mistä saisi helposti ja kätevasti eri maiden ja suurimpien kaupunkien tarkkoja karttoja? pitääkö lähteä jostain ostamaan. olen muutamista matkatoimistoista katsellut mutta ei onnistanut.
Vastaukset 5
- Jossu
Moi!
Koita matkailutoimistoja, useimmilla mailla on toimisto joko Suomessa tai Pohjoismaissa ja lähettävät karttoja ilmaiseksi. - Saija
...katsoa autoliiton nettisivuilta. Sieltä olen löytänyt vaikka mitä karttoja. Tekevät myös postimyyntiä. Ja mielestäni kartat on ollut suht edullisia. Myös paikallinen maanmittaushallituksen toimisto voi pystyä auttamaan
- Cameron
Suurimpien kaupunkien karttoja kyllä löytyy hyvinvarustetuista kirjakaupoista. Joskus rahaa säästääkseni olen mennyt Pääkirjastoon ja ottanut kopiokoneella (A3) kopion kaupungin kartasta, harvoin sitä kuitenkaan minnekkään taajama-alueelle hengailee, joten keskustasta kopio riittää tai sitten ottaa parista eri paikasta kopion. ne voi sitten mukavasti heittää menee, kun ei enää tartte...Hyvää matkaa;)
- Kirjakauppa
Helsingin keskustan Akateeminen myy tosi laajasti karttoja niin läheltä kuin kaukaa, kaupunkeja sekä maantiekarttoja.
Hinnat 10-15 euron välillä. - jaja
Maanmittaustoimistoista löytyy aika paljon karttoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301157- 106953
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha611912- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666