Jääkö vuoden päästä tarpeettomaksi kun kanavat siirtyvät kokonaisuudessaan hd-lähetyksiin. Ilmeisesti ei sen jälkeen voi tallentaa kun hd-dixiboksilla.
VANHA TALLENTAVA DIXIBOKSI
20
482
Vastaukset
- Anonyymi
Riippu boksin ominaisuuksista. Jos annat boksin merkin ja mallin, niin voin katsoa asiaa tarkemmin.
Mutta yleisesti sanoen, boksin omilla virittimillä tallennus ei enää onnistu, mutta jos boksissa on hdmi sisäänmeno, niin telkkarista voi hdmi out liitännästä tallentaa ohjelmaa.- Anonyymi
. Merkki on finnsat fsc03pvr. Alla teksti hdmi dv3c ja kortinlukija paikka kaapeliverkko. Tällä hetkellä tallentaa kaapelin antenni johto boxsiin,ja boxsista hdmi johto uuteen äly-telkkuun. Boxsista lähtee myös kaksi muuta johtoa televisioon,oisko toinen antenni,oon niin huono näissä. Mitähän vaihtoehtoja ois,jos toi ei toimi ensi vuonna. Boxsi on 12 vuotta vanha. Kiitokset tiedoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
. Merkki on finnsat fsc03pvr. Alla teksti hdmi dv3c ja kortinlukija paikka kaapeliverkko. Tällä hetkellä tallentaa kaapelin antenni johto boxsiin,ja boxsista hdmi johto uuteen äly-telkkuun. Boxsista lähtee myös kaksi muuta johtoa televisioon,oisko toinen antenni,oon niin huono näissä. Mitähän vaihtoehtoja ois,jos toi ei toimi ensi vuonna. Boxsi on 12 vuotta vanha. Kiitokset tiedoista.
Eipä tuolla mitään tee, kun peruslaadun lähetykset loppuu. Joku hd-boksi tai uusi älytelkku tilalle. Tallennukset hoituu parhaiten Elisa Viihde-palvelulla. Ei tarvi bokseja säädellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuolla mitään tee, kun peruslaadun lähetykset loppuu. Joku hd-boksi tai uusi älytelkku tilalle. Tallennukset hoituu parhaiten Elisa Viihde-palvelulla. Ei tarvi bokseja säädellä.
Eipä sieltä saa tallenteita ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sieltä saa tallenteita ulos.
Tekijänoikeuksien takia ei saa laillisesti ulos oikeastaan mistään ellet tallenna suoraan esimerkiksi muistitikulle äly-tv:llä, jossa on mahdollisuus tallentaa ohjelmia tv-lähetyksistä. Se mitä formaattia ja mahdollista salausta äly-tv käyttää tallenteissa, on oma juttunsa. Tämä siksi, ettei tallenteita jaeta laittomasti internetin eri alustoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekijänoikeuksien takia ei saa laillisesti ulos oikeastaan mistään ellet tallenna suoraan esimerkiksi muistitikulle äly-tv:llä, jossa on mahdollisuus tallentaa ohjelmia tv-lähetyksistä. Se mitä formaattia ja mahdollista salausta äly-tv käyttää tallenteissa, on oma juttunsa. Tämä siksi, ettei tallenteita jaeta laittomasti internetin eri alustoilla.
Paitsi jos ostaa usb virittimen tietokoneeseen. Silloin ilmaiskanavien tallenteet saa täysin laillisesti salaamattomina tietokoneen levylle josta niitä voi kopioida vaikka tikulle talteen. Niistä voi leikata jopa mainokset pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuolla mitään tee, kun peruslaadun lähetykset loppuu. Joku hd-boksi tai uusi älytelkku tilalle. Tallennukset hoituu parhaiten Elisa Viihde-palvelulla. Ei tarvi bokseja säädellä.
"Eipä tuolla mitään tee, kun peruslaadun lähetykset loppuu. Joku hd-boksi tai uusi älytelkku tilalle. Tallennukset hoituu parhaiten Elisa Viihde-palvelulla. Ei tarvi bokseja säädellä"
Tuo elisa toimii MUTTA se on kuukausimaksullista toimintaa toisinkuin oma tallennin.
Itsellä telia viihde jossa ne peruskanavat ja tallennus ja aikeissa luopua koko jutusta ja katsella vain antennin kautta mutta tallennuksen siihen kyllä tarvitsen jo yksistään raivostuttavan mainosroskan tähden en katsko mitään muutakuin tallennuksen kautta juuri mainosten tähden ja toinen että katson kun itselle sopivaan aikaan.
Kaipaan fiksua tv tallenninta antenni verekkoon.
- Anonyymi
Jää. Tietokoneelle saa usb hd digiboksin jolla tallennus onnistuu
- Anonyymi
Kaiketi se usbin voi laittaa suoraan telkkuun ,ja tallentaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiketi se usbin voi laittaa suoraan telkkuun ,ja tallentaa....
Tietokone on sitävarten
- Anonyymi
Elektroniikka jätevuori kasvaa mielettömäksi gonzilla hirviöksi.🧟
- Anonyymi
-🦕-
- Anonyymi
Vuosi aikaa tallentaa ohjelmia,joita haluat katsoa myöhemmin,kait ne vanhat tallenteet kuitenkin saa katsottua.
- Anonyymi
Vain vuosi ja vain maksamalla
- Anonyymi
Kyllä se sun vanha boksi tallentaa jatkossakin,jos tv, tai boxsi on hd.
- Anonyymi
On kyllä todella ihmeellinen SD tason halpisboxi, jos se osaakin tallentaa ulkoisesta liitännästä syötettävää HD materiaalia.
Ei boxeissa yleensä ole muuta inputtia kuin antenniliitäntä.
- Anonyymi00021
Minulla uusi tv/2019 LG Miten saan tv kanavat Tallentavaan Boksiin...olen kaikkeni tehnyt..mut kanavat ei tallennu laitteeseen.Scart liitin on ja usb lähtö muunnin...ei toimi.
- Anonyymi00023
Et kerro digiboksisi merkkiä ja mallia, mutta luultavasti se ei pysty näyttämäään/ tallentamaan HD-kanavia. Hommaa telkkariin USB-kovalevy, niin pystyt tallentamaan sillä yhtä kanavaa - mutta vain sitä jota katsot tai joka on ajastettu.
- Anonyymi00022
LG tv ..miesJäi kesken toi kysely...ohjelmat kyllä pysty katsomaan ..jotka ole nauhottanut vuosia sitten...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466