Iltalehti ja Ville Ranta

Anonyymi-ap

Iltalehti antaa vihervassareiden äänitorven Ville Rannan pilkata ja rienata
paitsi toisia puolueita ja hallituksen politiikkaa. Mutta kun sekään ei riitä;
Rienauksen ja pilkkaamisen kohteena ovat kristinuskolle pyhät arvot ja asiat.
Kristinuskoa ja uskovia saa näemmä Iltalehden mukaan vainota. Kyseessä on kiihoittamminen kansanryhmää kohtaan.

Iltalehti voisi muuttaa nimensä Iltapa....ksi.

Ville Ranta; ole mies, ja rienaa islamilaisia. Vai eikö rohkeus riitä? Kristittyjä uskallat rienata ja pilkata, koska tiedät, että kristityt eivät tule sinua "tapaamaan". Toisin kuin ääri-islamilaiset.

5

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iltalehden linja on nähty. Puolueellinen, populistinenlehti, joka tarjoaa lukijoilleen vihapuheita ja - kuvia.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­N­­y­­­m­­­f­­o­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ei mitään uutta. Iltalehti kuuluu eittämättä "mädättäjiin".

    • Anonyymi

      Pilapiirrokset on ovela tapa mustamaalata ihmisiä ja puolueita. Ville Rannan maalittamisen kohteena on erityisesti Perussuomalaiset ja usein puheenjohtaja Purra.

      Samaa "alitajuista" menetelmää käyttävät muutkin taiteilijapiirit, kuten teatterit. Taiteilijat ovat myös taitavia keksimään leimanimityksiä. Olen itsekin ottanut oppia heiltä, hyvä tehokeino.

    • Anonyymi

      Ville Ranta Hesariin ja heti!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe