Vanhempi nainen

Anonyymi-ap

Löysin Torista mieleisen maton, lähdin ostamaan sitä ja myyjänä oli arviolta 60-70v hoikahko nainen, hän tarjosi kahvit ja samalla juteltiin paljon kaikkea, hän selvästi tarvi juttelu kaveria.. lähdin kotia ja myöhemmin huomasin et hän oli kiitellyt tori viesteissä seurasta.
Laitoin hänelle siihen oman puhelin numeron ja kirjoitin et voidaan vaikka soitella joskus ja jatkaa juttuja, näin tehtiin muutamia kertoja.
Sitten hän kerran sanoi vaihtavansa verhoja ja kysyin voisinko olla avuksi, hän oli ilahtunut ja niin menin käymään vaikka matkaa oli 70km suuntaansa, siitä kerrasta meillä alkoi ystävä suhde johon kuuluu myös läheisyyttä, pidän hänestä tosi paljon mutta rakkaudesta en voi puhua, eikä hänkään halua mitään enempää.
Välillä oikeen mietin kuin ihana, kiihkeä ja rakastava voi olla itseäni arviolta ~30v vanhempi nainen,

9

13979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yli kuusikymppiset on kiihkeimpiä nuorille.
      Mä ajoin Kuopiosta Joensuuhun ostaa torissa tarjottu siellä ootti jotain ehken 65nainen. Jutut ei meiltä loppuneet silloin kun sanoi että tykkää mun ruskeista silmistä tuli erotiikka peliin. Kolme kertaa talven aikaan olen käynä eronneen rouvan luona. Kiihkeetä ja paljaalla panoa ja leikkikalujen käyttöä opastanut..

• Anonyymi

Moi, olisko ollut vaimoni vaikkakeeroitkin että eronnut , mutta minä aika paljon poissa ja kyllä tiedän että Kuopiosta on käynyt naimassa useampikin mies mutta ruskea silmisiin aivan kiimassa, Joensuusta ollaan.

• Anonyymi

Just joo. Tori. fi

• Anonyymi

No kerrankos sitä nyt tavataan. Minä kävin tansseissa Hojo Hojossa Tuusniemellä.kun olin nelissäkymmenissä. Tanssitin ketä millioinkin ja kerran eräs hyvin säilynyt n. 65v rouva kysyi vienkö kotiin jos jään tanssimaan kaverinsa kyydistä. Tanssittiin loppuilta kahdestaan ja hän kysyi haluaisinko tulla yöksikin kun kerran tuntuu tuo hamekangas kiinnostavan. Halusinhan minä ja laukesimme yön aikana molemmat useamman kerran. Kesän ajan tapailtiin ja purettiin paineita.

• Anonyymi

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi

Pääasia että sait matot halvalla.

• Anonyymi

Sain satiaisen trallallaa uffafaa

• Anonyymi

Torikauppaa tehdessä on itsellekin sattunut miellyttäviä kohtaamisia. Aloittajan stoori mattokaupan teosta herätti muistamaan omaa, vähän samankaltaista tapahtumaa.
      Olin myös mattoja katsomassa, joku yksin oleva nainen myi mattoja netissä aivan lähellä kotiani, joten menin katsomaan. Nainen oli myös vanhempi, ehkä jotain 65 tai sinnepäin. Meillä oli hyvin miellyttävä tapaaminen, ja tuli kyllä aika pian selväksi että hänellä oli valtava halu myös lähempään kanssakäymiseen.
      Siitä jäi lämmin muisto.

• Anonyymi

Mattoja aloin minä tampata, kun radiosta tuli tämä Lampata:)
      Buaaa-haaa-haaa!

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      202
      4404
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      58
      3142
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1737
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1316
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      12
      1314
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1117
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1101
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      49
      1075
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      247
      1073
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      49
      976
    Aihe