Nyt tänään kun pesin Corollan niin huomasin että lokasuojan kaaret, helmapellit, ovet ja oikeastaan kaikki oli ruosteessa. Mitä tässä nyt voi tehdä?
Ongelma 2021 Toyota Corolla
23
361
Vastaukset
- Anonyymi
Juo muisti pois.
Ja jatka elämääsi.- Anonyymi
TOYOTA EI RUOSTU KOSKAAN SE ON VALHETTA kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota ruostuu sieltä taka- akselista tohjoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotat eivät ruostu juuri lainkaan. Ranskalaiset on nopeita ruostumaan. Erityisesti Renault on kova ruostumaan. Sille tekee tiukkaa selvitä ekasta katsastuksesta hitsaamatta, eikä Skoda ole sen kummenpi.
- Anonyymi
Hanki silmälasit ja huomaa, että se onkin Volkswagen Golf
- Anonyymi
VW vie yöunetkin joiltakin.
- Anonyymi
Miten joku kehtaa keksiä tälläisiä juttuja?
- Anonyymi
Toyotan omapoika on kehittänyt itselleen sodan Toyotan ja VW:n välille. Katalyyttinä on kuukausittainen rekisteröintitilasto jossa Toyota ottaa aina turpaansa, kuten kaikissa testeissä ja vertailussakin.
- Anonyymi
Eiköhän se ollut jo Suomeen tuotaessa ruosteessa.
- Anonyymi
Toyotassa on ruoste piilotettu maalin alle jo tehtaalla.
https://www.copart.fi/lot/50324918 - Anonyymi
Älä välitä. Tänään kun pesin ochtaaviaani niin jopa sisusta oli homeessa.
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000007566857.html - Anonyymi
Minä ole vahannut Toyota monet kerrat talvella ei ole ruskea raita missä.
- Anonyymi
Istuimessa on taatusti.
- Anonyymi
Jos hydrini ni myös nokka akseli ruostunu
- Anonyymi
varmaan toja vuodelta n. 1969 ,onkin jo tuonverran ruostetta ,tai sitten hällä huono näkö , tai ruskea toja ,muuta vaihtoehtoa ei ole .
- Anonyymi
Ei vielä pidä hermostua. Huomenna vasta Trafi kertoo, minkä merkin myynti on ruosteessa ja mikä merkki on kansan ylivoimaisessa suosiossa. Vahva veikkaukseni on että Toyota korjaa taas koko potin niinkuin ennenkin. Onkohan yhtään vikavagenia enää top kympissä? Lienee riskiostos, jos " kattokin on jo tulessa " ? Melko kuvaava toteamus, ei paljon jätä arvailun varaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä pidä hermostua. Huomenna vasta Trafi kertoo, minkä merkin myynti on ruosteessa ja mikä merkki on kansan ylivoimaisessa suosiossa. Vahva veikkaukseni on että Toyota korjaa taas koko potin niinkuin ennenkin. Onkohan yhtään vikavagenia enää top kympissä? Lienee riskiostos, jos " kattokin on jo tulessa " ? Melko kuvaava toteamus, ei paljon jätä arvailun varaan?
VW Ag:n laadukkaat merkit vievät tunnetusti valmistajien voiton kuukausittain ja Toyota saattaa saada yhden merkin mestaruuden. Eipä nuo luvut oikeasti kerro kuin sen, että Toyotan ostajat ovat typeryksiä jotka eivät tiedä autoista mitään ja elävät 70-80-luvun uskossa, jolloin Toyota oli huoleton peli, mutta nykyään vikaisin ja surkein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW Ag:n laadukkaat merkit vievät tunnetusti valmistajien voiton kuukausittain ja Toyota saattaa saada yhden merkin mestaruuden. Eipä nuo luvut oikeasti kerro kuin sen, että Toyotan ostajat ovat typeryksiä jotka eivät tiedä autoista mitään ja elävät 70-80-luvun uskossa, jolloin Toyota oli huoleton peli, mutta nykyään vikaisin ja surkein.
Trafin ensirekisteröintitilason lukemisessa ja luetun ymmärtämisessäkö ongelmaa? Ei siellä mainita mistään AG:stä mitään? Onko jo niin pikkusintti ettei näy tilastossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mopo pojan juttuja.
- Anonyymi
Tänään kun pesin 2023 Octavian niin huomasin että lokasuojan kaaret, helmapellit, ovet ja oikeastaan kaikki oli ruosteessa. Mitä tässä nyt voi enää tehdä muuta kuin romuttaa?
- Anonyymi
Oliko paidan helma pahiten ruskeana?
- Anonyymi
Vaihda nopeasti uuteen Tojotaan . Säilytä lämpimässä , aja maltillisesti ( max. 10 tkm / vuosi) . Vaihdat sitten 2,5 vuotiaana seuraavaan Tojotaan . Näillä ohjeilla ei pitäisi edes pakosarjan vaihtoa joutua itse maksamaan ( 2500 € ).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849