Malmin Novan

Lindex

ja niitten rintsikkaosasto - mahtaa työllistää vartiojoita oikein kunnolla. Myyjät on luuri kädessä soittamassa vartijaa paikalle, kun tietyn näköistä tyyppiä tulee myymälään - ja huom. näköistä - eli välttämättä ei edes ole kyse mistään nyysijästä - katsotaan vaan päällä olevia vaatteita ym. ja ei kun luuri vaan käteen. Hahah, miksiköhän ne rintsikat on sitten sinne taimmaiseen nurkkaan laitettu, siirtäisivät rintsikkaosaston myyjien kassapisteen viereen tai vaikka palvelutiskille, niin jopas loppui vartijoitten hälyttäminen.

Jotkut teinit niitä saattaa tietty nyysiäkin, kun tulevat isolla porukalla ostoksille, mutta että aikuiset ihmiset muka - haha, Lindexin huonolaatuisia rintsikoita - juupa juu. Mutta kuitenkin ällöttävää ja törkeää, kun teini-iän vast'ikään ylittänyt myyjä riittävän kovalla äänellä selittää, kuinka nyt taas tarvittaisiin vartijaa rintsikkaosastolle - ja sieltä se vartijapoika intoa uhkuen tulee - hehe, ylimmäinen rintsikoitten vartija.

12

2684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kassaneiti

      rintsikat sulta sitten löyty kun narahdit???

      • kassaneitikö

        se siellä? Tuohan nyt oli ihan odotettavissa oleva vastaus. Eipä yhdetkään, kun en ole sieltä mitään nyysinytkään, niin kuin en mistään muualtakaan. Mulla kun on se periaate, että se mitä tarvin, siitä maksan, ja jos ei rahat riitä, sitä en tarvi. Että silleen! Mutta on se nyt vähän sääli, kun tyttelit on luurin päässä koko ajan, ja poika juoksee tukka putkella - jos sillä sellanen on - tiiraamaan. Kas kun ei sovituskopin suussa seiso kundi ja laske monetko kuteet viet sovitettaviksi - ja vielä kun ois vartalontarkastusoikeus - heheheeee.


      • jassokunkku
        kassaneitikö kirjoitti:

        se siellä? Tuohan nyt oli ihan odotettavissa oleva vastaus. Eipä yhdetkään, kun en ole sieltä mitään nyysinytkään, niin kuin en mistään muualtakaan. Mulla kun on se periaate, että se mitä tarvin, siitä maksan, ja jos ei rahat riitä, sitä en tarvi. Että silleen! Mutta on se nyt vähän sääli, kun tyttelit on luurin päässä koko ajan, ja poika juoksee tukka putkella - jos sillä sellanen on - tiiraamaan. Kas kun ei sovituskopin suussa seiso kundi ja laske monetko kuteet viet sovitettaviksi - ja vielä kun ois vartalontarkastusoikeus - heheheeee.

        vittuako sitten täällä vikiset , jos ne tyttäret roikkuu puhelimessa niin so what.Ei luulis sun persettäs kutittavan. Ja jos kutiaa niin raavi , sillä sehän siihen vaivaan auttaa.


      • kyl se
        jassokunkku kirjoitti:

        vittuako sitten täällä vikiset , jos ne tyttäret roikkuu puhelimessa niin so what.Ei luulis sun persettäs kutittavan. Ja jos kutiaa niin raavi , sillä sehän siihen vaivaan auttaa.

        mua vaivaa. Potentiaalinen asikas on siis rikollinen - hahahaa - kauankohan kauppa käy tuolla menolla.


      • kyttäkö?
        kyl se kirjoitti:

        mua vaivaa. Potentiaalinen asikas on siis rikollinen - hahahaa - kauankohan kauppa käy tuolla menolla.

        Jos tunnet asioinnin kyseisessä liikkeessä niin epämielyttäväksi niin osta tarvitsemasi muualta!jos et ole tyytyväinen saamaasi palveluun niin anna palaute!Jos sieltä joku vartijalle soittaa että tuleppa vähän katsomaan perään niin kyllähän se tietenkin tulee koska siitä sille maksetaan!Eli valita sille kaupalle äläkä vartijalle!Juu ja kannattaa aina miettiä et onko siel kaupas muita joita se seuraa tai onko mahollisesti kaverisi joskus aikaisemmin vienyt kyseisetä liikkestä tietämättäsi?Juu ja jokainen asiakas on myös potenttiaalinen varas..olen sen työurani aikana huomannut eli ikä ja ulkonäkö ei kerro mitään siitä onko kaveri mahdollisesti varas vai ei!Ikävää jos koet että sinua kytätään mutta yritä katsella asiaa myös muilta kannoilta!Väki täällä vähän närkästyy koska hyvin usein niillä joita vartijan toiminta häiritsee, ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa!mukavia kauppareissuja sinulle ja hyvää kesää!;)


      • kuule
        kyttäkö? kirjoitti:

        Jos tunnet asioinnin kyseisessä liikkeessä niin epämielyttäväksi niin osta tarvitsemasi muualta!jos et ole tyytyväinen saamaasi palveluun niin anna palaute!Jos sieltä joku vartijalle soittaa että tuleppa vähän katsomaan perään niin kyllähän se tietenkin tulee koska siitä sille maksetaan!Eli valita sille kaupalle äläkä vartijalle!Juu ja kannattaa aina miettiä et onko siel kaupas muita joita se seuraa tai onko mahollisesti kaverisi joskus aikaisemmin vienyt kyseisetä liikkestä tietämättäsi?Juu ja jokainen asiakas on myös potenttiaalinen varas..olen sen työurani aikana huomannut eli ikä ja ulkonäkö ei kerro mitään siitä onko kaveri mahdollisesti varas vai ei!Ikävää jos koet että sinua kytätään mutta yritä katsella asiaa myös muilta kannoilta!Väki täällä vähän närkästyy koska hyvin usein niillä joita vartijan toiminta häiritsee, ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa!mukavia kauppareissuja sinulle ja hyvää kesää!;)

        niin s--tanan hyvä, että sinä tunnustat, että ulkonäkö ei kerro, onko varas vai ei! Opeta se sitten muille kanssa! Siks toisekseen, mä mistään vartiointiliikkeestä tässä puhunutkaan, vaan sanoin liikkeen nimen, missä myyjälikat on ...., jaa, no jätetään sanomatta.


      • dille
        kuule kirjoitti:

        niin s--tanan hyvä, että sinä tunnustat, että ulkonäkö ei kerro, onko varas vai ei! Opeta se sitten muille kanssa! Siks toisekseen, mä mistään vartiointiliikkeestä tässä puhunutkaan, vaan sanoin liikkeen nimen, missä myyjälikat on ...., jaa, no jätetään sanomatta.

        likat nauro siis sut pihalle kun menit vonkaan , ihan oikein kaltaisellesi vellihousulle.


      • 37 cm Teräskanki
        dille kirjoitti:

        likat nauro siis sut pihalle kun menit vonkaan , ihan oikein kaltaisellesi vellihousulle.

        Pitkä meisseli takaa aina riittävästi piirakkaa. Hei pikkupoika, mees kaiveleen vaan äitis likapyykkiä.


      • dille
        37 cm Teräskanki kirjoitti:

        Pitkä meisseli takaa aina riittävästi piirakkaa. Hei pikkupoika, mees kaiveleen vaan äitis likapyykkiä.

        oot tainnu vedellä liikaa nappeja kun tollasessa mielikuvitusmaailmassa elät . Onnea valitsemallasi tiellä , kyllä se elämä valkenee vielä sullekkin (ehkä)


      • huvitti
        kyttäkö? kirjoitti:

        Jos tunnet asioinnin kyseisessä liikkeessä niin epämielyttäväksi niin osta tarvitsemasi muualta!jos et ole tyytyväinen saamaasi palveluun niin anna palaute!Jos sieltä joku vartijalle soittaa että tuleppa vähän katsomaan perään niin kyllähän se tietenkin tulee koska siitä sille maksetaan!Eli valita sille kaupalle äläkä vartijalle!Juu ja kannattaa aina miettiä et onko siel kaupas muita joita se seuraa tai onko mahollisesti kaverisi joskus aikaisemmin vienyt kyseisetä liikkestä tietämättäsi?Juu ja jokainen asiakas on myös potenttiaalinen varas..olen sen työurani aikana huomannut eli ikä ja ulkonäkö ei kerro mitään siitä onko kaveri mahdollisesti varas vai ei!Ikävää jos koet että sinua kytätään mutta yritä katsella asiaa myös muilta kannoilta!Väki täällä vähän närkästyy koska hyvin usein niillä joita vartijan toiminta häiritsee, ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa!mukavia kauppareissuja sinulle ja hyvää kesää!;)

        olin viettämässä aikaa en yllä mainitussa kauppa keskuksessa mutta saman vartiointi firman valvomassa kumminkin odottelin että siihen aikaan avopuolisolla loppuisi työt ja mentäisi yhtä matkaa kotia.
        kierellessä kauppoja aikaa tuhlaten huomasin että sama vartija oli melkein seläntakana joka kaupassa minne menin , aikani kauppoja kiereltyjäni ja huvittuneenani kaverintouhuja seuranneena soitin
        kyseisen kauppakeskuksen häly-valvomoon ja kerroin
        että satutaan olemaan samassa firmassa töissä mutta eri osastolla joten jos kaverillalla on jotain kysyttävää niin tulee vaan kysymään, jostain kumman takia kyseinen vartija lähti eri suuntaan. MUTTA VARTIJAT OVAT VAIN TÖISSÄ TURVAAMASSA MEIDÄN NORMAALIEN ASIAKKAIDEN KAUPASSA
        KÄYNTEJÄ. HE TEKEVÄT MITÄ HEIDÄN ESIMIEHET KÄSKEVÄT. JOTEN JOS KOHTAAT YSTÄVÄLLISEN JA MUUTEN FIKSUN VARTIJAN ANNA PALAUTETTA AINAHAN NEKATIIVIISISTA PALAUTETTA SAA MUTTA HARVOIN (KUNNON VANHAA)KIITOKSIA. EDELLEEN EN OLE VARTIJA MUUTEN VAIN ALALLA.


      • potentiaalinen
        kyl se kirjoitti:

        mua vaivaa. Potentiaalinen asikas on siis rikollinen - hahahaa - kauankohan kauppa käy tuolla menolla.

        rikollinen on AINA asiakas!!! Näin se ystävä hyvä vaan menee. Koita nyt vaan jatkossa tehdä tissiliivikaupat hyvillä mielin ja ilman auktoriteettipelkoa, ja anna vartijapojan narauttaa rosmot kassatyttöjen avustuksella.


    • Anonyymi

      Malmin torilla Prisma ,Novan puolella juopot ja narkkarit häiriköivät ja ympäristöä lähes päivittäin. Kokoontuvat laumoina sisätiloihin ja ovien läheisyyteen. Enimmäkseen nuoria miehiä. Malmitorista on tullut turvaton paikka asioida. Köyhälistön kaupunginosa jossa juopot saavat kaikessa rauhassa ilmentää itseään ilman vartiointia. Juopot ja narkarit voisivat mennä pitämään torikokouksiansa kaemmaksi ostoskeskuksesta. Poliisin läsnäolo rauhoittaisi turhaa maleksintaa ja torikokouksia ostoskeskuksen läheisyydessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe