Nuuskapusseja kadut täynnä

Anonyymi-ap

Miksi ette laita niitä roskiksiin?

58

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä iensyövän etäpesäkkeet ovat surkastuttaneet aivot.

      • Anonyymi

        Jotain tällaista täytyy olla! Lumien mukana mereen ainakin Helsingissä! ☹️


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Monologimamma ratsastaa jälleen.

      • Anonyymi

        Papparainen!


    • Anonyymi

      "Nuuskapusseja kadut täynnä"?
      Missä, yhtä ainoaa en ole vielä edes kevarissa , joka on kaikenlaisen valkoisista poikkeavan roskaväen asuttama, kadulla nähnyt?

      • Anonyymi

        Hanki lasit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki lasit!

        Minulla on lasit ja näkö hyvä. Silti niitä nuuskapusseja ei vaan kadulla näe. Johtuu varmaan siitä, ettei niitä siellä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on lasit ja näkö hyvä. Silti niitä nuuskapusseja ei vaan kadulla näe. Johtuu varmaan siitä, ettei niitä siellä ole.

        Huomiokyky puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomiokyky puuttuu.

        Huomiokykykin on sinua paremmalla tasolla, silti yhtään nuuskapussia ei mainitsemallani alueella ole näkynyt. Johtuu varmasti siitä, ettei niitä siellä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomiokykykin on sinua paremmalla tasolla, silti yhtään nuuskapussia ei mainitsemallani alueella ole näkynyt. Johtuu varmasti siitä, ettei niitä siellä ole.

        Sokea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokea?

        Kuten ylempänä ketjussa vastattu, näkökyky hyvä. Joten niitä nuuskapusseja ei vaan kaduilla ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten ylempänä ketjussa vastattu, näkökyky hyvä. Joten niitä nuuskapusseja ei vaan kaduilla ole.

        Kyllä näkyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näkyy!

        Ei niitä näy kun niitä ei ole, vaikka muuta kuvittelet.


    • Anonyymi

      Miksi papparainen inttää taas?

      • Anonyymi

        Kysy sitä tuolta olemattomia näkevältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy sitä tuolta olemattomia näkevältä.

        Roskaaminen kuriin!


    • Anonyymi

      Miksi kaduilla on miljoonittain tupakantumppeja?

    • Anonyymi

      Miksi miljoonittain purkkaa ja sadoittain räkäklimppejä?

      • Anonyymi

        Unohdit nyt kokonaan sen mikromuovin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit nyt kokonaan sen mikromuovin.

        Tupakantumpit! 😡


    • Anonyymi

      Miljoonittain ihmisen jalanjälkiä,siellä myös miljoonittain kaikkea paskaa!

    • Anonyymi

      Mä näin eilen kun keskustassa yksi tummaihoinen huppupää mies kusi keskellä päivää ravintolan seinään nojaten. Kohta onkin kesä ja kusi haisee. Fyj!!!

    • Anonyymi

      Koiranpaskoja kadut täynnä. Miksi ette laita niitä roskiksiin?

      • Anonyymi

        Tumppeja enemmän kuin paskaa!


      • Anonyymi

        Se lisää muovijätettä,koiranpaska muovipussiin tungettuna ainakin.ei sitä muovipussia voi uusiokäyttää enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tumppeja enemmän kuin paskaa!

        Tumpit ei onneksi haittaa, koiran paskat kylläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tumpit ei onneksi haittaa, koiran paskat kylläkin.

        Tumpit paljon vaarallisempia!


    • Anonyymi

      Sakot roskaajille!

    • Anonyymi

      Nuuskaajat nakkasi ennen irtonuuskat turvastaan mihin sattui,niitä oli katossa,seinissä,ovissa ja ikkunoissa.

      • Anonyymi

        Kyllä ja sama meno jatkuu!


    • Anonyymi

      Valita suoraan tehtaalle? Se säiliö siinä rasian kannessa mihin voi laittaa käytetyt on liian pieni.
      Se se vasta ärsyttääkin. En tiedä onko sulla aloittaja kokemusta mutta ostapa pari kieksaa denssiä niin huomaat mitä tarkotan.

