Kellojen kääntely on turhaa

Anonyymi-ap

Olen kolmekymmentä vuotta herännyt kahdesti vuodessa turhaan kääntämään kellojen viisareita milloin eteen milloin taaksepäin. Näin ei voi jatkua. Vaasassa lukuisat alempiarvoiset upseeri toverini käänsivät kelloja jo illalla ja osa vasta seuraavana aamuna. Mikäli toimii näin on kello väärässä ajassa useita tunteja ennen tai jälkeen viisareiden kääntämistä. Ehdotankin että turha kellojen siirtely lopetetaan ja siirrymme pysyvästi talviaikaan, hah hah haaa!!!...

38

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MyrkynVihreät Ei Edes Tiedä - Mikä On KELLO .

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­N­­­y­m­­f­­o­m­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kesäaikadirektiivin poistamisesta on ainoastaan kysymys. Auttamattoma tyhmä tuo Ressu jopa tässäkin asiassa.

    • Anonyymi

      Eipä tuosta kannata tehdä noin suurta numeroa.

      • Anonyymi

        Oikein. Kansa halusi neuvoa-antavassa äänestyksessä pysyä pysyvästi ns KESÄAJASSA.
        Tulos: Kesäaika 51,8 %. Talviaika 48,2 %.
        Joten turvat kiinni, uhg, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein. Kansa halusi neuvoa-antavassa äänestyksessä pysyä pysyvästi ns KESÄAJASSA.
        Tulos: Kesäaika 51,8 %. Talviaika 48,2 %.
        Joten turvat kiinni, uhg, hah hah haaa!!!...

        Yrität taas levittää disinformaatiota joko ainoastaan tyhmyyttäsi tai muuten vaan tahallaan.


    • Anonyymi

      Avustaja siirtää Reijon kellon aamulla kesäaikaan.

      • Anonyymi

        Hah. Kuka on Reijo, ja mikä on avustaja. Onko se jotain maittavaa tai naitavaa...
        "Yökello/herätyskello" siirretään näyttämään kesäaikaa (syksyllä taiviaikaa) nukkumaan mennessä. Nukkuessa ei kenenkään tarvitse "mitata aikaa". Vasta herätessä toteaa:
        "Kas vain, olemme siirtyneet ihanaan kesäaikaan. Voi, kun saisimme olla tässä aurinkoisessa ajassa ikuisesti". Hölmöläinen herää yöllä siirtelemään kellojaan ja kulkusiaan, hah...
        Vasta "aamutoimien" jälkeen voidaan jatkaa toisten kellojen "ajantasaistaminen", vai mitä, sano, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Kuka on Reijo, ja mikä on avustaja. Onko se jotain maittavaa tai naitavaa...
        "Yökello/herätyskello" siirretään näyttämään kesäaikaa (syksyllä taiviaikaa) nukkumaan mennessä. Nukkuessa ei kenenkään tarvitse "mitata aikaa". Vasta herätessä toteaa:
        "Kas vain, olemme siirtyneet ihanaan kesäaikaan. Voi, kun saisimme olla tässä aurinkoisessa ajassa ikuisesti". Hölmöläinen herää yöllä siirtelemään kellojaan ja kulkusiaan, hah...
        Vasta "aamutoimien" jälkeen voidaan jatkaa toisten kellojen "ajantasaistaminen", vai mitä, sano, hah hah haaa!!!...

        Täälä seuduin kellon siirrolla ei ole valoisuuden suhteen merkitystä juuri lainkaan. Myöskään mitään neuvoa-antavaa äänestystä asiasta ei ole ollut. Normaaliaikaan tulemme joka tapauksessa jäämään silloin kun kellojen siirtely viimein loppuu, koska ei olisi taloudellisestikaan järkeä olla ruotsia 2 tuntia etuajassa.


    • Anonyymi

      NÄINKIN PIENI ASIA KUIN VIISARIEN RUNKKAUS KELLOSSA EI SUOMEN HALLITUS RESSUKAT USKALLA YKSIN PÄÄTTÄÄ OLLAANKO TALVI VAI KESÄ AJASSA. KAUHEETA MITEN ISOON ASIAAN PITÄÄ EU lta LUPA KYSYÄ SAAHA MUTTA KUN ON KYSE OIKEITTEN REHELLISTEN IHMISTEN OMAISUUDEN VARASTAMISESTA ROSVOAMISESTA KYSE RIITTÄÄ KOKOOMUS HALLITUKSEN LUPA JA KONNAT JUHLII.

    • Anonyymi

      Kaikissa meissä asuu pieni Perussuomalainen joka yöllä pioneeri Reijon tavoin siirtää kellonsa, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Iskä ei aina siirtänyt yöllä kelloja kun oli liika kännissä ja nukahti. Aamulla syytti äiskää ja ajoi perheen lumihankeen.

    • Anonyymi

      Onneksi itselläni on niin modernit laitteet, ettei tarvitse käsin kelloja siirrellä. Ressukka parka joutuu yöllä heräämään ja siirtämään kaikkien käkikellojensa ja muiden retrolaitteidensa viisareita, kun kukaan ei ole hänelle tähdentänyt, että ihan hyvin voi saman käsiveivaamisen tehdä aamulla normaaliaikaan herättyään ja perinteisen väljähtyneen Katariina-kahvikorvikkeensa nautittuaan. Tai toki sen voi käskyttää henkilökohtaiselle avustajallekin, milloin hän nyt sitten sattuu tulemaan lääkkeet jakamaan ja vaipat vaihtamaan.

      • Anonyymi

        Ressu on nero. Kokkolan ja koko Keski-Pohjanmaan viisain mies. Reijo tietää kaikkien älykkyysosamäärän. Kuten Toholampisten, Lohtolaisten, saati Urpiaisten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressu on nero. Kokkolan ja koko Keski-Pohjanmaan viisain mies. Reijo tietää kaikkien älykkyysosamäärän. Kuten Toholampisten, Lohtolaisten, saati Urpiaisten...

        Näin on. Ressu on nero.


    • Anonyymi

      No kyllä on. Aivan turhaa touhua.

    • Anonyymi

      Aivan sama siirretäänkö vai ei, maailmassa on paljon tärkeämpiäki asioita.

      • Anonyymi

        EU hallinnossa on jo kesäaikadirektiivin poistosta sovittu. Nyt asia vielä pitäisi sopia jäsenmaiden kesken ja siinä asiassa ei tapahdu mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU hallinnossa on jo kesäaikadirektiivin poistosta sovittu. Nyt asia vielä pitäisi sopia jäsenmaiden kesken ja siinä asiassa ei tapahdu mitään.

        Hah, Euroopan Unionin hallinnossa ei välitetä paskaakaan siitä, mitä mieltä Suomi on mistäkin asiasta. Miten pieni pisara voisi hallita valtamerta, hah hah haaa!!!...
        JK Kellonajan siirtely on tosin turhaa. Olen varma, että Eurooppa hyväksyisi ESITYKSENI: Pysyvän KESÄAJAN, mutta kun yksi pirullinen piikki lihassa on piskuinen Suomi.
        Suomessakin onnistuisi muutokset parempaan, elleivät nuo pirulliset sossut, virsut, vassut, kommarit, runkut ja krissut olisi aina kaikkea kehitystä vastaan. Mutta. Kyllä riittää solidaarisuutta, ja muka "kehityskuvioita lainarahoilla", kun ovat itse (hallitus)vastuussa, hoh hoh hooo!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, Euroopan Unionin hallinnossa ei välitetä paskaakaan siitä, mitä mieltä Suomi on mistäkin asiasta. Miten pieni pisara voisi hallita valtamerta, hah hah haaa!!!...
        JK Kellonajan siirtely on tosin turhaa. Olen varma, että Eurooppa hyväksyisi ESITYKSENI: Pysyvän KESÄAJAN, mutta kun yksi pirullinen piikki lihassa on piskuinen Suomi.
        Suomessakin onnistuisi muutokset parempaan, elleivät nuo pirulliset sossut, virsut, vassut, kommarit, runkut ja krissut olisi aina kaikkea kehitystä vastaan. Mutta. Kyllä riittää solidaarisuutta, ja muka "kehityskuvioita lainarahoilla", kun ovat itse (hallitus)vastuussa, hoh hoh hooo!!!...

        Persut ja kristilliset ne kaikenlaista kehitystä vastustaa, siinä on 2 turhaa puoluetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, Euroopan Unionin hallinnossa ei välitetä paskaakaan siitä, mitä mieltä Suomi on mistäkin asiasta. Miten pieni pisara voisi hallita valtamerta, hah hah haaa!!!...
        JK Kellonajan siirtely on tosin turhaa. Olen varma, että Eurooppa hyväksyisi ESITYKSENI: Pysyvän KESÄAJAN, mutta kun yksi pirullinen piikki lihassa on piskuinen Suomi.
        Suomessakin onnistuisi muutokset parempaan, elleivät nuo pirulliset sossut, virsut, vassut, kommarit, runkut ja krissut olisi aina kaikkea kehitystä vastaan. Mutta. Kyllä riittää solidaarisuutta, ja muka "kehityskuvioita lainarahoilla", kun ovat itse (hallitus)vastuussa, hoh hoh hooo!!!...

        Yksi eläkeläisen skermaperse ei tarvitse kellonaikaan sidottua päivänvaloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ja kristilliset ne kaikenlaista kehitystä vastustaa, siinä on 2 turhaa puoluetta.

        Kyllä. Kolmantena Myrkynvihreät. Ei mitään jakoa ja annettavaa suomalaiselle yhteiskunnalle.


    • Anonyymi

      Ei ole olemassa talviaikaa eikä kesäaikaa. On vaan normaaliaika ja vääräaika.
      Nyt piti kelloaika vääntää vääräänaikaan.

    • Anonyymi

      Älä ole hölmölän pekka puupää pouta vaan osta kaksi kelloa toinen kesä ja toinen talviajassa,voila

    • Anonyymi

      Perussuomalaisten Sebastianin sulhanen tuo mieleeni luutnantti Paleniuksen varusmies ajoiltani. Hyvin varustettu upseeri jonka hiuksia leikkasin sillä olen yhtä taitava kuin tämä Haaviston Pekan sulhanen Antonio Flores. Olen Kokkolan oma monsiur Mosse, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Täysin typerää tuo kellojen siirtely, sekoittaa vaan ihmisen luonnollisen sisäisen kellon rytmin.
      Ruokailu ajatkin menee sekaisin, kun tunnin aikaisemmin joutuu syömään, jos kellon mukaan syö siihen aikaan, kun on tottunut.
      Ihmisen luontaisen kellon mukaan aamulla herätään vasta joskus klo 9 jälkeen.

      • Anonyymi

        Ei jumalauta. Oletko todella noin tyhmä. Ei kello ihmisen elämää säätele. Menet kai sinäkin paskalle, silloin kun on siihen tarve. Tuskin katsot "ulostusaikaa kellosta", hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumalauta. Oletko todella noin tyhmä. Ei kello ihmisen elämää säätele. Menet kai sinäkin paskalle, silloin kun on siihen tarve. Tuskin katsot "ulostusaikaa kellosta", hah hah haaa!!!...

        Sotilaallinen puolustusliitto lännen kanssa myös jo viimeistään jättää kellomme normaaliaikaan, kunhan sovituksi tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotilaallinen puolustusliitto lännen kanssa myös jo viimeistään jättää kellomme normaaliaikaan, kunhan sovituksi tulee.

        Entäs sitten, jos nämä läntiset kumppanimmekin jäisivät normaaliaikoihinsa? Et voi olla noin toope.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumalauta. Oletko todella noin tyhmä. Ei kello ihmisen elämää säätele. Menet kai sinäkin paskalle, silloin kun on siihen tarve. Tuskin katsot "ulostusaikaa kellosta", hah hah haaa!!!...

        Mahtavaa. On toi Ressu todellakin nero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumalauta. Oletko todella noin tyhmä. Ei kello ihmisen elämää säätele. Menet kai sinäkin paskalle, silloin kun on siihen tarve. Tuskin katsot "ulostusaikaa kellosta", hah hah haaa!!!...

        Sinä olet tyhmä, kello ei elämää säätele mutta vuorokautinen rytmi ja se on luonnon rytmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa. On toi Ressu todellakin nero.

        Useamman eläkeläisen ja etenkin ressun kohdalla täysin sama mitä se tiuku osoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet tyhmä, kello ei elämää säätele mutta vuorokautinen rytmi ja se on luonnon rytmi.

        Tarkoitatko kenties ns luonnollisia tarpeita ja niiden vaikutusta elämänrytmiisi?


    • Anonyymi

      Ihan sama, eikö oo tämän tärkeämpiä valittamisen aiheita? Esim. Laajentuneen eturauhasen aiheuttama öinen vessarumpa? Tai ylikierroksilla käyvät kalkkeutuneet aivokanavat? Ressukka?

    • Anonyymi

      Kellojenkääntelystä väittely on turhaa, mutta tärkeintä onkin päästä minä itse, itse minä ja minä minä minä esiin ja näkyviin, kun ei äipältä huomiota pikkupoikana saanut.

    • Anonyymi

      On se nii mukavoa näi eläkkeellä, ei oo tarvinna kellova kääntää, johtuu siitä ku tunnilla ei oo niin väliä ja kahtoo jos aika tilattu ,nii lähtöö ajoissa ja silleen ,ei vaikuta elämään milläänlailla ,herröö muutenni kukolaulun aikaan ,kellolla ei oo väliä .Kahvee tirisemään, ja kahtoo onko nuapurit herännä töihin ! asaoon mukavoa,ku oivaltaa tuon ajankulun oikein.

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🍒 K­u­­u­m­a­­­t­ ­t­y­t­­­ö­t­­­ ­­o­­d­o­­­t­t­­a­v­­­a­­­t­­­ ­s­­i­­n­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18339381

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe