Hei tykkään ihan sairaasti erilaisista kpop ryhmistä lemppareitani ovat:
BLACKPINK, (G)I-DLE, LE SSERAFIM, Newjeans, Astro, Enhypen, Twice, Ive, Itzy, Babymonster tossa oli nyt joitakin.
Tykkäättekö te kpopista ja jos joo mikä on lempi ryhmänne
Mä rakastan katsoa kdraamoja lempparini on My demon.
Mikä on sun lemppari?
Haluaisin matkustaa joskus etelä-koreaan jos ootte matkustaneet sinne niin millaisia kokemuksia on?
Tarviiko sinne mitään rokotuksia välttämättä?
Mikä olisi parempi matkailukohde Busan vai Seoul?
Kpop ja muut koreaan liittyvät asiat
5
602
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Mäkin tykkään paljon kpopista ja mun lempi ryhmii on esim BLACKPINK, LE SSERAFIM, ITZY, (G)I-DLE ja BABYMONSTER ja muitakin:) En oo itse katellu niin paljoo kdraamoja mut oisko teillä jotain muitakin suosituksia??
- Anonyymi
Moiiii
Mun suosikkei on (G)I-DLE, new jeans, kard, dreamcatcher, xg, blackpink, itzy. Soloisteist mun suosikkei on mm. chanmina, kwon eunbi, somi, sunmi. Ja monii muit
(Tos oli myös muutama j pop mut juu - Anonyymi
Moi miä tykkään myös k-popista
Mun lempi bändi on bigbang - Anonyymi
Moiii, mäkin tykkään kpopista<3 mun lempi ryhmii on DreamCatcher ja Purple Kiss mut tykkään paljon myös muista ryhmistä:)
En oo hirveesti kattonu kdramoja mut parhaita mitä oon kattonu on esim Doona!, CELEBRITY ja Racket Boys:D - Anonyymi
mooiii. ite rakastan enhypenii ja bias on jungwon ja sunghoon❤️❤️. en tiiä mikä niissä on mutta jäi silmään. en muista ryhmistä oikein välitä. en kato kdraamoja mut jooooo!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1876278Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa654763Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu924571Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa734333Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa912777En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331697odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391624- 541578
- 381385