Kävin itse kävelemässä Vähätiilarin rannan kävelytietä pitkin Salpatie 6 ja 5 kohille.
En olisi uskonut miten epäsiistit on Salpatie kutosen molemmat talot ja pihat toisin kun Salpatie 5.
Kutosen eräällä parvekkeella kasvaa jopa kattoon saakka korkeita sypressejä.
Piha haisee kuselle ja tunkkaiselle vähän niinkuin maaseudun kaatopaikkaa lähestyttäessä aikanaan.
Ikkunoissa roikkuu haalistuneita lakanoita parilla verhon nipsillä ja kuivuneita ruskeita kaktuksi aikkunoissa.
Pihalla roskia ja muutamia vaatekappaleita ja koiran paskaa.
Poliisiauto ja ambulanssi oli B portaan edessä nytkin.
Jos joku epäilee näitä asioita niin menkää itse katsomaan ja kuvatkaa niinkuin minäkin.
Käy huvikseen kävelyllä Salpatie 6 kohdalla niin uskot
Anonyymi-ap
15
397
Vastaukset 15
- Anonyymi
On tosi
- Anonyymi
🤮🤮🤮
- Anonyymi
Kusi haisee ja kannabis koulun kulmalle asti ja rottia vilisee takapihalla syömässä jotain
- Anonyymi
😡😡
- Anonyymi
En mielelläni menisi...
- Anonyymi
En varmaa me koska paskanhajua joka kevät
- Anonyymi
hetken aikaa asuin siellä 2002
- Anonyymi
Salpatie 6 piha ja koko ympäristö haisee paskalle. Seinät talossa sammaloituneet ja talon takana romukasoja. Ovilasit täynnä rasvaisia sormenjälkiä ja piha täynnä tupakan tumppeja ym paskaa.
Joka ei usko läyköön kattomassa niin näkee. - Anonyymi
🤮🤮🤮
- Anonyymi
Kävimme ja hirvee löyhkä
- Anonyymi
elvis had a smelly butt
- Anonyymi
👐👐👐👐👐
- Anonyymi
Haise hanurille itse 😆
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
😡😡😡
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841365
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K201112En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621053- 65908
- 62803
- 60770
- 69734
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24710- 69692
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133626
- 52596
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19537
- 43535
- 33530
- 29525
- 62503
- 72496