Missä on Sysmän Väihkylä? Väihkölä kyllä tiedetään ja on vielä entisellä paikallaan Maanmittauslaitoksen kartan mukaan. Googlemapsista löytyy kyllä konu Välhkyläntie, mutta sen kummastakaan päästä ei löydy Väihkylää. Ovatko Sysmänjonnet nimeämässä paikkoja mielensä mukaisiksi. Sopiva nimi Sysmälle olisi Tyhmä!
Vastaukset 7
- Anonyymi
On sielä mapsissa Väihkölä mut sit het vieressä onkin Väihkylänmäki.
- Anonyymi
Googlemapsinidot eivät ole virallisia. Maanmittauslaitoksen kartoista ei löydy mitään Väihkylänmäkeä. Tuo mäki on ollut nimeltään Väihkölänmäki ainakin yli 80 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlemapsinidot eivät ole virallisia. Maanmittauslaitoksen kartoista ei löydy mitään Väihkylänmäkeä. Tuo mäki on ollut nimeltään Väihkölänmäki ainakin yli 80 vuotta.
Mapsiinhan voi lähettää korjausehdotuksia, kannustan lämpimästi tekemään niin.
- Anonyymi
Väihkölä pysyköön Väihkölänä, ei sitä tarvitse miksikään kyläksi vääntää.
- Anonyymi
Ei kun väännetäänkin se Väikylä Väihköläksi jälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun väännetäänkin se Väikylä Väihköläksi jälleen.
Kannatetaan!
- Anonyymi
Pitäisikö Mannerheimintien päässä olla Mannerheim? Myöskään Hämeentien kummassakaan päässä ei ole Hämettä. Mutta Helsinginkadun molemmissa päissä on Helsinki. Joten siinä tapauksessa olet oikeassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520