Vaihka luvataan samaa. voi todelliesessa nopeudessa olla suuria, hyvin suuria eroja.
Näin ilmenee tuoreessa testissä. Jopa 90% ero nopeudessa.
Wlan laitteissa suuria eroja
14
221
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla liioittelua, sillä 90% hitaampi laite ei pääse testauksessa samaan nopeusluokkaan. Kuulostaa ennemmin konfigurointivirheeltä tai epäyhteensopivilta laitteilta. Toinen laite varustettu paremmalla antennilla ja "näkee" kauempana olevia laitteita ja jättää kaistaa vapaaksi näillekin?
- Anonyymi
Windows-käyttäjä VARO mitä ostat nettikaupasta, poliisi seuraa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoja lagi piikkejä windows 11'ssä !!
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W11 tahmaa wlaninkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞WOIHAN WINDOWS SURKEUS!
Miksi Windows on epävakaa ja turvaton käyttis?
Micro$oftilla on ollut parinkymmenen vuoden aikana kaikki rahat ja mahdollisuudet tehdä käyttöjärjestelmästään vakaa...... Mutta ei!
- Anonyymi
Myös käytetty käyttäjärjestelmä vaikuttaa asiaan! Windows on hidas.
- Anonyymi
Windows on paska!
- Anonyymi
Se on hyvin monimutakaisnen asia! johon vaikuttaa tukiasema, koneen wlan kortti, käyttäjärjestelmä, laiteen fyysinen toteutus. Kortin ajurit ja asetusten oletukset ja jopa käytetty salaus ja salasana!
Jonkin tyypiset salasanat hidastaa kuulemma ainakin 10%
Häiriösingulat naapurustosta on yksi suuri hidastusten syy.
Liian heikko tai liian voimakas singula hidastaa.
Loputon suo hakee optimaalista!- Anonyymi
Windows kympissä hiiren nuolen vieressä rinkula pyörii loputtomasti. Ei katoa vaikka kone olisi monta päivää käynnissä. Onko kellään tietoa tai valistunutta arvausta mistä moinen johtuu?
- Anonyymi
Microsoftin toiminta USA:ssa on ”uhka kansalliselle turvallisuudelle”, väittää Valkoisen talon entinen kyberjohtaja
Valkoisen talon entinen kyberpomo pitää Microsoftin valta-asemaa ongelmana.
;D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Microsoftin toiminta USA:ssa on ”uhka kansalliselle turvallisuudelle”, väittää Valkoisen talon entinen kyberjohtaja
Valkoisen talon entinen kyberpomo pitää Microsoftin valta-asemaa ongelmana.
;DSamaa vikaa ollut ennenkin.
On se vaan totta että Windows on IT-alan suurinta PASKUUTTA!
- Anonyymi
Testit osoittaa valtavia eroja!
- Anonyymi
Windows tahmaa aina wlanin!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924