturivin teollisuutta oli vuolla syömäpuikkoja. Vasta sitten ne oppivat kopioimaan autotekniikkaa muilta.
https://group.mercedes-benz.com/company/tradition/company-history/1885-1886.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi näitä tojo-ressukoita kun tyhmyys pursuaa ulos korvista ja varsinkin autotietämys on aivan nollatasoa.
Jos nyt vaikka aloitetaan siitä että auto. Siis se koko moottorilla kulkeva ajoneuvo keksittiin ja patentoitiin Saksassa 1886 ja sen patentin haki Carl Benz. Nyt tojohönölle vaikea kysymys. Arvaapa mikä firma on tuon Carl Benzin perintö maailman autoteollisuudelle?
Tuohon aikaan vielä aivan helvetin monta vuosikymmentä tuon jälkeenkin Japanin eturivin teollisuutta oli vuolla syömäpuikkoja. Vasta sitten ne oppivat kopioimaan autotekniikkaa muilta.
https://group.mercedes-benz.com/company/tradition/company-history/1885-1886.htmlÄlä vähättele itseäsi paljon älykkäämpiä ihmisiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vähättele itseäsi paljon älykkäämpiä ihmisiä!
Kun ihminen kirjoittaa tällaista:"Kertokaapa miksi saksalaiset ei ole keksineet mitään? " niin voi kyllä hyvällä syyllä sanoa häntä tyhmäksi ja täysin nollatasoiseksi autotietämyksen osalta.
Jos nyt vaikka aloitetaan siitä että auto. Siis se koko moottorilla kulkeva ajoneuvo keksittiin ja patentoitiin Saksassa 1886 ja sen patentin haki Carl Benz.
Tätä taustaa vasten kommenttini on täysin perusteltu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ihminen kirjoittaa tällaista:"Kertokaapa miksi saksalaiset ei ole keksineet mitään? " niin voi kyllä hyvällä syyllä sanoa häntä tyhmäksi ja täysin nollatasoiseksi autotietämyksen osalta.
Jos nyt vaikka aloitetaan siitä että auto. Siis se koko moottorilla kulkeva ajoneuvo keksittiin ja patentoitiin Saksassa 1886 ja sen patentin haki Carl Benz.
Tätä taustaa vasten kommenttini on täysin perusteltu.Voi helvetti mikä suuri älynväläys sinulta.
- Anonyymi
Nopeusmittari valehtelee samoin koko keksintö ruuhkat tiellä on TTOYO TIELLÄ
- Anonyymi
Ei tuo tarvitse mitään älynväläystä vaan se on aivan alkeellista yleistietoa autoista. Carl Benz kehitti ja patentoi auton.
Saksa otti aseman auton rakentamisen ykkösmaana eikä ole siitä koskaan luopunut.
Toyota on aina vain kopioinut muiden tekemiä teknisiä keksintöjä niinkuin avauksessa on todettu.
Jos tätä tiedä niin on täysin pihalla auto tekniikasta ja historiasta.- Anonyymi
Entäs se suurin määrä patentteja, jotka ovat Toyotan hallussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs se suurin määrä patentteja, jotka ovat Toyotan hallussa.
Joo , hybridiin liittyviä patentteja on kai yli tuhat . Tojota yritti myydä noita patenttioikeuksia vuosia sitten . Ei menny kaupaksi . Sitten olisi antanut ilmaiseksi , mutta ei kelvannut kenellekään . Miksiköhän ?
- Anonyymi
Mitä merkitystä sillä on mikä firma on jotain keksinyt?
Dunlop keksi ilmakumirenkaan. Ostatko Dunlopin renkaat tämän vuoksi?
Aika moni ostaan aivan muita merkkejä.
No onko Dunlop sitten paras rengas koska keksivät ilmakumirenkaan?
Miten näitä aloittajan kaltaisia aina vaan sikiää.- Anonyymi
Jos osaat lukea niin tiedät että tämä ketju avattiin vain sen takia että joku tojotisti yritti täysin valheellisesti väittää Toyotan keksineet avauksessa mainitut asiat.
Parempi kysymys on että miksi joku haluaa valehdella kerta toisensa jälkeen kun faktat on kerrottu ja kaikilla tiedossa. Toyota ei ole keksinyt mitään niistä.
Ei kukaan muu kuin tojotisti ole kovin kiinnostunut kuka oli eka. Vain tojotisti on tällaisia sellaisia avauksia tehnyt. Tässä vain oikaistaan tojotisti valheita.
- Anonyymi
Minun eka autoni oli vuonna 1980 vuoden 1975 Plymouth Fury, siinä oli mm. automaattiloota, ohjaus- ja jarrutehostin, ilmastointi ja sähköikkunat. Ankeita olivat silloin eurooppalaiset autot japseista puhumattakaan.Tietysti esim Mersulla ja muillakin oli huippumalleja em. varusteilla, mutta jenkeissä ne olivat vakiona. Niin, japsin kyytiin en tänäpänä nouse edes taksiin.
- Anonyymi
Japanilaisista moottoreita osaa tehdä vain Honda. Mazdan Wankel-moottorit ovat kunnianhimoinen mutta kaupallisesti hieman epäonnistunut projekti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japanilaisista moottoreita osaa tehdä vain Honda. Mazdan Wankel-moottorit ovat kunnianhimoinen mutta kaupallisesti hieman epäonnistunut projekti.
Yamaha tekee myös tai on ainakin tehnyt hyviä moottoreita autoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japanilaisista moottoreita osaa tehdä vain Honda. Mazdan Wankel-moottorit ovat kunnianhimoinen mutta kaupallisesti hieman epäonnistunut projekti.
Honda osaa tehdä ainakin öljysyöppöjä koneita. Pysyisi niissä mankeissa.
- Anonyymi
TOYOTA ON KEKSINYT KAIKEN
- Anonyymi
Toyotisti on keksinyt kaiken. Ei mitään kosketusta todellisuuteen tällä elämäntapa-valehtelijalla.
- Anonyymi
Tojohönö on keksinyt kuinka valehdella ja uskoa omia valheitaan. Saavutus sekin!
- Anonyymi
On ollut hauska seurata seurata miten tojotollukan moniventtiili-tarina muuttuu joka päivä sitämukaa kun sen valehtelu ammutaan alas.
Tulee mieleen true crime-ohjelmissa nähdyt taparikollisten ja elämäntapa-valehtelijoiden jutut kun kuulemisissa aletaan oikeasti ottamaan selvää mitä tämä jamppa on hommaillut.
Aina kun yksi valhe ositetaan turhaksi niin elämäntapa-valehtelija kaivaa päästään esiin uuden valheen.
Tässä tarina on edennyt niin että tojotisti valehteli ensin että Toyota on KEKSINYT moniventtiilikoneet. Tämä vale ammuttiin alas.
Sitten tarina muuttui niin että Toyota on ensimmäinen SARJATUOTANTOna moniventtiilikoneita tehnyt. Sekin ammuttiin alas faktoilla.
Nyt on menossa kolmas versio jossa Toyota on ensimmäinen MASSATUOTANTONA moniventtiilikoneita tehnyt.
Aika paljon tojotistin tarina on muuttunut faktojen edessä. Yksi totuus on kuitenkin kiistämätön. Et Toyota ole mitään noista aloituksen asioista keksinyt.
Ei se ole mikään meriitti Toyodalle että on saanut markkinoille ekana halpisversion toisten keksimistä ja kehittämästä tekniikasta. - Anonyymi
Toyota kehitti loppuun rulla turvavyöt ja toi ne ensimmäisenä autoihin. Vuoden 1973 Carinassa oli rullavyöt ja Taunuksessa säädettävät.
- Anonyymi
Kolmipisteturvavyöt kehitti ruotsalainen Nils Bohlin jo 50-luvulla. Kelautuvan turvavyön ja siihen liittyvien patenttien haltija on amerikkalainen Robert C. Fisher.
Toyota ei edes valmista turvavöitä!
Japanilaiset käyttävät pääasiassa konkurssiyhtiö Takatan tappavia turvavarusteita.
Maailman johtava ajoneuvoturvalaitteiden valmistaja on Autoliv.
Tuolta lukemaan Fisherin lukuisista patenteista joista useat koskevat turvavöitä: https://patents.justia.com/inventor/robert-c-fisher - Anonyymi
Aika kaukaa Tero joutuu kaivamaan juttunsa, hihii! Pitääköhän tuokaan paikkaansa, mutta välikö sillä?
- Anonyymi
Toyota on tuonut parasta uutta tekniikkaa autoihin.
- Anonyymi
No onhan se kova juttu jos Tojotassa oli joskus 70-luvulla jotain mitä Taunuksessa ei ollut.
Sillä tojopappa elää vielä 50 vuotta myöhemminkin. - Anonyymi
Toyota on aina ollut kärjessä uudistuksissa mitä kuuluu autoiluun.
- Anonyymi
Niin kuin tuossa yllä kerrotaan, niin kovin on Toyota joutunut tyytymään kopioimaan muilta ja sillähän Toyota aloitti koko valmistuksen.
- Anonyymi
Tuo argumentti "Toyota toi ensimmäisenä massoille" on säälittävä veto kahdestakin syystä. Ensinnäkin siinä myönnetään että Toyota ei keksinyt tässä mitään, ei edes moniventtiilikoneiden sarjatuotantoa. Niitä oli tehty jo pitkään sarjatuotantona ennenkuin Toyota sai oman kopionsa markkinoille.
Tuo on tekninen juttu mutta se se toinen asia joka on se nolompi juttu tälle valehtelijalle on se että hänen tulkintansa "massoille" osoittaa kuinka tynnyrissä kasvanut hän on. Kyllä moniventtilkoneet olivat olleet aivan arkipäivää jo kauan ennenkuin Toyota toi kopionsa markkinoille. Tämä tojotistin "massat" tarkoittaa sitä Suomen syrjäseutujen tojotisteja. Käännetään sokea silmä kaikelle mitä muualla maailmassa oli tarjolla niille oikeasti isoille "massoille"
Voiko sisäsiittoisempaa ajattelumallia olla olemassa?- Anonyymi
Todella asiantuntematon teksti. Pelkkää vihaa täynnä,
- Anonyymi
Saab keksi turbon. Hyvä suoritus pieneltä tehtaalta.
- Anonyymi
Ei Saab ole keksinyt turboahdinta, eikä Saabissa ollut mitään omaa turboa. Joku Holset tai Carret?
- Anonyymi
Oldsmobilella oli turbo jo kauan ennen syntymääsi, niin myöskin tuulisanäyttö ynnä muuta. Japsit eivät ole keksinneet mitään autoilun saralla, saksalaiset ja jenkit puolestaan lähes kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oldsmobilella oli turbo jo kauan ennen syntymääsi, niin myöskin tuulisanäyttö ynnä muuta. Japsit eivät ole keksinneet mitään autoilun saralla, saksalaiset ja jenkit puolestaan lähes kaikki.
65 vitonen ja pienessä sievässä, niin tuulilasinäyttö muuttuu tuulisanäytöksi. Sori siitä! Eikös tämä korkeasti kunnioitettu uusi presidenttimmekin tuppaa pahoittelemaan sammakoita suustaan samalla viisiin?
- Anonyymi
Hinaussilmukka on Toyotan keksimä.
- Anonyymi
Eikö köysikin ole Toyotan keksimä? Muistaakseni Toyota keksi tulenkin, vai olenko väärässä?
- Anonyymi
Ainoat tojon keksimät on muiden kopionti ja halpuutus.
- Anonyymi
60- luvulla automatkoilla perheen kanssa oli tapana veikata vastaan tulevien autojen merkkiä jä määrää, mutta nykyään ei autoja äkisti tunnista ja jos tunnistaisikin niin joka toinen on lammaslaumojen Toyota. Tuli heti matkapahoinvointi kuten pienenä, YÄK! Toyota! YÄK!
- Anonyymi
Toyo oli vierailulla Turun sinappi tehtaalla sieltä tuli Toyon sinapin väri corolaan jossa ei mitää turva laseja ollut lainkaan henki meinas lähtee.kun katolleen pyörähti 11 tuuman renkais ei pitoo hiekka teillä mitää
- Anonyymi
Olisiko taas aika muistuttaa totuudesta.
- Anonyymi
Kumma kun tuhannet patentit kaikesta noista on Toyotalla. Mikään noista ei menestynyt markkinoilla kun olivat niin huonoa tekniikkaa,
Toyota toi myös moniventtiiliautot ensimmäisenä SARJATUOTANTOAUTOIHIN. - Anonyymi
"Moniventtiilimoottorit - ensimmäisen auto maailmassa Toyota Corolla 16 valve 1985"
Ei siellä päinkään. Jo vuonna 1912 esiteltiin Peugeot L76. Moniventtilikoneiden massatuotantokin alkoi jo paljon ennen Toyotaa Nissan Skyline 1969, Ford escort 1970 vain pari mainitakseni. Lista on pitkä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve
Vain tynnyrissä kasvaneet perähikiän vaarit voivat ajatella että minkään tekniikan aikakausi alkaa siitä kun joku tynnyrissä kasvanut on saanut ensikosketuksen siihen.
Teille tuli siihen aikaan aikamerkkikin kerran viikossa postiautossa. Teillä ei ollut mitään hajua missä muu maailma menee. - Anonyymi
Nämä peräkylien aikamiespojat pitävät omaa kokemuspiiriään maailman rajoina.
Kannattaisiko välillä lukea muutakin kuin Tojon mainoslehtiä?
https://www.youtube.com/watch?v=jcvaKqQKhBo&t=59s - Anonyymi
Ehkä tuo tojo-seniili kuvittelee olevansa hauska tai provosoimavansa jotakuta toistelemalla noita iänikuisia juttujaan aina uudelleen.
Se juna meni varmaan jo vuosikymmeniä sitten kun kaver ei ollut täysin vanhuudenhöperö. - Anonyymi
VAG AAGEE GROPPU GMHF KEKSI KÄYTTÄJÄN VIRHEEN TAKUU JOPA KAKSI VUOTTA ,!
- Anonyymi
Hihii! Totta!!! Dsg!!! Tsii!!! Öljynsyönti!!! Ruoste!!! Sinkkikukat!!! Päästöhuijaus!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii! Totta!!! Dsg!!! Tsii!!! Öljynsyönti!!! Ruoste!!! Sinkkikukat!!! Päästöhuijaus!!!
Tunteisiin,tunteisiin,tunteisiin.hiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteisiin,tunteisiin,tunteisiin.hiii
Harmitaa ku skoda
- Anonyymi
Tänään luvin toyota mainos lehteä JA TAJUSIN MITEN PALJON MINUA ON VEDÄTETTY OLEN MINÄ TYHMÄ.HAAA
- Anonyymi
Ei kannata olla kateellinen vaikka Toyota on keksinyt melkeinpä kaikki parannukset autoilun saralla.
- Anonyymi
Vastaan säälistä tyhmään trollaukseen.
Tuossa avauksessa on muutama esimerkki niistä joita Toyota EI ole keksinyt.
Laitapa esimerkki todisteiden kera jostain mitä Toyota on keksinyt.
Toyotistrilla ei ole koskaan muuta kuin trollausta tyhjillä puheilla ja valheilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan säälistä tyhmään trollaukseen.
Tuossa avauksessa on muutama esimerkki niistä joita Toyota EI ole keksinyt.
Laitapa esimerkki todisteiden kera jostain mitä Toyota on keksinyt.
Toyotistrilla ei ole koskaan muuta kuin trollausta tyhjillä puheilla ja valheilla.Miksi se on niin tuskallista, että Toyota kulkee teknisen kehityksen kärjessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on niin tuskallista, että Toyota kulkee teknisen kehityksen kärjessä?
Noh, noh.
VW keksi venyvän nokkaketjun, nippusideturvavyöt, soikeat männät öljynkulutuksineen, murenevat hihnapyörät, haptiset toimimattomat kytkimet ja paljon muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on niin tuskallista, että Toyota kulkee teknisen kehityksen kärjessä?
Pelkkää tyhjää älämölöä taas. Tuo tyypillistä essonbaarin väelle että väitetään kaikkea huuhaata ilman mitään perusteluja. Junttimölinää.
Sivistyneet ihmiset esittävät perustelut väitteilleen.
Kun tojotisti väittää vastoin totuutta:
"Moniventtiilimoottorit - ensimmäisen auto maailmassa Toyota Corolla 16 valve 1985"
Niin sivistynyt ihminen vastaa perustelujen kanssa että Toyotan moniventtiili-kone oli vain halpiskopio muiden kehittämästä tekniikasta.
Jo vuonna 1912 esiteltiin Peugeot L76. Moniventtilikoneiden massatuotantokin alkoi jo paljon ennen Toyotaa Nissan Skyline 1969, Ford escort 1970 vain pari mainitakseni. Lista on pitkä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve
Voi näitä autoista ja niiden historiasta mitään tietämättömiä juntteja. Ainoa tietolähde on tojotan mainoslehdet ja essonbaarin toisten junttien höpinät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää tyhjää älämölöä taas. Tuo tyypillistä essonbaarin väelle että väitetään kaikkea huuhaata ilman mitään perusteluja. Junttimölinää.
Sivistyneet ihmiset esittävät perustelut väitteilleen.
Kun tojotisti väittää vastoin totuutta:
"Moniventtiilimoottorit - ensimmäisen auto maailmassa Toyota Corolla 16 valve 1985"
Niin sivistynyt ihminen vastaa perustelujen kanssa että Toyotan moniventtiili-kone oli vain halpiskopio muiden kehittämästä tekniikasta.
Jo vuonna 1912 esiteltiin Peugeot L76. Moniventtilikoneiden massatuotantokin alkoi jo paljon ennen Toyotaa Nissan Skyline 1969, Ford escort 1970 vain pari mainitakseni. Lista on pitkä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve
Voi näitä autoista ja niiden historiasta mitään tietämättömiä juntteja. Ainoa tietolähde on tojotan mainoslehdet ja essonbaarin toisten junttien höpinät."Jo vuonna 1912 esiteltiin Peugeot L76"
Naurakaa ja oikein remakasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jo vuonna 1912 esiteltiin Peugeot L76"
Naurakaa ja oikein remakasti.Moniventtiilikone Pösössä jo kauan kauan ennen Tojotaa.
- Anonyymi
Kumotaas tämä toisessa ketjussa heitetty 5V valekin samantien ja sillä samalla linkillä.
https://www.curbsideclassic.com/automotive-histories/automotive-history-the-toyota-5-speed-transmission-takes-over-the-world/
Jutussa sanotaan hyvin selvästi että jo ennen Toyotaa viisvaihteisia lootia oli ollut pitkään eurooppalaisissa autoissa. - Anonyymi
Kannattaako tuosta tapella?
- Anonyymi
Mitä merkitystä sillä on mikä tai kuka minkäkin keksi?
Tuskin sinullakaan on Dunlopin renkaita autossa vaikka Dunlop keksi ilmatäytteisen renkaan. Meinaatko etä Dunlop tekee maailman parhaat renkaat?
Tai meinaatko että Ford osaa autojen sarjatuotannon parhaiten kun otti sen ekana autotuotannossa käyttöön?- Anonyymi
Aivan sama, kuka on mitäkin keksinyt mutta Toyotassa ne kaikki toimii parhaiten. Ei sitä muuten maailman ykköseksi pääsisikään.
- Anonyymi
⁸Mitä merkitystä sillä on mikä tai kuka minkäkin keksi?"
Ei täyspäiselle mutta tojotistille näyttää olevan niin suuri merkitysettä joutuu valehtelemaan tojotan keksineen kaikenlaista.
Totuus on toinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⁸Mitä merkitystä sillä on mikä tai kuka minkäkin keksi?"
Ei täyspäiselle mutta tojotistille näyttää olevan niin suuri merkitysettä joutuu valehtelemaan tojotan keksineen kaikenlaista.
Totuus on toinen.Mitä merkitystä sinulle on mitä kukakin on kirjoittanut. "Tojotisti" on näköjään osoittanut väitteensä todeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä merkitystä sinulle on mitä kukakin on kirjoittanut. "Tojotisti" on näköjään osoittanut väitteensä todeksi.
Toyota on keksinyt maailman luotetuimman ja suosituimman automerkin . Vilunkivagen maailman venyvimmän jakoketjun ja törkeimmän päästöhuijauksen. Ranskalaiset ovat keksineet rapeimmat ja rumimmat autot ja italialaiset ladan korimallin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on keksinyt maailman luotetuimman ja suosituimman automerkin . Vilunkivagen maailman venyvimmän jakoketjun ja törkeimmän päästöhuijauksen. Ranskalaiset ovat keksineet rapeimmat ja rumimmat autot ja italialaiset ladan korimallin.
Toyota on moneen kertaan tuomittu huijari ja roskalaadun tekijä.
Monesta rähmäyksestä on hyvä nostaa esille 1.500.000 läpiruostunutta pick-upia ja nyt viimeisin 120.000 moottorinvaihtoa.
Tässä banaanirunkoinen tojo videolla.
https://www.youtube.com/watch?v=gxK3vFNyYxQ
https://unionrayo.com/us/massive-recall-toyota-engine-failure/
- Anonyymi
"Tojotisti" on näköjään osoittanut väitteensä todeksi."
Essonbaarin junttimölinää. Tässä ketjussa on osoitettu monta tojotistin väitettä Toyotan "keksinnöistä" valheeksi.
Ihmeellistä provoilua valehdella noin läpinäkyvästi mutta pitäähän se tämän ketjun tojopalstan etusivulla jos ei mitään muuta.- Anonyymi
Erikoinen teksti. Ulkomaiset arvostetut lehdet kirjoittavat niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen teksti. Ulkomaiset arvostetut lehdet kirjoittavat niin.
Laita meille toki linkkejä niihin "arvostettujen lehtien" artikkeleihin.
- Anonyymi
Toyotan historia ulottuu 1920-luvun alkuun, jolloin yritys valmisti kangaspuita tekstiiliteollisuuteen. Ensimmäisen auto – kuorma-auto rullasi ulos tuotantolinjalta vuonna 1935 ja ensimmäinen henkilöauto vuonna 1936.
- Anonyymi
Ja ensimmäinen auto oli suoraan kopioita ja heikennetty jenkkiromusta.
- Anonyymi
Jollekkin Ladahönölle kova paikka Suomen ylivoimaisesti myydyimmän tojotan menestys
- Anonyymi
Suomen ylivoimaiset ovat hippohiihtäjiä, vilunkivagentrollikin tietää mutta ylivoimainen maailmanmestaruus vaatii jo kunnon keksinnöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen ylivoimaiset ovat hippohiihtäjiä, vilunkivagentrollikin tietää mutta ylivoimainen maailmanmestaruus vaatii jo kunnon keksinnöt.
Essonbaarin junttihöpinää ilman mitään esimerkkejä missä tojata olisi ollut ensimmäinen ja todisteita sen tueksi. Yhtä tyhjän kanssa niinkuin tojotistien postaukset ovat aina täällä olleet.
Avauksessa on ammmuttu alas faktoilla kaikki tojotahörhöjen valehtelut.
Mutta onhan täämäkin tapa pitää tojopalstan ykkössivulla miten tojotisti joutuu valehtelemaan joka käänteessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Essonbaarin junttihöpinää ilman mitään esimerkkejä missä tojata olisi ollut ensimmäinen ja todisteita sen tueksi. Yhtä tyhjän kanssa niinkuin tojotistien postaukset ovat aina täällä olleet.
Avauksessa on ammmuttu alas faktoilla kaikki tojotahörhöjen valehtelut.
Mutta onhan täämäkin tapa pitää tojopalstan ykkössivulla miten tojotisti joutuu valehtelemaan joka käänteessä.Oletkohan sinä aivan terve?
"Toyotan viisinopeuksinen vaihteisto valloittaa maailman:"
https://www.curbsideclassic.com/automotive-histories/automotive-history-the-toyota-5-speed-transmission-takes-over-the-world/
"Kun Toyota esitteli moniventtiilimoottorinsa 1980-luvun alussa, tämä oli edistynyt tekniikka toiselta aikakaudelta. Mikään muu valmistaja, ei ollut tarpeeksi järkevä laittaakseen moniventtiilimoottorin kuluttaja-autoon.
1980-luvun puoliväliin mennessä tekniikka oli kypsynyt ja jopa perustyömatkaautot toimitettiin moniventtiilimoottoreilla. Starlet- ja Corolla 2E- ja 3E-moottorit saivat 3 venttiiliä per sylinteri ja tämä teki yleisön vaikutuksen."
https://www.banpei.net/2023/10/28/commercial-time-toyota-multi-valve-engines - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan sinä aivan terve?
"Toyotan viisinopeuksinen vaihteisto valloittaa maailman:"
https://www.curbsideclassic.com/automotive-histories/automotive-history-the-toyota-5-speed-transmission-takes-over-the-world/
"Kun Toyota esitteli moniventtiilimoottorinsa 1980-luvun alussa, tämä oli edistynyt tekniikka toiselta aikakaudelta. Mikään muu valmistaja, ei ollut tarpeeksi järkevä laittaakseen moniventtiilimoottorin kuluttaja-autoon.
1980-luvun puoliväliin mennessä tekniikka oli kypsynyt ja jopa perustyömatkaautot toimitettiin moniventtiilimoottoreilla. Starlet- ja Corolla 2E- ja 3E-moottorit saivat 3 venttiiliä per sylinteri ja tämä teki yleisön vaikutuksen."
https://www.banpei.net/2023/10/28/commercial-time-toyota-multi-valve-engines"Toyotan viisinopeuksinen vaihteisto valloittaa maailman:"
https://www.curbsideclassic.com/automotive-histories/automotive-history-the-toyota-5-speed-transmission-takes-over-the-world/
Tuossa artikkelissa kirjoitetaan hyvin selkeästi.
"Up until 1972, five speed gear boxes only arrived in the US mounted in European exotics with peaky small displacement engines."
Eurooppalaiset olivat tehneet viisivaihteisia jo pitkään ennen Toyotaa. se ei vaan ollut auennut junteille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan sinä aivan terve?
"Toyotan viisinopeuksinen vaihteisto valloittaa maailman:"
https://www.curbsideclassic.com/automotive-histories/automotive-history-the-toyota-5-speed-transmission-takes-over-the-world/
"Kun Toyota esitteli moniventtiilimoottorinsa 1980-luvun alussa, tämä oli edistynyt tekniikka toiselta aikakaudelta. Mikään muu valmistaja, ei ollut tarpeeksi järkevä laittaakseen moniventtiilimoottorin kuluttaja-autoon.
1980-luvun puoliväliin mennessä tekniikka oli kypsynyt ja jopa perustyömatkaautot toimitettiin moniventtiilimoottoreilla. Starlet- ja Corolla 2E- ja 3E-moottorit saivat 3 venttiiliä per sylinteri ja tämä teki yleisön vaikutuksen."
https://www.banpei.net/2023/10/28/commercial-time-toyota-multi-valve-engines""Kun Toyota esitteli moniventtiilimoottorinsa 1980-luvun alussa, tämä oli edistynyt tekniikka toiselta aikakaudelta. Mikään muu valmistaja, ei ollut tarpeeksi järkevä laittaakseen moniventtiilimoottorin kuluttaja-autoon.
1980-luvun puoliväliin mennessä tekniikka oli kypsynyt ja jopa perustyömatkaautot toimitettiin moniventtiilimoottoreilla. Starlet- ja Corolla 2E- ja 3E-moottorit saivat 3 venttiiliä per sylinteri ja tämä teki yleisön vaikutuksen."
https://www.banpei.net/2023/10/28/commercial-time-toyota-multi-valve-engines"
Ihan kiva että tojo toi halpiskopion muiden kehittämmästä tekniikasta junteille.
Silti se on vain muiden kehittämän tekniikan kopioimista.
- Anonyymi
Toistan hostorian kirjoihin kirjatun totuuden siitä että edes se Toyotan eurooppalaisilta kopioitu moniventtili-kansi oli liian vaikea toteuttaa Toytan omalla osaamisella.
Sen suunnitteli Yamaha.- Anonyymi
Kun on kaksi miljoonaa autoa jo enemmän myynyt kuin yksikään muu niin saattaapi olla että on keksinyt jotain sellaista josta muut vain ainakin kateudesta päätellen haaveilevat? Trolli on keksinyt vain jonkun Esson baarin! Ei ole eikä näy missään sen enempää kuin Essoakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on kaksi miljoonaa autoa jo enemmän myynyt kuin yksikään muu niin saattaapi olla että on keksinyt jotain sellaista josta muut vain ainakin kateudesta päätellen haaveilevat? Trolli on keksinyt vain jonkun Esson baarin! Ei ole eikä näy missään sen enempää kuin Essoakaan.
"saattaapi olla että on keksinyt jotain sellaista josta muut vain ainakin kateudesta päätellen haaveilevat?"
Herra on hyvä ja poistaa listan niistä teknisistä keksinnöistä jotka Toyota on tuonut ensimmäisenä markkinoille. Avauksessa on pitkä lista asioista joita Toyota EI ole tuonut ensimmäisenä vaikka tojotisti niin väitti.
Estraadi on siis vapaa. Listaa kehiin keksinnöistä jotka Tojota on tuonut ensimmäisenä autoihin.
- Anonyymi
Tojolahkolaiset ovat aikamoisia sekopäitä
- Anonyymi
Puoli neljältä aamuyöllä putkahti vikavagenröllin päästä tällainen keksintö ulos kun kuukauden vaihde lähestyy ja Toyotan pitkä etumatka valvottaa.
- Anonyymi
Toyota on ikuinen perässä hiihtäjä tekniikassa. Pelkkä kopiokone ja lisäksi maailman velkaisin firma.
- Anonyymi
On se kova paikka kuksmannien ylpeydelle kun kruunun feikkijalokivi ei enää loista.
- Anonyymi
"Estraadi on siis vapaa. Listaa kehiin keksinnöistä jotka Tojota on tuonut ensimmäisenä autoihin."
Lopputulos on totuudenmukainen.
Listan pituus on tasan nolla.- Anonyymi
Lopetapas tuos vastaan vänkääminen ja valehteleminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetapas tuos vastaan vänkääminen ja valehteleminen.
Mikä siinäkin on että rölli käy vain Toyotan kimppuun ja kampeamiseen apinan raivolla? Samaa säälittävää jargonia joka päivä? Toyotako vienyt leivän suusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetapas tuos vastaan vänkääminen ja valehteleminen.
Mitä minäolen muka valehdellut? Esitin vain mahdollisuuden,
Tähän voi aivan vapaasti kirjoittaa listan teknisistä ratkaisuista jotka Toyota on tuonut markkinoille ensimmäisenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinäkin on että rölli käy vain Toyotan kimppuun ja kampeamiseen apinan raivolla? Samaa säälittävää jargonia joka päivä? Toyotako vienyt leivän suusta?
Jos katsot tuota avausta edes vähän tarkemmin niin ei tässä ole käyty mitenkään Toyotan kimppuun vaan oikaistu pelkästään tällä palstalla kirjoiteltuja valheita.
Valheet kylläkin liittyvät Toyotaan mutta silti avaus on puhtaasti faktantarkistusta. Ei millään muotoa Toyotan dissaamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos katsot tuota avausta edes vähän tarkemmin niin ei tässä ole käyty mitenkään Toyotan kimppuun vaan oikaistu pelkästään tällä palstalla kirjoiteltuja valheita.
Valheet kylläkin liittyvät Toyotaan mutta silti avaus on puhtaasti faktantarkistusta. Ei millään muotoa Toyotan dissaamista.Toyota on liian kova luu saksanseisojan pureskeluun. Röllikin tietää sen aiheuttavan hammasten kiristelyä ja pahoivointia saksan seisojissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos katsot tuota avausta edes vähän tarkemmin niin ei tässä ole käyty mitenkään Toyotan kimppuun vaan oikaistu pelkästään tällä palstalla kirjoiteltuja valheita.
Valheet kylläkin liittyvät Toyotaan mutta silti avaus on puhtaasti faktantarkistusta. Ei millään muotoa Toyotan dissaamista.Jos joku tässä on dissannut Toyotaa ja saattanut niin Toyotan kuin Toyotistitkin huonoon valoon niin se on tuo valehtelija jonka valheita avauksessa oikaistaan. Perinteinen omaan pesään paskantaja.
Umpihuono valehtelija joka saa kaikki tojotistit näyttämään luusereilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku tässä on dissannut Toyotaa ja saattanut niin Toyotan kuin Toyotistitkin huonoon valoon niin se on tuo valehtelija jonka valheita avauksessa oikaistaan. Perinteinen omaan pesään paskantaja.
Umpihuono valehtelija joka saa kaikki tojotistit näyttämään luusereilta.Nyt alkoi avauksen tekijä hermostumaan kun kuun vaihde on lähellä eikä Trafi anna armoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku tässä on dissannut Toyotaa ja saattanut niin Toyotan kuin Toyotistitkin huonoon valoon niin se on tuo valehtelija jonka valheita avauksessa oikaistaan. Perinteinen omaan pesään paskantaja.
Umpihuono valehtelija joka saa kaikki tojotistit näyttämään luusereilta.Sinäkö et osaa lukea tosiasioita:
""Kun Toyota esitteli moniventtiilimoottorinsa 1980-luvun alussa, tämä oli edistynyt tekniikka toiselta aikakaudelta. Mikään muu valmistaja, ei ollut tarpeeksi järkevä laittaakseen moniventtiilimoottorin kuluttaja-autoon.
https://www.banpei.net/2023/10/28/commercial-time-toyota-multi-valve-engines"
Toyotan kehittämä viisinopeuksinen vaihteisto valloittaa maailman:
https://www.curbsideclassic.com/automotive-histories/automotive-history-the-toyota-5-speed-transmission-takes-over-the-world/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alkoi avauksen tekijä hermostumaan kun kuun vaihde on lähellä eikä Trafi anna armoa
Voittajan on helppo hymyillä. VW-konserni tulee kasvattamaan johtoaan valmistaja-kohtaisessa mestaruus sarjassa.
Valmistaja: VW-konserni: 12.081
Valmistaja: Toyota-konserni: 10.319
Katsotaan konttaako Tojo merkkikohtaisessa hippohiihtosarjassa vielä enemmän kuin viime kuussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö et osaa lukea tosiasioita:
""Kun Toyota esitteli moniventtiilimoottorinsa 1980-luvun alussa, tämä oli edistynyt tekniikka toiselta aikakaudelta. Mikään muu valmistaja, ei ollut tarpeeksi järkevä laittaakseen moniventtiilimoottorin kuluttaja-autoon.
https://www.banpei.net/2023/10/28/commercial-time-toyota-multi-valve-engines"
Toyotan kehittämä viisinopeuksinen vaihteisto valloittaa maailman:
https://www.curbsideclassic.com/automotive-histories/automotive-history-the-toyota-5-speed-transmission-takes-over-the-world/Voi tätä valehtelevaa vässykkää. Tojota on niiiiiiiin paljopn takamatkalla kummassakin asiassa eurooppalaisia.
Moniventtilikoneiden massatuotantokin alkoi jo paljon ennen Toyotaa Nissan Skyline 1969, Ford escort 1970 vain pari mainitakseni. Lista on pitkä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve
Viisivaihteinen laatikko - Oli ensimmäistä kertaa Toyota Corollassa 1985
Näitä oli pilvin pimein ennen Toyotaa. Otetaan vaikka esimerkiksi 1953 Alfa Romeo Super Sprint.
https://en.wikipedia.org/wiki/Manual_transmission
Minua hävettäisi olla noin huono valehtelija. Kyllähän kaikki ihmiset valehtelee mutta että on noin surkea siinä. Sun äitiskin varmaan häpee sua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tätä valehtelevaa vässykkää. Tojota on niiiiiiiin paljopn takamatkalla kummassakin asiassa eurooppalaisia.
Moniventtilikoneiden massatuotantokin alkoi jo paljon ennen Toyotaa Nissan Skyline 1969, Ford escort 1970 vain pari mainitakseni. Lista on pitkä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve
Viisivaihteinen laatikko - Oli ensimmäistä kertaa Toyota Corollassa 1985
Näitä oli pilvin pimein ennen Toyotaa. Otetaan vaikka esimerkiksi 1953 Alfa Romeo Super Sprint.
https://en.wikipedia.org/wiki/Manual_transmission
Minua hävettäisi olla noin huono valehtelija. Kyllähän kaikki ihmiset valehtelee mutta että on noin surkea siinä. Sun äitiskin varmaan häpee sua.Nauratti muuten aivan sikana lukea tuota tojon neliventtiilimainosta. Just niin tyypillistä essonbaarin-junntien älämölöä.
Toyota oli ensimmäinen, Jos ei siis laske triumphia, Niin eikä laske Nissania.
Niin olihan toyota ensimmäinen.
Viddu te ootte niin pellejä. Ja joku on vielä saanut rahaa siitä että on kirjoittanut tuon nolouden huipentuman.
LOL. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauratti muuten aivan sikana lukea tuota tojon neliventtiilimainosta. Just niin tyypillistä essonbaarin-junntien älämölöä.
Toyota oli ensimmäinen, Jos ei siis laske triumphia, Niin eikä laske Nissania.
Niin olihan toyota ensimmäinen.
Viddu te ootte niin pellejä. Ja joku on vielä saanut rahaa siitä että on kirjoittanut tuon nolouden huipentuman.
LOL.Aika pitkän ja naurettavan monoligin sait aikaiseksi ja monta kertaa vastasit itsellesi ilman kysymystä. Varmaan nauratti olla ihan sikana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pitkän ja naurettavan monoligin sait aikaiseksi ja monta kertaa vastasit itsellesi ilman kysymystä. Varmaan nauratti olla ihan sikana!
Eikö sinusta ole huvittavaa kun joku kirjoittaa into piukeana että tojo oli ensimmäinen moniventtiili massatuotanto-kone. Ja lisää sitten että jos jättää ottaatta huomioon Triumphin ja Nissanin.
Minusta aivan priceless.
- Anonyymi
Puppua märkäkorva! Toyota toi ekana moniventtiilikoneet, käy kuin laadukas Singerin ompelukone, ei raksuta kuin vanha diiselmersu! Hybridit myös ekana arkikäyttöön! Kullatut liittimet sähköjohdoissa, ei hapetu! Katalysaattori autoon ekana siten että tehoa lisää eikä vähemmän! Laatumerkki!
- Anonyymi
Taas tätä samaa essonbaarin junttimölinää.
Paljon sanoja mutta täysin tyhjiä. Ei pienintäkään perustelua yhdellekään väitteelle ja tuo moniventtili-valekin jo ammuttu täysin alas tässä ketjussa.
Mutta tällaista se meno essonbaarin-porukassa. Samoja valheita jauhetaan illasta toiseen ja toiset samanlaiset tollakot nyökyttelevät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tätä samaa essonbaarin junttimölinää.
Paljon sanoja mutta täysin tyhjiä. Ei pienintäkään perustelua yhdellekään väitteelle ja tuo moniventtili-valekin jo ammuttu täysin alas tässä ketjussa.
Mutta tällaista se meno essonbaarin-porukassa. Samoja valheita jauhetaan illasta toiseen ja toiset samanlaiset tollakot nyökyttelevät.Olexsää hermostunu vai muute vaa vähä erikoine?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olexsää hermostunu vai muute vaa vähä erikoine?
En ainakaan hermostunut. Enempi naurattaa nämä umpisurkeat valehtelu yritykset.
Ja ne on lisäksi jo toiseltu niin moneen kertaankin.
Pitäisi olla jotain uutta ja paljon parempaa että saisi jonkun hermostumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan hermostunut. Enempi naurattaa nämä umpisurkeat valehtelu yritykset.
Ja ne on lisäksi jo toiseltu niin moneen kertaankin.
Pitäisi olla jotain uutta ja paljon parempaa että saisi jonkun hermostumaan.Tuskin noin totisella torvensoittajalla mikään "naurattaa" kun Toyotan etumatka masentaa?
- Anonyymi
Toyotan omistajilla on itsetunnon kanssa keskimäärin enemmän ongelmia kuin normaalilla ihmisellä. Täällä on tietenkin näitä itsetunto ongelmallisia Teroja ja sitten se yksi omapoika joka vain kirjoittelee aikansa kuluksi ja ärsyttääkseen muita.
- Anonyymi
Minusta itsetunto on silloin varsin kohillaan kun ei sitä tarvi yrittää automerkillä paikata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta itsetunto on silloin varsin kohillaan kun ei sitä tarvi yrittää automerkillä paikata.
Katsopa nyt tätäkin tojotistin postausta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18681897/toyota-on-innoavatiivisin
Vaikuttaako tuo valehtelu sinusta siltä että tuolla tojotistilla on itsetunto kohillaan?
Ei millään muullamerkillä ajavat joudu kirjoittamaan tuollaisia nolouksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopa nyt tätäkin tojotistin postausta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18681897/toyota-on-innoavatiivisin
Vaikuttaako tuo valehtelu sinusta siltä että tuolla tojotistilla on itsetunto kohillaan?
Ei millään muullamerkillä ajavat joudu kirjoittamaan tuollaisia nolouksia.Eihän siinä mitään valehdella, mutta sinä valehtelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä mitään valehdella, mutta sinä valehtelet.
"Toyota on innovatiivisin autotehdas koskaan ja keksinyt kaiken mitä nykyisin on autoissa käytössä."
Ja tämäkö ei muka valetta?
Tyypillinen esimerkki siitä miten heikon itsetunnon omaavan tojotistin on pakko elää omassa mielikuvitusmaailmassaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toyota on innovatiivisin autotehdas koskaan ja keksinyt kaiken mitä nykyisin on autoissa käytössä."
Ja tämäkö ei muka valetta?
Tyypillinen esimerkki siitä miten heikon itsetunnon omaavan tojotistin on pakko elää omassa mielikuvitusmaailmassaan.Jos ja kun Toyota on laadun symboli ja maailman ylivoimainen ykkönen ja esikuvana muille niin onhan se hieno asia. Eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ja kun Toyota on laadun symboli ja maailman ylivoimainen ykkönen ja esikuvana muille niin onhan se hieno asia. Eikö?
Toyota Logo: A Symbol of Quality and Innovation. Youtube.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota Logo: A Symbol of Quality and Innovation. Youtube.
En tiedä mitä olet impannut mutta olet täysin sekaisin.
Kannattaisiko pyytää apua jostain?
- Anonyymi
Kuinka on mirain kauppa käynyt?
- Anonyymi
Tuli taas näitä valehtelunoikaisu-hommia kun tojotisti on taas kerran "unohtanut" toisessa ketjussa että nämä valheet on jo ammuttu alas useasti. Myös tässä ketjussa.
"Toyota toi markkinoille myös hybridiautot ja myöhemmin vetyautot."
Tässä pari esimerkkiä niistä jotka esittelivät hybridin ennen Toyotaa
1916 Woods MVC
1968 GM
https://auto.howstuffworks.com/fuel-efficiency/hybrid-technology/history-of-hybrid-cars.htm
Vetyautoissa Honda FCX oli noin 10 vuotta edellä Toyotaa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Clarity
Aina yhtä mukavaa ampua nämä tojotistin valheet alas.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882