mistä saisi helposti ja kätevasti eri maiden ja suurimpien kaupunkien tarkkoja karttoja? pitääkö lähteä jostain ostamaan. olen muutamista matkatoimistoista katsellut mutta ei onnistanut.
karttoja
5
539
Vastaukset
- Jossu
Moi!
Koita matkailutoimistoja, useimmilla mailla on toimisto joko Suomessa tai Pohjoismaissa ja lähettävät karttoja ilmaiseksi. - Saija
...katsoa autoliiton nettisivuilta. Sieltä olen löytänyt vaikka mitä karttoja. Tekevät myös postimyyntiä. Ja mielestäni kartat on ollut suht edullisia. Myös paikallinen maanmittaushallituksen toimisto voi pystyä auttamaan
- Cameron
Suurimpien kaupunkien karttoja kyllä löytyy hyvinvarustetuista kirjakaupoista. Joskus rahaa säästääkseni olen mennyt Pääkirjastoon ja ottanut kopiokoneella (A3) kopion kaupungin kartasta, harvoin sitä kuitenkaan minnekkään taajama-alueelle hengailee, joten keskustasta kopio riittää tai sitten ottaa parista eri paikasta kopion. ne voi sitten mukavasti heittää menee, kun ei enää tartte...Hyvää matkaa;)
- Kirjakauppa
Helsingin keskustan Akateeminen myy tosi laajasti karttoja niin läheltä kuin kaukaa, kaupunkeja sekä maantiekarttoja.
Hinnat 10-15 euron välillä. - jaja
Maanmittaustoimistoista löytyy aika paljon karttoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55475
- 40464