Mitä tahansa ikinä tekeekään saamelaisten kanssa, kaikesta tulee riitaa. Pieni porukka on jo niin riitaantuneita keskenään eivätkä aja yhtenä porukkana omia oikeuksiaan, että miten kukaan muu voi tulla toimeen heidän kanssaan.
Kulttuurinen omiminen on naurettava käsite sinänsä. Ikäänkuin joku muu ei sai ilmaista saamelaisista tai muista kulttuurista mitään.
Silloinhan saamelaiset eivät saa käyttää valtaväestöön kuuluvia esim. vaatteita. Saamelaiset varastaa valtaväestön pukeutumiskulttuuria. Kulkekoon poroilla eikä autoilla. Se on heidän kulttuuriaan.
Katariina Souri ei vain tiennyt, että tämän ryhmän kanssa kukaan muu ei voi tulla toimeen. Jos saamelaisten kanssa sekaantuu mihin tahansa niin riita on ainoa, mitä sieltä saa.
Katariina Souri ja saamelaiset
3
369
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule olet aivan oikeassa ja muutenkin ne ovat niin ihteensä luonto ihmisiä sellasija uhriutuvia , , muuten onko sinne oikeestaan mitään hinkua mennäkkään , koska joutuu maksamaan sitä lapin lissää.
- Anonyymi
Joo mä menen laskettelemaan ym retkille keski-eurooppaan en viitsi mennä Lappiin ryöstetyksi . Kesällä täynnä itikoita ja talvella pimeää, mieluummin talvella kauko-idässä viihtyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mä menen laskettelemaan ym retkille keski-eurooppaan en viitsi mennä Lappiin ryöstetyksi . Kesällä täynnä itikoita ja talvella pimeää, mieluummin talvella kauko-idässä viihtyy.
Jep jep juurikin näin ovat kuulema , , sielä näet aidon ihmisen ihteensä ja niin olevinnan luonon asijantuntioita ahkerija .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208