Google Payllä maksat

Anonyymi-ap

ostokset kätevästi Android-puhelimella, ehkä hyvä kun kortti ei toimi, jäänyt kotiin tai hävinnyt. Kokemuksia?

19

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toimii kuten pitääkin

    • Anonyymi

      Itse olen jo todella pitkään maksanut käytännössä ihan kaikki ostokset älypuhelimella tai älykellolla Google Paytä käyttäen. Erittäin hienosti toimii enkä enää juuri koskaan kanna lompakkoa ja muovikortteja mukanani. S-bonukset ja K-Plussa -pisteet saa nekin talteen kätevästi älypuhelimella samalla kun maksaa Google Payllä. Älypuhelimella ja älykellolla maksaminen on paljon helpompaa, nopeampaa, kätevämpää ja myös turvallisempaa kuin muovikorttien kanssa suhraaminen. En mistään hinnasta palaisi enää käyttämään muovikortteja maksamisessa.

      T. miksuh

      • Anonyymi

        Sinähän olet täys pelle; puhelimella maksaminen helpompaa, nopeampaa ja kätevämpää kuin pienellä muoviläpyskällä...🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet täys pelle; puhelimella maksaminen helpompaa, nopeampaa ja kätevämpää kuin pienellä muoviläpyskällä...🤣

        Kyllä se on. Kokeilisit sinäkin joskus niin huomasist asian eikä sitten tarvitsisi aukoa päätään netissä. Olen täysin varma, että jos sinäkin ottasit mobiilimaksamisen käyttään niin lyhyen totuttelujakson et enää muovikorttien käyttöön palaisi. Mutta ilmeisesti et ole vielä edes kokeillut.

        T. miksuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on. Kokeilisit sinäkin joskus niin huomasist asian eikä sitten tarvitsisi aukoa päätään netissä. Olen täysin varma, että jos sinäkin ottasit mobiilimaksamisen käyttään niin lyhyen totuttelujakson et enää muovikorttien käyttöön palaisi. Mutta ilmeisesti et ole vielä edes kokeillut.

        T. miksuh

        Lyhyen totuttelujakson jälkeen jopa

        T. miksuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on. Kokeilisit sinäkin joskus niin huomasist asian eikä sitten tarvitsisi aukoa päätään netissä. Olen täysin varma, että jos sinäkin ottasit mobiilimaksamisen käyttään niin lyhyen totuttelujakson et enää muovikorttien käyttöön palaisi. Mutta ilmeisesti et ole vielä edes kokeillut.

        T. miksuh

        Et vaan näe totuutta.


      • Itse olen käyttänyt Samsung Pay:tä (vastaava kuin Apple Pay, jossa niillä on diili pankin kanssa, että luodaan luottokortti joka on kiinni laitteisiin) ja pakko myöntää...

        Kellolla maksaminen on paljon nopeampaa ja kätevämpää kuin ruveta kaivamaan lompakkoa tai vastaavaa :)
        En tosin ihan tiedä olisinko valmis käyttämään maksua puhelimella koska alkaa olla jo suurinpiirtein yhttä aikaavievä kuin ottaa lompakko esiin.


    • Anonyymi

      En ikinä antaisi kuukkelin vakoilla mitä ostan.

      • Anonyymi

        Ei huolta, ei sulla ole tarpeeksi varoja että "kuukkeli" tai ketään muukaan olisi kiinnostunut ostoksistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huolta, ei sulla ole tarpeeksi varoja että "kuukkeli" tai ketään muukaan olisi kiinnostunut ostoksistasi.

        Niin köyhää ei olekaan ettei kuukkeli rahastaisi keräämillään tiedoilla, te järjenköyhät olette parhaita kohteita.


    • Anonyymi

      Onko Google Pay turvallinen tapa maksaa ostokset?
      Kyllä on. Google Pay on helppo, nopea ja turvallinen tapa maksaa ostokset, sillä sen avulla voi hyödyntää kätevää lähimaksua. Korttitietoja ei jaeta Googlelle eikä myöskään kauppiaalle maksutapahtuman yhteydessä. Pankin sivulta teksti ja virkailija suositteli sitä, nyt 2 kertaa käyttänyt, kätevä.

      • Anonyymi

        Ei kuukkelille tarvitse jakaa kun pystyy vakoilemaan ihan omin avuin.


      • Anonyymi

        Juu Google ei tyhjennä tiliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu Google ei tyhjennä tiliä

        Mikä tahansa köännykän haittaohjelma sen sijaan voi tyhjentääklin tai kun itse hölmöilee, onneksi kortin kanssa ei ole tuollaisia ongelmia, eikä kuukkeli vakoile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tahansa köännykän haittaohjelma sen sijaan voi tyhjentääklin tai kun itse hölmöilee, onneksi kortin kanssa ei ole tuollaisia ongelmia, eikä kuukkeli vakoile.

        Eihän niitä voi saada:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niitä voi saada:)

        Kortti tosiaan ainoa turvallinen käteisen lisöäksi, ei tartu virukset eikä haittaohjelmat, eikä kukaan sivullinen vakoile.


    • Anonyymi

      Google on king.

      • Anonyymi

        Hölmöjen kuningas :)


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2403
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1921
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      141
      1371
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1224
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe