Löysin Torista mieleisen maton, lähdin ostamaan sitä ja myyjänä oli arviolta 60-70v hoikahko nainen, hän tarjosi kahvit ja samalla juteltiin paljon kaikkea, hän selvästi tarvi juttelu kaveria.. lähdin kotia ja myöhemmin huomasin et hän oli kiitellyt tori viesteissä seurasta.
Laitoin hänelle siihen oman puhelin numeron ja kirjoitin et voidaan vaikka soitella joskus ja jatkaa juttuja, näin tehtiin muutamia kertoja.
Sitten hän kerran sanoi vaihtavansa verhoja ja kysyin voisinko olla avuksi, hän oli ilahtunut ja niin menin käymään vaikka matkaa oli 70km suuntaansa, siitä kerrasta meillä alkoi ystävä suhde johon kuuluu myös läheisyyttä, pidän hänestä tosi paljon mutta rakkaudesta en voi puhua, eikä hänkään halua mitään enempää.
Välillä oikeen mietin kuin ihana, kiihkeä ja rakastava voi olla itseäni arviolta ~30v vanhempi nainen,
Vanhempi nainen
10
9111
Vastaukset
- Anonyymi
Yli kuusikymppiset on kiihkeimpiä nuorille.
Mä ajoin Kuopiosta Joensuuhun ostaa torissa tarjottu siellä ootti jotain ehken 65nainen. Jutut ei meiltä loppuneet silloin kun sanoi että tykkää mun ruskeista silmistä tuli erotiikka peliin. Kolme kertaa talven aikaan olen käynä eronneen rouvan luona. Kiihkeetä ja paljaalla panoa ja leikkikalujen käyttöä opastanut..- Anonyymi
Moi, olisko ollut vaimoni vaikkakeeroitkin että eronnut , mutta minä aika paljon poissa ja kyllä tiedän että Kuopiosta on käynyt naimassa useampikin mies mutta ruskea silmisiin aivan kiimassa, Joensuusta ollaan.
- Anonyymi
Just joo. Tori. fi
- Anonyymi
No kerrankos sitä nyt tavataan. Minä kävin tansseissa Hojo Hojossa Tuusniemellä.kun olin nelissäkymmenissä. Tanssitin ketä millioinkin ja kerran eräs hyvin säilynyt n. 65v rouva kysyi vienkö kotiin jos jään tanssimaan kaverinsa kyydistä. Tanssittiin loppuilta kahdestaan ja hän kysyi haluaisinko tulla yöksikin kun kerran tuntuu tuo hamekangas kiinnostavan. Halusinhan minä ja laukesimme yön aikana molemmat useamman kerran. Kesän ajan tapailtiin ja purettiin paineita.
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Pääasia että sait matot halvalla.
- Anonyymi
Sain satiaisen trallallaa uffafaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain satiaisen trallallaa uffafaa
Mitäs olet hönö.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/E9u4O8
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776