Mainosestot rikkovat YouTuben käyttöehtoja
Mainosesto on nähtävästi käytössä. Videon toisto on estetty, ellei YouTubea lisätä sallituksi tai mainosestoa poisteta kokonaan käytöstä.
Mainosten ansiosta miljardit katsojat eri puolilla maailmaa voivat käyttää YouTubea.
Voit tilata YouTube Premiumin, jolloin mainoksia ei näy mutta sisällöntuottajat saavat osuuden maksullisesta tilauksestasi.
Koe YouTube Premium
Mainosestot rikkovat YouTuben käyttöehtoja Mainosesto on nähtävästi käytössä. Videon toisto on
6
170
Vastaukset
- Anonyymi
Mainosestot rikkovat YouTuben käyttöehtoja
Mainosesto on nähtävästi käytössä. Videon toisto on estetty, ellei YouTubea lisätä sallituksi tai mainosestoa poisteta kokonaan käytöstä.
Mainosten ansiosta miljardit katsojat eri puolilla maailmaa voivat käyttää YouTubea.
Voit tilata YouTube Premiumin, jolloin mainoksia ei näy mutta sisällöntuottajat saavat osuuden maksullisesta tilauksestasi.
Koe YouTube Premium- Anonyymi
Miksi hitossa tilaisin jonku Premiumin kissavideoiden takia? Mulla oli kerran tuo Premium-tilaus päällä pitkälle toista vuotta, mutta kun Youtube alkoi sensuroimaan melkein kaikkia katsomiani kanavia, irtsisanoin koko "premiumin" paskan!
- Anonyymi
Se on kuitenkin päinvastoin, eli youtube rikkoo eu:n mainontalakeja lisäämällä käyttäjien videoihin mainoksia. Mainonnan pitäisi olla kokonaan kiellettyä muutenkin.
Youtubea on toistuvasti käsketty korjaamaan sivustoaan, jotta mainonnanesto toimisi sivustoilla. Viimeisin taisi olla n. 800 miljoonan euron uhkasakko. - Anonyymi
En ole ikinä tilannut mitään Youtuben mainosten perustella, saati todella harvoin minkään mainosten, ne on ihan turhia! Sitten kun tarviin jotain, etsin tuotteen ITSE netistä ja ostan.
- Anonyymi
Suurin oneglma on se, että nykyisin kaikenkarvaiset mainokset keskeyttävät katselun tavan takaa sen sijaan, että jokin mainos olisi vain videon alussa.
Toisekseen, tuollaisella alustalla olevian mainosten teho on lähinnä ärtyminen ja provosoituminen, kuin niistä kiinnostuminen. Miten yksikään yritys voi edes maksaa tuollaisesta manosalustasta.
Sitten tulee mieleen, joska saatavilla olisi YTube mainosesoja, jotka toimisivat suheellisnehyvin, sillä ehkä kaikki eivät ole yhtä diskreetoja (?).
*
Mutta sama mainostajien ja mainoksia sivuilleen maksusta ottavien kanssa.
Miksi kirotus*a he eivät edelleenkäân ole sisäistäneet sitä, että kaikki liikkuvat ja / vilkkuvat animoidut mainokset ovat kirjaimellinen painajaista surfaajille ja ensi reaktio on saada ne pois silmistään tai poistua sivustolta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079113
- 936900
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345661Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665373- 553581
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563079- 562972