Mökkipalot

Anonyymi-ap

Kenen mökki paloi 5-tien varressa lauantaina?

28

5584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se oli minun naapurin mökki.

      • Anonyymi

        Ei naapureita lähimain


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­N­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Missä päin 5 tien varrella? Etelä? Pohjoinen?

    • Anonyymi

      Etelä.

    • Anonyymi

      Vähät mökistä kun ihminen menehtyi. R. I. P.

      • Anonyymi

        Womp womp


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen uhri nainen vai mies selvänä vai kännissä

    • Anonyymi

      Selvä tappaus

    • Anonyymi

      Raitis mies.

      • Anonyymi

        Ei olluna ees mies


    • Anonyymi

      Ikä? Oliko työelämässä

      • Anonyymi

        Oli aikoinaan.


    • Anonyymi

      Mummon mökki palaa. Mitä tekee peräsmies?

    • Anonyymi

      E.S.

    • Anonyymi

      meikä mökki palo aivan karrelle

    • Anonyymi

      Omistajan mökki !

    • Anonyymi

      Missä kohti

    • Anonyymi

      Olen nyt tehnyt tästä ketjusta rikosilmoituksen.

      • Anonyymi

        Mikä rikos tässä on tapahtunut?


      • Anonyymi

        Mistä ketjusta? Kuljetko ketjun kanssa julkisella paikalla?


    • Anonyymi

      Ainoa mikä nyt poliisia kiinnostaa, että poltitko SINÄ SEN?!
      Vain totuus kelpaa, mutta ei ole sellaista valheenpaljastinta, joka tietäisi varmasti sen että kuka valehtelee. Tekijän olisi täytynyt itte jäädä kiinni silmännkijöineen, tällöinkaan ei yleensä riitä yhden ihmisen todistus. Tai jos itse tunnustaa tekonsa. Mooseksen lain mukaan mitkään spurgujen harhat eivät kelpaa... Ja vielä vähemmän väärät todistajat, mutta kyseinen väärä todiste on synti, suurempi yleenäs kuin kyseinen rikos olisi ollut.

      Itse olen KOTOISIN Suomessalmelta ja kännin jälkitoreissa kerran 26 vuotta sitten ja pari vuotta aiemminkin särjin ikkunan eräästä mökistä lähellä kirkkoniemeä ja museon ikkunakin meni rikki aiemmin, se oli vahinko, mutta ne molemmat on korvattu, Jäin tietysti kiinni niistä, poliisit ehti paikalleen toiseen ikkunanrikkomiseen ja korvaisimme ne ihan helposti rahalla. Alkolla oli molemmissa tapauksissa osuutta asiaan. Ekan rikkeen(jos penskana pallon osumista ruutuun ei laskenta) maksoin ja myös toisen. Nyt on varmasti alibi tarpeeksi hyvä ja varma, olen asunut Tampereella jo 24-25 vuotta. En ole vuosiin tehnyt muuta "laitonta", että pöllin kaksi kertaa muovikassin kaupasta, kun silloin niiden se robottimyyjäkone ei tunnistanut pussin viivakoodia. Ekan maksoin, mutta tokan maksamattomuus taisi mennä sen piikkiin, ettei kyseinen kauppa ollut tarpeeksi halpa hinnoiltaan. Kaverille oli käydä pahemmin, se pölli samaisesta kaupasta sillä kertaa vain sinappia, ja omistajakauppias itse hyökkäsi sen kimmppuun. Oli päivä eli silloin ei saa tehdä varkaalle kai mitään, mutta syytteen sai silti vain kauppias.... Näin kerrottiin, ja koska tapaus ei ole mahdotonta, uskoisin kaverin puhuneen totta.

      • Anonyymi

        Onko kyse nyt siitä rivitalon tuhopolttajasta??
        Terv. K.ensio.m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyse nyt siitä rivitalon tuhopolttajasta??
        Terv. K.ensio.m

        M. Syringa


    • Anonyymi

      Minun mökki se oli, pahus.

    • Anonyymi

      Joo, mutta jos oli edes totta koko juttu, niin nyt vakuutusyhtiötä alkaa kiinnostaa?!

    • Anonyymi

      "Källi" on kuollut vanhuuteensa aikoja sitten, tokkopa häntä kannattaa siitä syyttää?

    • Anonyymi

      Ketju haastetaan käräjilli. Miten ketju pysyy pystyssä käräjäsalissa. Voiko ketju olla lattialla vai pistetäänkö se roikkumaan seinälle. Mikä tuomio ketjulle

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe