VANHA TALLENTAVA DIXIBOKSI

Anonyymi-ap

Jääkö vuoden päästä tarpeettomaksi kun kanavat siirtyvät kokonaisuudessaan hd-lähetyksiin. Ilmeisesti ei sen jälkeen voi tallentaa kun hd-dixiboksilla.

20

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippu boksin ominaisuuksista. Jos annat boksin merkin ja mallin, niin voin katsoa asiaa tarkemmin.
      Mutta yleisesti sanoen, boksin omilla virittimillä tallennus ei enää onnistu, mutta jos boksissa on hdmi sisäänmeno, niin telkkarista voi hdmi out liitännästä tallentaa ohjelmaa.

      • Anonyymi

        . Merkki on finnsat fsc03pvr. Alla teksti hdmi dv3c ja kortinlukija paikka kaapeliverkko. Tällä hetkellä tallentaa kaapelin antenni johto boxsiin,ja boxsista hdmi johto uuteen äly-telkkuun. Boxsista lähtee myös kaksi muuta johtoa televisioon,oisko toinen antenni,oon niin huono näissä. Mitähän vaihtoehtoja ois,jos toi ei toimi ensi vuonna. Boxsi on 12 vuotta vanha. Kiitokset tiedoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        . Merkki on finnsat fsc03pvr. Alla teksti hdmi dv3c ja kortinlukija paikka kaapeliverkko. Tällä hetkellä tallentaa kaapelin antenni johto boxsiin,ja boxsista hdmi johto uuteen äly-telkkuun. Boxsista lähtee myös kaksi muuta johtoa televisioon,oisko toinen antenni,oon niin huono näissä. Mitähän vaihtoehtoja ois,jos toi ei toimi ensi vuonna. Boxsi on 12 vuotta vanha. Kiitokset tiedoista.

        Eipä tuolla mitään tee, kun peruslaadun lähetykset loppuu. Joku hd-boksi tai uusi älytelkku tilalle. Tallennukset hoituu parhaiten Elisa Viihde-palvelulla. Ei tarvi bokseja säädellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuolla mitään tee, kun peruslaadun lähetykset loppuu. Joku hd-boksi tai uusi älytelkku tilalle. Tallennukset hoituu parhaiten Elisa Viihde-palvelulla. Ei tarvi bokseja säädellä.

        Eipä sieltä saa tallenteita ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sieltä saa tallenteita ulos.

        Tekijänoikeuksien takia ei saa laillisesti ulos oikeastaan mistään ellet tallenna suoraan esimerkiksi muistitikulle äly-tv:llä, jossa on mahdollisuus tallentaa ohjelmia tv-lähetyksistä. Se mitä formaattia ja mahdollista salausta äly-tv käyttää tallenteissa, on oma juttunsa. Tämä siksi, ettei tallenteita jaeta laittomasti internetin eri alustoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekijänoikeuksien takia ei saa laillisesti ulos oikeastaan mistään ellet tallenna suoraan esimerkiksi muistitikulle äly-tv:llä, jossa on mahdollisuus tallentaa ohjelmia tv-lähetyksistä. Se mitä formaattia ja mahdollista salausta äly-tv käyttää tallenteissa, on oma juttunsa. Tämä siksi, ettei tallenteita jaeta laittomasti internetin eri alustoilla.

        Paitsi jos ostaa usb virittimen tietokoneeseen. Silloin ilmaiskanavien tallenteet saa täysin laillisesti salaamattomina tietokoneen levylle josta niitä voi kopioida vaikka tikulle talteen. Niistä voi leikata jopa mainokset pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuolla mitään tee, kun peruslaadun lähetykset loppuu. Joku hd-boksi tai uusi älytelkku tilalle. Tallennukset hoituu parhaiten Elisa Viihde-palvelulla. Ei tarvi bokseja säädellä.

        "Eipä tuolla mitään tee, kun peruslaadun lähetykset loppuu. Joku hd-boksi tai uusi älytelkku tilalle. Tallennukset hoituu parhaiten Elisa Viihde-palvelulla. Ei tarvi bokseja säädellä"

        Tuo elisa toimii MUTTA se on kuukausimaksullista toimintaa toisinkuin oma tallennin.
        Itsellä telia viihde jossa ne peruskanavat ja tallennus ja aikeissa luopua koko jutusta ja katsella vain antennin kautta mutta tallennuksen siihen kyllä tarvitsen jo yksistään raivostuttavan mainosroskan tähden en katsko mitään muutakuin tallennuksen kautta juuri mainosten tähden ja toinen että katson kun itselle sopivaan aikaan.
        Kaipaan fiksua tv tallenninta antenni verekkoon.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jää. Tietokoneelle saa usb hd digiboksin jolla tallennus onnistuu

      • Anonyymi

        Kaiketi se usbin voi laittaa suoraan telkkuun ,ja tallentaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiketi se usbin voi laittaa suoraan telkkuun ,ja tallentaa....

        Tietokone on sitävarten


    • Anonyymi

      Elektroniikka jätevuori kasvaa mielettömäksi gonzilla hirviöksi.🧟

      • Anonyymi

        -🦕-


    • Anonyymi

      Vuosi aikaa tallentaa ohjelmia,joita haluat katsoa myöhemmin,kait ne vanhat tallenteet kuitenkin saa katsottua.

      • Anonyymi

        Vain vuosi ja vain maksamalla


    • Anonyymi

      Kyllä se sun vanha boksi tallentaa jatkossakin,jos tv, tai boxsi on hd.

      • Anonyymi

        On kyllä todella ihmeellinen SD tason halpisboxi, jos se osaakin tallentaa ulkoisesta liitännästä syötettävää HD materiaalia.

        Ei boxeissa yleensä ole muuta inputtia kuin antenniliitäntä.


    • Anonyymi00021

      Minulla uusi tv/2019 LG Miten saan tv kanavat Tallentavaan Boksiin...olen kaikkeni tehnyt..mut kanavat ei tallennu laitteeseen.Scart liitin on ja usb lähtö muunnin...ei toimi.

      • Anonyymi00023

        Et kerro digiboksisi merkkiä ja mallia, mutta luultavasti se ei pysty näyttämäään/ tallentamaan HD-kanavia. Hommaa telkkariin USB-kovalevy, niin pystyt tallentamaan sillä yhtä kanavaa - mutta vain sitä jota katsot tai joka on ajastettu.


    • Anonyymi00022

      LG tv ..miesJäi kesken toi kysely...ohjelmat kyllä pysty katsomaan ..jotka ole nauhottanut vuosia sitten...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe