Mutaatiota käynyt Valkoinen Arjalainen löytää tieteen DNA:ssa henkilökohtaisen lähtöpaikkaansa Afrikassa.
Onko kuitenkin lähtöpaikka yhteisöllinen, jolloin yhdestä esi-isästä syntyy joukko arjalaisia, jolloin hyväksytään iso joukko arjalaisia samaan paikkaan?
Tahdon nähdä konkreettisen paikan, mistä itse lähdin Afrikasta vaeltaa.
Tahdon seistä paikassa ja katsoa ympärilleni ja haistaa miltä tuntuu.
Tahdon miettiä Afrikkaa ja elämää avaruudessa.
Jopa nähdä itseni lähtemässä matkaan joskus.
Ehkä äitini siinä vieressä, mistä alan itkeä heti.
Kuinka hän synnytti minua.
Ja synnyinpaikan suhdetta Suomen Helsinkiin kirjastoon, jossa kirjoitan asiasta.
Valkoinen Arjalainen löytää henkilökohtaisen afrikkalaisen lähtöpisteensä
Anonyymi-ap
2
113
Vastaukset
- Anonyymi
epäonnistun afrikkalaisen naisen pillumareissa Suomessa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820