Täällä ei ole

Anonyymi-ap

Äänekoskella ei ole ainakaan rasismia. Täällä ulkomaalaisia kohdellaan hyvin. Paremmin kuin omia kansalaisia. Heitä uskotaan ja heitä kuunnellaan,heitä autetaan jne... tämä on minun näkemykseni ja kokemukseni. Olen nähnyt ja seurannut vierestä,joten tätä mieltä ehdottomasti. Täällä ei ole rasismia.

25

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei muuta kuin Afrikkaan savomajoja tekemään saavat muuttaa takasin...
      Äkissä riittää omasta takaa elätettävä.

      • Anonyymi

        Montako Afrikkalaista koskella on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako Afrikkalaista koskella on?

        Ainakin muutamia, Suolilahdessa mahdollisesti enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako Afrikkalaista koskella on?

        Liianmonta


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­y­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kyllä täällä on muitakin kansalaisuuksia

    • Anonyymi

      Paremmin heitä kohdellaan,kuin omia. Sen tietää jokainen. Eihän Suomalaista edes kuunnella,mutta ulkomaalaista kyllä.

    • Anonyymi

      Siis suomalaiset eivät ole rasisteja, mutta nämä tänne tulleet ovat rasisteja! Kohtelevat meitä ylimielisesti. Nämä ovat vain miehiä vain miehiä tai poijjankloppeja. Evät arvoste naisia , mutta se on sellenen juttu, että, täällä suomessa on ne naiset jotaka asioista päättää , miehet kumartaa naisille nöyrästi, muistakaa se te muualta maailmalta tulleet! Me naiset ei teille kummarreta! Naisen sana on täällä suomessa LAKI!

      • Anonyymi

        Eikä vain se sana.Luepas Sannan kolumni Iltalehdestä joka alkaa olla tätä päivää.Jos avaa naiselle oven niin voi syyllistyä sikupuolirikokseen ja jos et avaa ovea niin voit saada syytteen syrjinnästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä vain se sana.Luepas Sannan kolumni Iltalehdestä joka alkaa olla tätä päivää.Jos avaa naiselle oven niin voi syyllistyä sikupuolirikokseen ja jos et avaa ovea niin voit saada syytteen syrjinnästä.

        En löytäny kolumnia.Tuo on kyllä jo niin ääripäätä, ei kukaan voi loukkaantua siitä, jos avaa tai pitää toiselle ovea auki.

        Itse otin itteeni, kun yks ukko ei voinu ptää mulle ovea auki, ihan vaan, että olis osoittanut olevansa herrasmies tai hyvä käytöksinen, mutta enemminkin päinvastoin toimi, hyvä etten molempia ovia saani päähäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löytäny kolumnia.Tuo on kyllä jo niin ääripäätä, ei kukaan voi loukkaantua siitä, jos avaa tai pitää toiselle ovea auki.

        Itse otin itteeni, kun yks ukko ei voinu ptää mulle ovea auki, ihan vaan, että olis osoittanut olevansa herrasmies tai hyvä käytöksinen, mutta enemminkin päinvastoin toimi, hyvä etten molempia ovia saani päähäni.

        Naisväestöstä löytyy näitä ääripään hallitsijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisväestöstä löytyy näitä ääripään hallitsijoita.

        Rättipää tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä vain se sana.Luepas Sannan kolumni Iltalehdestä joka alkaa olla tätä päivää.Jos avaa naiselle oven niin voi syyllistyä sikupuolirikokseen ja jos et avaa ovea niin voit saada syytteen syrjinnästä.

        Kurahaarat luulee olevansa kaikenmaailman hallitsijoita, nyrkin ja hellän väliin ne joutas.


    • Anonyymi

      Turpaaikan hakijat ovat parempia kuin mustalaiset.Venäjäjän rajalta osa intiast niinkuin mustilaiset kotoisin.Saisivat uuttaa intilais verta.

    • Anonyymi

      Äänekoski ja Suomi tarvitsee lisää maahanmuuttajia.

      T: Suvi T.

      • Anonyymi

        Ehrottomasti. Tänne vaan kaikki. Saavat parempaa kohtelua kuin kotimainen porukka.
        T:Rölli


      • Anonyymi

        Vasemmiston pitää haalia äänestäjiään ulkomailta kun kotimaan väesto ei enää vasureita äänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehrottomasti. Tänne vaan kaikki. Saavat parempaa kohtelua kuin kotimainen porukka.
        T:Rölli

        Joo, suomlaislta naisilta tulee ainakin päin näköö, jos alkavat naisille pokkuroimaan !

        Onhan näitä tapauksia , mitä ovat tehneet puolustuskyvyttömille tytöille ja naisille, niitä tekoja ei pidä unohtaa, kun tänne ollaan noita ottamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, suomlaislta naisilta tulee ainakin päin näköö, jos alkavat naisille pokkuroimaan !

        Onhan näitä tapauksia , mitä ovat tehneet puolustuskyvyttömille tytöille ja naisille, niitä tekoja ei pidä unohtaa, kun tänne ollaan noita ottamassa.

        Mutta kun he saavat tehdä mitä haluavat. Niitä ei voi kieltää. Se on rasismia jos kiellät. Niin se vaan menee. Tämä on Suomi. Täällä ei ole lakia.


    • Anonyymi

      No, onhan noita suomimiehiäkin jotka täysin nilkkejä, mutta ne onkin niitä lökäpöksy luusereita, joita naiset kiertää kaukaa ja vaihtaa puolta heti, jos tulee vastaan! T. Matami mimmi

    • Anonyymi

      Miehet ei uskalla uhitella, kuin naisille! Kävellään vaikka päin, kun on nainen kyseessä ja toiset naiset kävelee porukassa niin ne uhittelee kaikille yksin kulkiville naisille , puolustuskyvyttömille ihmisille, sellainen on tämä kaupunki. Kiusaamista ja väkivaltaa täynnä!

    • Anonyymi

      Äänekoskella ja tälläkin kommentoinnissa näkyy ikärasmi.
      Rasismia se on sekin.

    • Anonyymi

      Kannattaa olla varuillaan, olen nähnyt , kuinka myyjätkin kaveeraavat näiden tulijoiden kanssa. Pitäkää kukkarostanne kiinni tai ostakaa vain käteisellä. Rahavarat jossain jemmassa, hyvässä sellaisessa.

      Oma lettamus on, että ilmoittavat näille milloin on joku rahakkaampi asiakas kaupassa ja kohta ympärilläsi hyöritään. Ja näitä sitten kohdellaan paremmin kuin meitä kantasuomalaisia!
      Etelä-suomessakin on turvallisempaa, saa olla kaupoissa ihan rauhassa.

      • Anonyymi

        Varsinkin kassalla kannattaa olla tarkkana , kun näpyttelet tunnuslukua, jos siis maksat kortilla.
        Kassalle saattaa ilmestyä taaksesi jonottamaan, kuin ilmasta, pälyileviä immeisiä.


    • Anonyymi

      Anna mulle Hota-pulveria
      Anna Hota-pussi kokonaan
      Anna lisää Hota-pulveria
      Hota kivut hoitaa,
      Hota auttaa jaksamaan
      Hotaa
      Anna mulle Hotaa
      Hotaa
      Anna mulle Hotaaaaaa!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe