karttoja

pohtivainen

mistä saisi helposti ja kätevasti eri maiden ja suurimpien kaupunkien tarkkoja karttoja? pitääkö lähteä jostain ostamaan. olen muutamista matkatoimistoista katsellut mutta ei onnistanut.

5

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jossu

Moi!
      Koita matkailutoimistoja, useimmilla mailla on toimisto joko Suomessa tai Pohjoismaissa ja lähettävät karttoja ilmaiseksi.

• Saija

...katsoa autoliiton nettisivuilta. Sieltä olen löytänyt vaikka mitä karttoja. Tekevät myös postimyyntiä. Ja mielestäni kartat on ollut suht edullisia. Myös paikallinen maanmittaushallituksen toimisto voi pystyä auttamaan

• Cameron

Suurimpien kaupunkien karttoja kyllä löytyy hyvinvarustetuista kirjakaupoista. Joskus rahaa säästääkseni olen mennyt Pääkirjastoon ja ottanut kopiokoneella (A3) kopion kaupungin kartasta, harvoin sitä kuitenkaan minnekkään taajama-alueelle hengailee, joten keskustasta kopio riittää tai sitten ottaa parista eri paikasta kopion. ne voi sitten mukavasti heittää menee, kun ei enää tartte...Hyvää matkaa;)

• Kirjakauppa

Helsingin keskustan Akateeminen myy tosi laajasti karttoja niin läheltä kuin kaukaa, kaupunkeja sekä maantiekarttoja.

Hinnat 10-15 euron välillä.

• jaja

Maanmittaustoimistoista löytyy aika paljon karttoja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe