ostokset kätevästi Android-puhelimella, ehkä hyvä kun kortti ei toimi, jäänyt kotiin tai hävinnyt. Kokemuksia?
Google Payllä maksat
20
1098
Vastaukset
- Anonyymi
Toimii kuten pitääkin
- Anonyymi
Itse olen jo todella pitkään maksanut käytännössä ihan kaikki ostokset älypuhelimella tai älykellolla Google Paytä käyttäen. Erittäin hienosti toimii enkä enää juuri koskaan kanna lompakkoa ja muovikortteja mukanani. S-bonukset ja K-Plussa -pisteet saa nekin talteen kätevästi älypuhelimella samalla kun maksaa Google Payllä. Älypuhelimella ja älykellolla maksaminen on paljon helpompaa, nopeampaa, kätevämpää ja myös turvallisempaa kuin muovikorttien kanssa suhraaminen. En mistään hinnasta palaisi enää käyttämään muovikortteja maksamisessa.
T. miksuh- Anonyymi
Sinähän olet täys pelle; puhelimella maksaminen helpompaa, nopeampaa ja kätevämpää kuin pienellä muoviläpyskällä...🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet täys pelle; puhelimella maksaminen helpompaa, nopeampaa ja kätevämpää kuin pienellä muoviläpyskällä...🤣
Kyllä se on. Kokeilisit sinäkin joskus niin huomasist asian eikä sitten tarvitsisi aukoa päätään netissä. Olen täysin varma, että jos sinäkin ottasit mobiilimaksamisen käyttään niin lyhyen totuttelujakson et enää muovikorttien käyttöön palaisi. Mutta ilmeisesti et ole vielä edes kokeillut.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on. Kokeilisit sinäkin joskus niin huomasist asian eikä sitten tarvitsisi aukoa päätään netissä. Olen täysin varma, että jos sinäkin ottasit mobiilimaksamisen käyttään niin lyhyen totuttelujakson et enää muovikorttien käyttöön palaisi. Mutta ilmeisesti et ole vielä edes kokeillut.
T. miksuhLyhyen totuttelujakson jälkeen jopa
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on. Kokeilisit sinäkin joskus niin huomasist asian eikä sitten tarvitsisi aukoa päätään netissä. Olen täysin varma, että jos sinäkin ottasit mobiilimaksamisen käyttään niin lyhyen totuttelujakson et enää muovikorttien käyttöön palaisi. Mutta ilmeisesti et ole vielä edes kokeillut.
T. miksuhEt vaan näe totuutta.
Itse olen käyttänyt Samsung Pay:tä (vastaava kuin Apple Pay, jossa niillä on diili pankin kanssa, että luodaan luottokortti joka on kiinni laitteisiin) ja pakko myöntää...
Kellolla maksaminen on paljon nopeampaa ja kätevämpää kuin ruveta kaivamaan lompakkoa tai vastaavaa :)
En tosin ihan tiedä olisinko valmis käyttämään maksua puhelimella koska alkaa olla jo suurinpiirtein yhttä aikaavievä kuin ottaa lompakko esiin.
- Anonyymi
En ikinä antaisi kuukkelin vakoilla mitä ostan.
- Anonyymi
Ei huolta, ei sulla ole tarpeeksi varoja että "kuukkeli" tai ketään muukaan olisi kiinnostunut ostoksistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huolta, ei sulla ole tarpeeksi varoja että "kuukkeli" tai ketään muukaan olisi kiinnostunut ostoksistasi.
Niin köyhää ei olekaan ettei kuukkeli rahastaisi keräämillään tiedoilla, te järjenköyhät olette parhaita kohteita.
- Anonyymi
Onko Google Pay turvallinen tapa maksaa ostokset?
Kyllä on. Google Pay on helppo, nopea ja turvallinen tapa maksaa ostokset, sillä sen avulla voi hyödyntää kätevää lähimaksua. Korttitietoja ei jaeta Googlelle eikä myöskään kauppiaalle maksutapahtuman yhteydessä. Pankin sivulta teksti ja virkailija suositteli sitä, nyt 2 kertaa käyttänyt, kätevä.- Anonyymi
Ei kuukkelille tarvitse jakaa kun pystyy vakoilemaan ihan omin avuin.
- Anonyymi
Juu Google ei tyhjennä tiliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu Google ei tyhjennä tiliä
Mikä tahansa köännykän haittaohjelma sen sijaan voi tyhjentääklin tai kun itse hölmöilee, onneksi kortin kanssa ei ole tuollaisia ongelmia, eikä kuukkeli vakoile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tahansa köännykän haittaohjelma sen sijaan voi tyhjentääklin tai kun itse hölmöilee, onneksi kortin kanssa ei ole tuollaisia ongelmia, eikä kuukkeli vakoile.
Eihän niitä voi saada:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niitä voi saada:)
Kortti tosiaan ainoa turvallinen käteisen lisöäksi, ei tartu virukset eikä haittaohjelmat, eikä kukaan sivullinen vakoile.
- Anonyymi
Google on king.
- Anonyymi
Hölmöjen kuningas :)
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483