      • Anonyymi

        Laita roskiin!


    • Anonyymi

      Aloittajan ongelmanahan eivät oikeasti ole nuuskapussit vaan se eräs vaiva, jota hän purkaa vuodesta toiseen teemalla "nuuskapussit", "tupakantumpit", "mikromuovi", "kasvomaskit", "tekemättömät lumityöt" jne., haukkuen ja halventaen ihmisiä, jotka toimivat tai vastaavat hänen mielestään väärin.

      Jaa että mikä se hänen ongelmansa sitten oikeasti on? No sehän meidän on helppo päätellä.

      • Anonyymi

        Olipa erikoinen kommentti papparaisella. Varaa aika soteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa erikoinen kommentti papparaisella. Varaa aika soteen.

        Kyllä sinun pitää ihan itse hoitaa omat ajanvarauksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinun pitää ihan itse hoitaa omat ajanvarauksesi.

        Joku voi varata puolestasi, jos et itse osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku voi varata puolestasi, jos et itse osaa.

        Päivystää 24/7 kaikilla sivuilla,mutta itse ei tee luulee muiden tartte tietää ja tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivystää 24/7 kaikilla sivuilla,mutta itse ei tee luulee muiden tartte tietää ja tehdä.

        Näkyy peilissä hän?


    • Anonyymi

      Mikä ”poliisi” tämä ukko on, että ihmiset eivät saa nostaa keskusteluun tärkeitä asioita. Heti aloittaa toisten haukkumisen.

      • Anonyymi

        Mistä ukosta nyt puhutaan? Näkeekö joku jo pikku-ukkojakin niiden olemattomien nuuskapussien lisäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ukosta nyt puhutaan? Näkeekö joku jo pikku-ukkojakin niiden olemattomien nuuskapussien lisäksi?

        Kulkee sivulta sivulle ja kirjoittelee yötäpäivää, kukaan ei häntä näe.Suuri mielikuvituskin klots, klots ennen menee mneojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulkee sivulta sivulle ja kirjoittelee yötäpäivää, kukaan ei häntä näe.Suuri mielikuvituskin klots, klots ennen menee mneojaan.

        Ihme ukko!


      • Anonyymi

        Yksityisasiat ilmenee kielteisenä kaikkia pitää haukkua kaikilla sivuilla,eivät ole samaalla tasolla,mutta ei käsitä kirjoituksista ja haukkumisista voi tulla kutsu raastuppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityisasiat ilmenee kielteisenä kaikkia pitää haukkua kaikilla sivuilla,eivät ole samaalla tasolla,mutta ei käsitä kirjoituksista ja haukkumisista voi tulla kutsu raastuppaan.

        Hoono soomi kirjotus? Ei jymmara kukan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoono soomi kirjotus? Ei jymmara kukan!

        Toista ei pidä haukkua! Se on pläkki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityisasiat ilmenee kielteisenä kaikkia pitää haukkua kaikilla sivuilla,eivät ole samaalla tasolla,mutta ei käsitä kirjoituksista ja haukkumisista voi tulla kutsu raastuppaan.

        Älä nyt turhaan omia tyhmiäsi hölötä, eihän kukaan ole ketään raastupaan haastamassa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt turhaan omia tyhmiäsi hölötä, eihän kukaan ole ketään raastupaan haastamassa .

        Tuparit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ukosta nyt puhutaan? Näkeekö joku jo pikku-ukkojakin niiden olemattomien nuuskapussien lisäksi?

        Toimivat aivot karsastavat mielikuvitusolentoja


    • Anonyymi

      Hyvä, että roskaamista puhutaan, koska se on iso ongelma. Jenkeissä saa kunnon sakot roskaamista. Suomessakin on laki roskaamisrikoksista mutta eihän poliisi ehdi kaikkea täällä valvoa.

      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍👍


      • Anonyymi

        Lapset turvaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset turvaan!

        Turvaan miltä? Elämän reaaliteeteiltä vai ?


      • Anonyymi

        Turvaan nikotiinilta!


    • Anonyymi

      Nuuskapussi on hengenvaarallinen pienelle koiralle.

      • Anonyymi

        Miten lapset?


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe