Aseet sellaiseen tilaan, metallikaappiin joita ei saa auki!

Anonyymi-ap

Järkevä ihminen osaa säilyttää asetta josta sitä ei saa toinen käteen.

Jos se olisi tehty esim aseen omistajan taholta jonka aseella tapettiin koulussa lapsi ja ammuttaa toisia niin mitään tälläistä ei olisi käynyt!

Tiedän useita 16 vuotiaita jotka on tehneet ITSE 3mm levystä kunnollisen asekaapin jossa on lukko. Tätä ei kanna aikuinen eikä saa millään väännettyä auki.


Jokaisen aseen omistajalle = joilla laillinen lupa, laki jossa velvoitetaan hankkimaan tai tekemään suojakaappi. Seka poliisille oikeus tehdä tarkastuksia!

Kukaan järkevä aseenomistaja ja käyttäjä ei ole tälläistä vastaan.

13

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keksit aloittaja hyvä pyörän uudelleen...........................

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­­y­m­­f­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Poliisille automaattinen kotitarkastusoikeus ? Kannattaakin kaksi kertaa harkita ennen kuin ryhtyy aseharrastajaksi.

    • Anonyymi

      Miksi ne 16 vuotiaat on niitä asekaappeja tehneet, jos aseluvan voi saada vasta 18 vuotiaana?

    • Anonyymi

      Eihän tuo kaappi olekaan se ongelma vaan ne kaapin avaimet tai numerolukon koodi.
      Vaikka tekis puoli metriä paksusta plootusta kaapin niin siitä ei ole hyötyä jos avaimet roikkuu avainkaapissa tai on aseenomistajan yöpöydän laatikossa tai numerolukon numerosarja paperilapulla magneetilla jääkaapin ovessa.

      • Anonyymi

        Minulla asekaapin avain roikuu meidän laumanvartia koirani pannassa . 🤪🤪🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla asekaapin avain roikuu meidän laumanvartia koirani pannassa . 🤪🤪🤪

        Siitähän se on sitten helppo ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitähän se on sitten helppo ottaa.

        Onneksi Suomessa on nykyään niin vähän lapsia, eivät pääse pahojaan tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Suomessa on nykyään niin vähän lapsia, eivät pääse pahojaan tekemään.

        Vaikka lapset kuinka kinuvat kulmahiomakonetta eli rälläkää älkää hankiko. Näitä virallisia asekaapeja ei saa auki sorkkaraudalla, mutta rälläkkä tai kaasuleikaus voi onnistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka lapset kuinka kinuvat kulmahiomakonetta eli rälläkää älkää hankiko. Näitä virallisia asekaapeja ei saa auki sorkkaraudalla, mutta rälläkkä tai kaasuleikaus voi onnistua.

        No kyllähän tommonen peltikaappi aukee moskalla ja kiilalla, sitten vaan jerkku-kanki väliin ja naks.. Nuorempana tuli availtua kaikenlaisia kaappeja.


    • Anonyymi

      Mitä hyötyä on aseista jos ne on sellaisessa kaapissa mitä ei saa auki? Aika outo ehdotus.

      • Anonyymi

        Kun asekaapin ovi hitsataan kunnolla kiinni ja aseet on siellä sisällä, niin kaapin murtaminen/aseiden varastaminen on jo aikalailla hankalaa, jopa moskalla, kiilalla ja jerkulla, rälläkän tarvitsee avaamiseen, vaikka nuorempana olisi kaikenlaisia kaappeja availlutkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun asekaapin ovi hitsataan kunnolla kiinni ja aseet on siellä sisällä, niin kaapin murtaminen/aseiden varastaminen on jo aikalailla hankalaa, jopa moskalla, kiilalla ja jerkulla, rälläkän tarvitsee avaamiseen, vaikka nuorempana olisi kaikenlaisia kaappeja availlutkin...

        Hitsaamisen jälkeen sen voisi upottaa vaikka rakennettavan omakotitalon perustukseen raudoituksen alle, 30 cm betonivalu päälle ja vielä se itse talo sen betoniperustuksen päälle, niin pysyy ne aseet vielä paremmin tallessa ja on vaikeammin saatavilla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe