Vanhempi nainen

Anonyymi-ap

Löysin Torista mieleisen maton, lähdin ostamaan sitä ja myyjänä oli arviolta 60-70v hoikahko nainen, hän tarjosi kahvit ja samalla juteltiin paljon kaikkea, hän selvästi tarvi juttelu kaveria.. lähdin kotia ja myöhemmin huomasin et hän oli kiitellyt tori viesteissä seurasta.
Laitoin hänelle siihen oman puhelin numeron ja kirjoitin et voidaan vaikka soitella joskus ja jatkaa juttuja, näin tehtiin muutamia kertoja.
Sitten hän kerran sanoi vaihtavansa verhoja ja kysyin voisinko olla avuksi, hän oli ilahtunut ja niin menin käymään vaikka matkaa oli 70km suuntaansa, siitä kerrasta meillä alkoi ystävä suhde johon kuuluu myös läheisyyttä, pidän hänestä tosi paljon mutta rakkaudesta en voi puhua, eikä hänkään halua mitään enempää.
Välillä oikeen mietin kuin ihana, kiihkeä ja rakastava voi olla itseäni arviolta ~30v vanhempi nainen,

13

5717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yli kuusikymppiset on kiihkeimpiä nuorille.
      Mä ajoin Kuopiosta Joensuuhun ostaa torissa tarjottu siellä ootti jotain ehken 65nainen. Jutut ei meiltä loppuneet silloin kun sanoi että tykkää mun ruskeista silmistä tuli erotiikka peliin. Kolme kertaa talven aikaan olen käynä eronneen rouvan luona. Kiihkeetä ja paljaalla panoa ja leikkikalujen käyttöä opastanut..

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­­N­­­y­m­f­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Just joo. Tori. fi

    • Anonyymi

      No kerrankos sitä nyt tavataan. Minä kävin tansseissa Hojo Hojossa Tuusniemellä.kun olin nelissäkymmenissä. Tanssitin ketä millioinkin ja kerran eräs hyvin säilynyt n. 65v rouva kysyi vienkö kotiin jos jään tanssimaan kaverinsa kyydistä. Tanssittiin loppuilta kahdestaan ja hän kysyi haluaisinko tulla yöksikin kun kerran tuntuu tuo hamekangas kiinnostavan. Halusinhan minä ja laukesimme yön aikana molemmat useamman kerran. Kesän ajan tapailtiin ja purettiin paineita.

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi

      Pääasia että sait matot halvalla.

      • Anonyymi

        Sain satiaisen trallallaa uffafaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain satiaisen trallallaa uffafaa

        Mitäs olet hönö.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Spedeee, spede spedespeeeedeee.. tse tse.

      • Anonyymi

        Mitäs olet hähähähäää


    • Anonyymi

      Tääl­­­tä löydä­­­t nop­­easti suku­­pu­­­olt­­­a, suh­­tei­­­ta, tre­­­ff­­­it 👉 http://aram-us.com/H/U3v5J8

    • Anonyymi

      Hei! Ku­ts­umme sinu­t käym­ään uude­ss­­­a cha­­tissa! Mei­tä on yl­­­i miljo­­­ona! 👉 http://alikuzu.com/H/P6b4D1

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe