Hei tykkään ihan sairaasti erilaisista kpop ryhmistä lemppareitani ovat:
BLACKPINK, (G)I-DLE, LE SSERAFIM, Newjeans, Astro, Enhypen, Twice, Ive, Itzy, Babymonster tossa oli nyt joitakin.
Tykkäättekö te kpopista ja jos joo mikä on lempi ryhmänne
Mä rakastan katsoa kdraamoja lempparini on My demon.
Mikä on sun lemppari?
Haluaisin matkustaa joskus etelä-koreaan jos ootte matkustaneet sinne niin millaisia kokemuksia on?
Tarviiko sinne mitään rokotuksia välttämättä?
Mikä olisi parempi matkailukohde Busan vai Seoul?
Kpop ja muut koreaan liittyvät asiat
4
508
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Mäkin tykkään paljon kpopista ja mun lempi ryhmii on esim BLACKPINK, LE SSERAFIM, ITZY, (G)I-DLE ja BABYMONSTER ja muitakin:) En oo itse katellu niin paljoo kdraamoja mut oisko teillä jotain muitakin suosituksia??
- Anonyymi
Moiiii
Mun suosikkei on (G)I-DLE, new jeans, kard, dreamcatcher, xg, blackpink, itzy. Soloisteist mun suosikkei on mm. chanmina, kwon eunbi, somi, sunmi. Ja monii muit
(Tos oli myös muutama j pop mut juu - Anonyymi
Moi miä tykkään myös k-popista
Mun lempi bändi on bigbang - Anonyymi
Moiii, mäkin tykkään kpopista<3 mun lempi ryhmii on DreamCatcher ja Purple Kiss mut tykkään paljon myös muista ryhmistä:)
En oo hirveesti kattonu kdramoja mut parhaita mitä oon kattonu on esim Doona!, CELEBRITY ja Racket Boys:D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793470Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552157- 422028
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4161142Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171039- 57958