Lopetan YLEn kuuntelemisen vuodeksi arkisin klo 6:00-18:00 välillä. Olen nyt sitä

Anonyymi-ap

eri syistä joutunut kuuntelemaan vuosia ja ei sieltä tule mitään muuta kuin ankeutta, kurjuutta, syyllistämistä, suvakismia, vihervasemmiston ja kepun sontaa ja sitä kuinka muka suomalaiset ovat luonto ihmisiä. Eivät ole, ei vaikka sitä 24/7 tuputetaan. 12 tunnin aikana ei ole yhtä ainutta viihdyttävää ohjelmaa tai edes sen pätkää ainakaan YLE Uuusimaan alueella.

Joten nyt minun v'tutus loppuu sulkemalla ko kanava ainakin vuodeksi. Jo heti fiilinki parani,

5

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koita jaksaa siel poses.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­N­­y­­m­­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tämä oli hieno päivä, ei yhtään ismiä, ei julistusta, ei suvakismia, ei vihervasemmsiton järkytyksiä. Kuuntelin muuten Radio novaa ja kaduttaa, miksen ole tyehnyt niin jo aikaisemmin. Mainoksetkaan eivät häirinneet vaikko Teollisuusliitto yritti houkutela valehdellen uusia jäseniä.

      Suosittelen. Mitä hyvänsä kuin yleä ainakin vuodeksi.

    • Anonyymi

      Nova on ykkönen. Letkeää meininkiä ilman julistuksia. Jokane kertoo mielipiteensä vapaasti ja rennnosti taivaan ja maan väliltä. Hyvä kanava. Valitettavasti yli 55 v eivät osaa muuta taajuuttta valita kuin ylen.

    • Anonyymi

      Olen ollut nyt kuuntelematta YLEä ja YLE Uusimaat kuukauden ja mieliala on kohentunut reippaasti. V-käyrä on syöksyssä, elämä näyttää ihan toiselta ja jopa toiveikkaalta. YLEn iIsmien jatkuva syöttö ei tee kuuntelijoille hyvä ei edes eläimillle.

      Tiesittekö, että YLEllä on aluehetykset eri vetäjillä Helsingissä, Jyäskylässä, Tampereellla, Lahdessa jne. yhteensä eri 19 eri paikkakunnalla. Lähetyksissä soitetan samat soittolistat, käsitellään YLEn antamia aiheita ainoana erona, että haastattelut tehdään alueella. YLE on täysin käsittämätönkepulainen himmeli, jonka tarkoitus on pelkästään tukea kepuvasemmsiton näkemyksiä alueilla. Jokaisella asemalla on oma miehitys.

      Arvoisa hallitus. Jos teillä on tiukkaa taloudessa niin, karsikaan nyt näitä aluita puolern kymmeneen. Verovaroilla ei tarvitse kyllä tukea ja ylläpiää jokaisen pitäjän kylähullulle omaa lähetysaikaa 8 h/vrk.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1661
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      115
      1405
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      107
      942
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      906
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      41
      743
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      682
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      651
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      28
      618
    9. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      593
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      311
      579
    Aihe