Hyvä kuulla että Putin saa lennokkeja Venäjälle. Varmastikin vaikuttavat asenteeseen. Joka miekkaan tarttuu miekkaan hukkuu.
Ukrainan lennokit hyvä asia
8
224
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt en ymmärtänyt, voisitko kirjoittaa saman vielä suomeksi?
- Anonyymi
Talvella -40 oli divisioona kasaareja matkalla Ouluun paraatiin - matka ei sujunut suunnitelman mukaan - tyssäsi Raatteen tielle - olivat junalla Ukrainasta.
Nuo kaikki olivat Ukrainasta:
4 822 kivääriä
190 pikakivääriä
106 konekivääriä
29 panssarintorjuntatykkiä
71 kenttä- ja ilmatorjuntatykkiä
43 hyökkäysvaunua
10 panssariautoa
16 ilmatorjuntakonekivääriä
1 170 hevosta 260 kuorma-autoa
20 traktoria
15 moottoripyörää
47 kenttäkeittiötä
2 henkilöautoa - Anonyymi
EU-pakotteet estävät länsimaisten satelliittikanavien seuraamisen venäjällä.
Sat.vastaanottimet, mikroaaltopäät kieltolistalla. Vertaa Libyan tilanne
Gaddafin aikoihin. Ulkomaisilta työntekijöiltä jäi kyseisiä laitteita maahan
joilla he pääsivät länsimaisia kanavia seuraamaan ja vaatimaan elintasoa.
En tiedä miten tilanne kehittyisi venäjällä- ainakin jouduttaisi kehitystä
mutta mihin suuntaan. Olisko se hyvä vai huono asia Suomen kannalta ? - Anonyymi
Jos nyt oletetaan, että olet Venäjän sotilas, niin Suomen sotilaana, sotatilanteessa, ampuisin sinua kiväärillä päähän. Lopputuloksen voit päätellä itse, mutta ehkä olet nähnyt John F. Kennedyn murhan. Jälki lienee samantyyppistä.
Mikäli olet ukrainalainen, olen puolellasi, ystäväsi, enkä varsinkaan ampuisi sinua.- Anonyymi
N-liiton desantit eivät vaivautuneet aina ampumaan - pieni vauva teloitettiin jaloista kiinni pitämällä päätä männyn kylkeen hakkaamalla. Desantit olivat kasaareja Ukrainasta.
- Anonyymi
Ruotsalaisprofessori tyrmää Nato-jäsenyyden – Aseellinen tuki Ukrainalle ”menee päin helvettiä”
Julkaistu 09.04.2024 10:06, 2567 lukukertaa, 3 kommenttia
Natoon liittyminen oli virhe, sanoo professori Jan Öberg, jolla on 50 vuoden kokemus rauhan- ja konfliktintutkimuksesta. Hän myös tuomitsee lännen yritykset kukistaa Venäjä sotilaallisesti lähettämällä Ukrainaan yhä enemmän aseita. Hänen mukaan lännessä on tapahtunut "älyllinen aseistariisunta". - Anonyymi
Ukrainan lennokit eivät kuitenkaan kuulu tälle palstalle!
- Anonyymi
Onhan niissä elektroniikkaa!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372421
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362416- 951731
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511300Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861281Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51175Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2671029- 52976
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36747- 27740