Vanhempi nainen

Anonyymi-ap

Löysin Torista mieleisen maton, lähdin ostamaan sitä ja myyjänä oli arviolta 60-70v hoikahko nainen, hän tarjosi kahvit ja samalla juteltiin paljon kaikkea, hän selvästi tarvi juttelu kaveria.. lähdin kotia ja myöhemmin huomasin et hän oli kiitellyt tori viesteissä seurasta.
Laitoin hänelle siihen oman puhelin numeron ja kirjoitin et voidaan vaikka soitella joskus ja jatkaa juttuja, näin tehtiin muutamia kertoja.
Sitten hän kerran sanoi vaihtavansa verhoja ja kysyin voisinko olla avuksi, hän oli ilahtunut ja niin menin käymään vaikka matkaa oli 70km suuntaansa, siitä kerrasta meillä alkoi ystävä suhde johon kuuluu myös läheisyyttä, pidän hänestä tosi paljon mutta rakkaudesta en voi puhua, eikä hänkään halua mitään enempää.
Välillä oikeen mietin kuin ihana, kiihkeä ja rakastava voi olla itseäni arviolta ~30v vanhempi nainen,

9

12526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yli kuusikymppiset on kiihkeimpiä nuorille.
      Mä ajoin Kuopiosta Joensuuhun ostaa torissa tarjottu siellä ootti jotain ehken 65nainen. Jutut ei meiltä loppuneet silloin kun sanoi että tykkää mun ruskeista silmistä tuli erotiikka peliin. Kolme kertaa talven aikaan olen käynä eronneen rouvan luona. Kiihkeetä ja paljaalla panoa ja leikkikalujen käyttöä opastanut..

• Anonyymi

Moi, olisko ollut vaimoni vaikkakeeroitkin että eronnut , mutta minä aika paljon poissa ja kyllä tiedän että Kuopiosta on käynyt naimassa useampikin mies mutta ruskea silmisiin aivan kiimassa, Joensuusta ollaan.

• Anonyymi

Just joo. Tori. fi

• Anonyymi

No kerrankos sitä nyt tavataan. Minä kävin tansseissa Hojo Hojossa Tuusniemellä.kun olin nelissäkymmenissä. Tanssitin ketä millioinkin ja kerran eräs hyvin säilynyt n. 65v rouva kysyi vienkö kotiin jos jään tanssimaan kaverinsa kyydistä. Tanssittiin loppuilta kahdestaan ja hän kysyi haluaisinko tulla yöksikin kun kerran tuntuu tuo hamekangas kiinnostavan. Halusinhan minä ja laukesimme yön aikana molemmat useamman kerran. Kesän ajan tapailtiin ja purettiin paineita.

• Anonyymi

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi

Pääasia että sait matot halvalla.

• Anonyymi

Sain satiaisen trallallaa uffafaa

• Anonyymi

Torikauppaa tehdessä on itsellekin sattunut miellyttäviä kohtaamisia. Aloittajan stoori mattokaupan teosta herätti muistamaan omaa, vähän samankaltaista tapahtumaa.
      Olin myös mattoja katsomassa, joku yksin oleva nainen myi mattoja netissä aivan lähellä kotiani, joten menin katsomaan. Nainen oli myös vanhempi, ehkä jotain 65 tai sinnepäin. Meillä oli hyvin miellyttävä tapaaminen, ja tuli kyllä aika pian selväksi että hänellä oli valtava halu myös lähempään kanssakäymiseen.
      Siitä jäi lämmin muisto.

• Anonyymi

Mattoja aloin minä tampata, kun radiosta tuli tämä Lampata:)
      Buaaa-haaa-haaa!

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4417
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      378
      1162
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1012
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      883
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe