Kpop ja muut koreaan liittyvät asiat

Anonyymi-ap

Hei tykkään ihan sairaasti erilaisista kpop ryhmistä lemppareitani ovat:
BLACKPINK, (G)I-DLE, LE SSERAFIM, Newjeans, Astro, Enhypen, Twice, Ive, Itzy, Babymonster tossa oli nyt joitakin.
Tykkäättekö te kpopista ja jos joo mikä on lempi ryhmänne
Mä rakastan katsoa kdraamoja lempparini on My demon.
Mikä on sun lemppari?
Haluaisin matkustaa joskus etelä-koreaan jos ootte matkustaneet sinne niin millaisia kokemuksia on?
Tarviiko sinne mitään rokotuksia välttämättä?
Mikä olisi parempi matkailukohde Busan vai Seoul?

8

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi! Mäkin tykkään paljon kpopista ja mun lempi ryhmii on esim BLACKPINK, LE SSERAFIM, ITZY, (G)I-DLE ja BABYMONSTER ja muitakin:) En oo itse katellu niin paljoo kdraamoja mut oisko teillä jotain muitakin suosituksia??

• Anonyymi

Moiiii
      Mun suosikkei on (G)I-DLE, new jeans, kard, dreamcatcher, xg, blackpink, itzy. Soloisteist mun suosikkei on mm. chanmina, kwon eunbi, somi, sunmi. Ja monii muit
      (Tos oli myös muutama j pop mut juu

• Anonyymi

Moi miä tykkään myös k-popista
      Mun lempi bändi on bigbang

• Anonyymi

Moiii, mäkin tykkään kpopista<3 mun lempi ryhmii on DreamCatcher ja Purple Kiss mut tykkään paljon myös muista ryhmistä:)
      En oo hirveesti kattonu kdramoja mut parhaita mitä oon kattonu on esim Doona!, CELEBRITY ja Racket Boys:D

• Anonyymi

mooiii. ite rakastan enhypenii ja bias on jungwon ja sunghoon❤️❤️. en tiiä mikä niissä on mutta jäi silmään. en muista ryhmistä oikein välitä. en kato kdraamoja mut jooooo!!!!

• Anonyymi00010

Kortsun ne osaavat tehdä, mutta ajoneuvoihin eivät osaa tehdä renkaisiin sisuskumeja, että ne olisi ilman pitäviä. Otin hyllystä käyttämättömän sisärenkaan ja laiton ilmaa muutaman baarin. Kuukaudessa ilma vuoti, että pinta renkaassa painui jo kupruille. Ilma tuli ulos ihan itsekseen läpi kaikkialta renkaan pinnasta pikkuhiljaa. Koneurakoija kertoi samaa, kun sisusrenkaat on huonoja pitämään ilmaansa. Syytti aina koneen painoa. Kysyin, että minkämaalainen on rengas ja hän sanoi, että made in etelä-korea.

• Anonyymi00011

Valmistetaanko suomessa sisusrenkaita? Nokialainen oli hyvä tuotteen valmistaja. Polkupyörässä oli myös sisuskumeja, jotka eivät pitäneet ilmaa pitkiä aikoja. Pumppu piti olla pyörässä varalta, että sai välillä pumpata.

• Anonyymi00012

Moiii eli same mäki loveen kpop eniten : BLACKPINK, BABYMONSTER, nykyää (G)i-dle on i-dle , TXT , KISS OF LIFE , LE SSERAFIM , aespa , TWICE , globaali group katseye

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe