Mikä on pleksin vaikutus bensankulutukseen custon pyörissä?
Pleksin vaikutus bensankulutukseen
2
608
Vastaukset
kulutus pienenee.
- jiijii
mitään merkitystä olen ainakin itse todennut että tärkeintä ko:harrastuksen kannssa on että ajosta
myös NAUTTII.
itselläni myös custom ja pleksin asentamisen jälkeen
otin sen välillä pois mutta pistin takaisin, varsinkin moottoritie nopeuksissa "nauttittavuus"
on todella kaukana ilman pleksiä, mutta onhan meitä
erillaisia kuka hakee mitäkin "nautintoa" ja mitä
tulee kulutukseen et sitä ainakaan huomaa nouseeko
vai laskeeko ?? mutta ajossa se varmasti huomaa
kumpi on mukavampaa olla todellinen "äijä" vai
nauttia ajosta eli pleksillä vai ilman ????? .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464