Kunto loppuu seksin aikana

Anonyymi-ap

Olen +40 mies. Sinkku, mutta seksiä tulee kuitenkin harrastettua. Välillä on tutumpia kumppaneita, välillä ei niin tuttuja.

Ongelma on, että kunto loppuu kesken. Usein pieni tauko auttaa, mutta ei tunnu kivalta harrastaa seksiä erätaukojen kanssa.

Sydämen rasitus-EKG on tehty joitain vuosia sitten. Siinä kaikki näytti olevan ok.
Jonkin verran kuntosaliharjoittelua, välillä kovillakin sykkeillä. BMI 26-27.

Millä tavalla lähtisitte hakemaan kestävyyttä tämän lajin harrastamiseen? Sykemittareita tms. ei ole, mutta jos sellaisesta on apua, niin sitten mennään kauppaan.

Kiitos

9

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa lopettaa seksi satunnaisten kumppanien kanssa ja etsiä nainen, jonka kanssa menet naimisiin. Sitten seksi alkaa sujua.

      • Anonyymi

        Vähän tarkennusta, kiitos.

        Tarkoitatko että naimisissa joutuu tekemään niin paljon enemmän hommia, että kunto kasvaa?Vai ruokavalio muuttuu kasvispohjaisemmaksi, ja pumppu alkaa toimia paremmin?

        Vai joku muu seikka, joka auttaa kyseiseen vaivaan.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän tarkennusta, kiitos.

        Tarkoitatko että naimisissa joutuu tekemään niin paljon enemmän hommia, että kunto kasvaa?Vai ruokavalio muuttuu kasvispohjaisemmaksi, ja pumppu alkaa toimia paremmin?

        Vai joku muu seikka, joka auttaa kyseiseen vaivaan.

        AP

        Avioliitossa seksi vähenee ja vähenee. Ehkä sitten jaksaa paremmin ne kerrat.
        Itse treenasin jossain vaiheessa kestävyysliikuntaa tosi paljon. Kävely, juoksu, pyöräily, hiihto ja jonkin verran muutakin.
        Sen jälkeen olin todella hyvässä kunnossa, eikä seksi jäänyt kesken. Joskus tuli tehtyä jotain tyhmääkin kun oma kumppani ei jaksanut tai halunnut yhtä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioliitossa seksi vähenee ja vähenee. Ehkä sitten jaksaa paremmin ne kerrat.
        Itse treenasin jossain vaiheessa kestävyysliikuntaa tosi paljon. Kävely, juoksu, pyöräily, hiihto ja jonkin verran muutakin.
        Sen jälkeen olin todella hyvässä kunnossa, eikä seksi jäänyt kesken. Joskus tuli tehtyä jotain tyhmääkin kun oma kumppani ei jaksanut tai halunnut yhtä paljon.

        Eipä sinkkunakaan tarvi montaa kertaa kuukaudessa touhuta. Kyllä ne kerrat pitäis jaksaa.

        Kestävyysliikunnan lisäys taitaa olla se, mistä lähdetään etsimään ratkaisua.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sinkkunakaan tarvi montaa kertaa kuukaudessa touhuta. Kyllä ne kerrat pitäis jaksaa.

        Kestävyysliikunnan lisäys taitaa olla se, mistä lähdetään etsimään ratkaisua.

        AP

        Juuri näin. Otat tavoitteeksi juosta reilusti ennen Juhannusta puolimaratonin, n 21 km.
        Sitten jaksat juhannuksenakin painaa.
        Harjoitusten jälkeen aina lepopäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioliitossa seksi vähenee ja vähenee. Ehkä sitten jaksaa paremmin ne kerrat.
        Itse treenasin jossain vaiheessa kestävyysliikuntaa tosi paljon. Kävely, juoksu, pyöräily, hiihto ja jonkin verran muutakin.
        Sen jälkeen olin todella hyvässä kunnossa, eikä seksi jäänyt kesken. Joskus tuli tehtyä jotain tyhmääkin kun oma kumppani ei jaksanut tai halunnut yhtä paljon.

        Avioon 1969 ja naimisissa edelleen saman naisen kanssa.
        Vaimoni harrastuksen välipäivät, keskiviikko ja perjantai rytmittävät seurusteluamme.
        Perjantaina teen salilla pienet lihasryhmät varautuen vapaan lauantain kotivelvollisuuksien täyttämiseen.
        Keskiviikkoisin teen vain lyhyen kyykkytreenin submaksimaalisilla painoilla säästäen energiaa kotiin.
        Pyhäpäivä sunnuntai on rankin salipäivä. Maastavedoilla hauras vanhus naatiksi.
        Ikääntymiseen liittyvä häiritsevä ilmiö. Joskus on lerpahtanut kesken aherruksen. Se söi itsetuntoa. Vaimoni luo uskoa sitomalla kivesteni tyveen ohuen nyörin siten, että kivesten lisäksi kiristää nyörin myös koko systeemin ympärille tukkimatta vuotoputkea. On toiminut toistaiseksi.
        Järjestely on toiminut vuosikausia joten kahden eläkeläisen ei tarvitse sopia mitään. Joskus joku satunnainen meno rikkoo rutiinin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Otat tavoitteeksi juosta reilusti ennen Juhannusta puolimaratonin, n 21 km.
        Sitten jaksat juhannuksenakin painaa.
        Harjoitusten jälkeen aina lepopäivä.

        Puolimaraton ennen juhannusta 2h 30min. Otetaan se tavoitteeksi. Mutta vuonna 2025. -24 jussi tulee liian nopeasti.
        On kaikenlaista muutakin. Jos meinaa vielä painoja nostella, ei viikkoon montaa juoksupäivää jää jäljelle.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioon 1969 ja naimisissa edelleen saman naisen kanssa.
        Vaimoni harrastuksen välipäivät, keskiviikko ja perjantai rytmittävät seurusteluamme.
        Perjantaina teen salilla pienet lihasryhmät varautuen vapaan lauantain kotivelvollisuuksien täyttämiseen.
        Keskiviikkoisin teen vain lyhyen kyykkytreenin submaksimaalisilla painoilla säästäen energiaa kotiin.
        Pyhäpäivä sunnuntai on rankin salipäivä. Maastavedoilla hauras vanhus naatiksi.
        Ikääntymiseen liittyvä häiritsevä ilmiö. Joskus on lerpahtanut kesken aherruksen. Se söi itsetuntoa. Vaimoni luo uskoa sitomalla kivesteni tyveen ohuen nyörin siten, että kivesten lisäksi kiristää nyörin myös koko systeemin ympärille tukkimatta vuotoputkea. On toiminut toistaiseksi.
        Järjestely on toiminut vuosikausia joten kahden eläkeläisen ei tarvitse sopia mitään. Joskus joku satunnainen meno rikkoo rutiinin.

        Hienoa että olet jaksanut pitää kunnostasi huolta. Se toimii hyvänä esimerkkinä.

        Kumilenkit ja pillerit ovat hyvä ratkaisu, jos erektion kanssa on joskus vaikeuksia.

        Mutta happipullo selässä, ja kuminaamari letkuineen naamalla, voi olla jo monelle satunnaiselle kumppanille liikaa. Siksi minun tarvii ratkaista jaksamiseen liittyvät haasteet.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että olet jaksanut pitää kunnostasi huolta. Se toimii hyvänä esimerkkinä.

        Kumilenkit ja pillerit ovat hyvä ratkaisu, jos erektion kanssa on joskus vaikeuksia.

        Mutta happipullo selässä, ja kuminaamari letkuineen naamalla, voi olla jo monelle satunnaiselle kumppanille liikaa. Siksi minun tarvii ratkaista jaksamiseen liittyvät haasteet.

        AP

        Yhteisvaikutus. Rappiovuosien jälkeen, juuri ennen 60v täyttymistä, olivat terveys ja mieskunto hiipumassa joten muuta motiivia en tarvinnut. Alkoilu harvoihin jaksoihin ja lihaskuntoilua 5 krt/vko. Puolessa vuodessa tapahtui kummia, myönteiseen suuntaan.
        65v vaiheessa suurten lihasryhmien treenien jälkeinen palautuminen alkoi olla kehnoa oheisilmiöineen joten siitä lähtien olen, kuivuttuani salisuihkun jälkeen, hieronut urheilulekurin reseptin mukaista testogeeliä ohjeiden mukaan. Ei mikään ihmelääke mutta ilmeisesti auttaa palautumisessa ja aerobisissa harkoissa.
        Kolme salikaveriani hankki vastaavan reseptin mutta muutaman kuukauden kuluttua sanoivat sen olevan täysin tehotonta ja vaihtoivat Nebidoon.
        Kavereiden treenit olivat löysähköjä joten pettymys löytynee "kotivelvollisuuksista".


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe