Olen lähdössä uuteen seelantiin elokuussa, taskussa working holiday viisumi. Nyt kysynkin, missä saa byrokratiajutut hoidetttua ja minne ylipäätään on halvinta/helpointa lentää? Viisumi sinällään ei varmaan riitä, vaan pitää hankkia joku veronumero yms. Jos joku paikalla oleva osaa jeesata, kiitos!
byrokratiasta working holiday viisumin kanssa
2
644
Vastaukset
- kiwip
Jos sen verran selvennät, että mitä "byrokratiajuttuja tarkoitat"? Ja oletko jo hankkinut viisumin? Ja missä haluat oleskella, North- vai South-Island? Veronumeron saat täältä paikallisesta verotoimistosta, kestää parista
päivästä viikkoon. - lulu
Joo, tarkoitin byrokratiajutuilla nimenomaan veronumeroa. Viisumi on jo, eikö ole niin, että voi tulla vaikka vikana päivänä, joka on merkitty passiin (siis vuosi viisumin saamisesta). ETtei siis tarvitse ehtiä samana päivänä johonkin virastoon hakemaan leimoja?
Lentolippua ei ole vielä. Onko vinkkejä mistä kannattaisi aloittaa? Ei niin väliä tulenko ekaksi etelä vai pohjoissaarelle, paitsi etelässä on elokuussa ehkä vielä kylmä, via onko?
MIhin kaupunkiin saa Suomesta helpoimmat ja halvimmat lentoliput?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595