Tässä, uskomatonta väitettä. Ovatko äärivassarit ja DEMLA:n edustajat soluttautuneet SUPO:oon asti?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Orpon_hallitus#Ministerien_kirjoitukset_v%C3%A4est%C3%B6nvaihdosta
Kuka prkl kirjoittelee puppua Wikipediaan?
"Suojelupoliisi katsoo, että väestönvaihto on yksi äärioikeistolaisen terrorismin ideologisista motiiveista".
Tuossa on viitattu numerolla 68 sisäministeri Rantasen sanomisiin. Toimittaja sekottaa tahallaan ns. äärioikeiston salaliittoteorian väestön vaihdosta
Väestönvaihto on termeillä kikkailua. Nykyinen maahanmuutto- ja pakolaispolitiikka aiheuttaa VÄESTÖNVAIHTUMISEN ja tästä ei vähääkään välitetä. Eikö se silloin ole tulkittavissa tarkoituksella tehdyksi väestönvaihdoksi, jonka vuoksi kantasuomalaiset jäävät vähemmistöön omassa kotimaassaan.?
Minun ei tarvitse edes mainita (pidän ajatusrikokseni sisälläni) mistä kaikkialta tänne eniten tuodaan vierasta väkeä, joka ei todellakaan sopeudu tänne, öykkäröi esittäen omia vaatimuksiaan ja syyllistyy rikoksiin.
Eräs nyt taas sodassa oleva pieni maa esimerkkinä. Tanska otti sieltä pakolaisia noin 30 v sitten. Näistä 64% on jo kertynyt rikosrekisteri. Se siitä maiden lakien kunnioittamisesta ja sallitun/kielletyn käytöksen tunnistamisesta.
Mitä me menetämme? Oman viihtyvyytemme ja yhteenkuluvaisuudentunteemme, se on selvä. Myös meihin kohdistuu paljon henkirikoksia, kiitos maame useimpien hallitusten politiikan. Katurauha menee, kielemme jää vähemmistöön, päätösvalta siirtyy "demokraattisesti" vierasmaalaisille. Valkoinen r0tu häviää. Nyt jo jotkut ääliöt esittävät englantia viralliseksi kieleksi Suomessa. EI IKINÄ saa tällaista sallia.
Suojelupoliisin sanomiset
Anonyymi-ap
2
204
Vastaukset 2
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18342636
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Vornasen luokse tulee sotilaspoliiseja ja UPONporurukkaa akavarikoimaan varmasti jokaisen patruunan jokaissta Vornasen uvun kiinteistöstä :;D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460