Tarkastakaa taksin hinta etukäteen! Taksijonosta ei tarvitse ottaa ensimmäistä taksia vaan sen saa lain mukaan valita ja todellakin kannattaa.! Otimme taksin Tampereen rautatieasemalta ja ajoimme tavaroiden kanssa kotiin n 1,5 km matkan, joka on yleensä maksanut n. 13- 14 euroa. Taksikuski ajoi kiertotietä (2,3 km) ja väitti, että navigaattori ohjaa niin. Ei muka tiennyt, että Hämeenkatua pääsee (Tampereen keskuskatu) ajamaan osoitteeseen, joka hänen olisi pitänyt keskusta-alueella tietää paikallisen (yksityisen) firman kuskina. Ei siis ollut mikään pimeä taksi. Kuski vaikutti puhuvan ihan ok suomea eli olisi pitänyt myös ymmärtää reitin ohjeistus. Mainitsin asiasta hänelle, mutta sillä ei ollut vaikutusta. Hintaa matkalle tuli kiertotietä 25, 5 euroa. Lisäksi heillä on kuulemma minimitaksa 20 euroa, mistä ainakaan me emme missään nähneet mainintaa. Ehkä oli jossain minikirjaimilla? Mitähän hinnaksi olisi tullut pidemmällä matkalla?
Eli kannattaa katsoa ainakin Tampereen rautatieasemalla, kenen kyytiin menee...
Tarkastakaa taksin hinta etukäteen Tampereella
Anonyymi-ap
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882