SUOMALAINEN UHRI

ESPANJASSA

Siskoni asuu espanjan fuengirolassa ja kertoi juuri että siellä on löydetty rannalta suomalainen mies murhattuna. Tietoa ei ole tullut julkisuuteen Suomessa, koska turistikausi on siellä aluillaan. Kannattaa siis olla varuillaan jos on sinne suuntaan menossa.

20

7220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piel de toro

ole ainakaan tähän mennessä täällä Espanjassakaan tuuletettu, ja kuuntelin juuri äsken uutiset. Iltasanomissa huomenna kuulelenemme asiasta???
      Kaikenlaisia suomalaisia todellakin Fuengirolassa majailee, joten uhrit ja murhaajatkin ovat mahdollisia...

• on siis

tapahtunut jo muutama viikko sitten, mutta siskoni kertoi vasta nyt.

• minä

Kiva, olen kohta sinne lähdössä... onkohan totta? ihme, ettei vielä ole uutisoitu..

• kirkonrotta

Mies oli vieläpä siskoni isäntäperheen tuttava, että ehkei hän sellaista valehtelisi.

• reissaaja
        kirkonrotta kirjoitti:

Mies oli vieläpä siskoni isäntäperheen tuttava, että ehkei hän sellaista valehtelisi.

mistä sen tiedätte, kuolintapauksia sattuu suomalsille etelänmailla kymmeniä kuukaudessa että se ei ole mikään uutinen mutta tuo että murhattu niin vähän epäilen kyllä ?

• piel de toro

ja tarinoita suomalaisten keskellä.
      Seuraan päivittäin paikallislehteä (Sur) sekä valtakunnallista (ABC) ja myöskin uutisia TV:sta, enkä ole moisesta kuullut! Kansainvälistä salailua...
      Ja että kyseessä oli vieläpä murha eikä esim. tappo tai onnettomuus. Silloinhan se onkin tapahtunut kauan sitten, koska tuomiokin on jo langetettu???
      Turistikausi aluillaan? Kausi jatkuu Aurinkorannikolla koko vuoden. Talvisin on suurin osa ulkomaalaisia, joista monet viettävät sen täällä, ja kesällä varsinkin espanjalaisia Madridista, Córdobasta... Fuengirolan rantaa kutsutaankin leikkimielellä nimellä Playa de Córdoba, johtuen siitä suuresta määrästä sikäläisiä, jotka sinne ahtautuvat. Joten ei tuokaan pitänyt paikkaansa.
      Ainahan on hyvä pitää varansa kaikkialla. Täällä Costa del Solilla on kaikenlaista sakkia monesta maasta, myös Suomesta. Itse varoisin tosiaankin monia maanmiehiämme (ja naisia), joita täällä hiippailee!

• asiasta selvää ottanut

UM konsuliyksikkö ei tiedä, että kukaan olisi kuollut rikoksen kautta. Eri asia on, jos mies on kuollut esim. sairaskohtaukseen tai tapaturmaisesti.

• matkaaja
        asiasta selvää ottanut kirjoitti:

UM konsuliyksikkö ei tiedä, että kukaan olisi kuollut rikoksen kautta. Eri asia on, jos mies on kuollut esim. sairaskohtaukseen tai tapaturmaisesti.

Älkää nyt herranjumala ottako tosissanne tota juttuu! Sen kirjoittaja on ilmeisesti taas jälleen kerran joku kenellä ei ole varaa matkustaa mihinkään ja kateellisena keksii typeriä juttuja. Kaverini asuu sielläpäin eikä mitään murhaa tai tappoa ole siellä sattunut.joten se siitä.

• aloittaja
        matkaaja kirjoitti:

Älkää nyt herranjumala ottako tosissanne tota juttuu! Sen kirjoittaja on ilmeisesti taas jälleen kerran joku kenellä ei ole varaa matkustaa mihinkään ja kateellisena keksii typeriä juttuja. Kaverini asuu sielläpäin eikä mitään murhaa tai tappoa ole siellä sattunut.joten se siitä.

Tätä juttua en todellakaan ole keksinyt!! Siskoni kertoi tämän ja hänellä ei ole mitään syytä valehdella. Ja mitä kateellisuuteen tulee, niin itse olen matkustamassa heinäkuussa siskoni luokse. Minua tämä tapahtunut ei haittaa, mutta ajattelin vain kirjoittaa siitä.
        Ärsyttää tuollaiset ihmiset, jotka heti kyseenalaistavat kaiken mitä kirjoitan ja puuttuvat joka sanaan.

En tiedä onko kyseessä murha vai tappo, mutta siskoni kertoi että miehelle olisi laitettu baarissa "tyrmäystippoja" ja myöhemmin löydetty kuolleena rannalta.
        Ja joku takertui siihen, kun kirjoitin turistikauden olevan alkamassa. Saatan olla väärässä, mutta luulisin että aurinkorannikko on kesäkuukausina vilkkaimmillaan. Eikä tämä ollut olennaisinta tässä asiassa!!

• aloittaja kirjoitti:

Tätä juttua en todellakaan ole keksinyt!! Siskoni kertoi tämän ja hänellä ei ole mitään syytä valehdella. Ja mitä kateellisuuteen tulee, niin itse olen matkustamassa heinäkuussa siskoni luokse. Minua tämä tapahtunut ei haittaa, mutta ajattelin vain kirjoittaa siitä.
        Ärsyttää tuollaiset ihmiset, jotka heti kyseenalaistavat kaiken mitä kirjoitan ja puuttuvat joka sanaan.

En tiedä onko kyseessä murha vai tappo, mutta siskoni kertoi että miehelle olisi laitettu baarissa "tyrmäystippoja" ja myöhemmin löydetty kuolleena rannalta.
        Ja joku takertui siihen, kun kirjoitin turistikauden olevan alkamassa. Saatan olla väärässä, mutta luulisin että aurinkorannikko on kesäkuukausina vilkkaimmillaan. Eikä tämä ollut olennaisinta tässä asiassa!!

minä uskon muutenkin, mutta muut eivät välttämättä.
        Varsinkin Fuengirolassa tapahtuu vähän liikaakin. Tosin on siellä eniten suomalaisia kaikista Costa del Sol:n suomalaisista.
        Luultavasti tuokin onneton on jokin hulluna humalassa heilunut.
        Tosin, sattuu niitä vahinkoja ja varkauksia aivan selvin päin ja päiväsaikaankin.
        Oltiin emännän kanssa viime viikolla kahteen otteeseen Fuengirolassa, eikä meillä ainakaan ollut mitään ongelmia, eikä nähty.

• jokke68 kirjoitti:

minä uskon muutenkin, mutta muut eivät välttämättä.
        Varsinkin Fuengirolassa tapahtuu vähän liikaakin. Tosin on siellä eniten suomalaisia kaikista Costa del Sol:n suomalaisista.
        Luultavasti tuokin onneton on jokin hulluna humalassa heilunut.
        Tosin, sattuu niitä vahinkoja ja varkauksia aivan selvin päin ja päiväsaikaankin.
        Oltiin emännän kanssa viime viikolla kahteen otteeseen Fuengirolassa, eikä meillä ainakaan ollut mitään ongelmia, eikä nähty.

Siis ns. normaali turisti EI joudu mielestäni mihinkään pinteeseen.
        Hullunrohkea "Vi**u mulle mitään satu!"-turisti tulee kyllä vähintään ryöstetyksi. Tosin siihen ei tarvita edes ulkomaille lähtöä. Vierailu paikkakunnan nakkikioskilla riittää. Jos ei ole siellä koskaan saanut "nekkuunsa" voi matkailla aivan turvallisin mielin.

• aloittaja
        jokke68 kirjoitti:

Siis ns. normaali turisti EI joudu mielestäni mihinkään pinteeseen.
        Hullunrohkea "Vi**u mulle mitään satu!"-turisti tulee kyllä vähintään ryöstetyksi. Tosin siihen ei tarvita edes ulkomaille lähtöä. Vierailu paikkakunnan nakkikioskilla riittää. Jos ei ole siellä koskaan saanut "nekkuunsa" voi matkailla aivan turvallisin mielin.

Tämä mies ei siis ollut varsinaisesti turisti, vaan hän asui perheineen fuengirolassa.
        Ja vielä lopuksi: mulle on aivan sama uskotteko tätä vai ette. Itse tiedän että tämä on totta.

• Verdad
        aloittaja kirjoitti:

Tämä mies ei siis ollut varsinaisesti turisti, vaan hän asui perheineen fuengirolassa.
        Ja vielä lopuksi: mulle on aivan sama uskotteko tätä vai ette. Itse tiedän että tämä on totta.

älä viitsi jankuttaa. Vuodesta 1971 lähtien Espanjassa asuvana, voin todeta ETTEI OLE TOTTA!!! Ainakaan tuo murha-versio, mutta joku on tietysti voinut heittää veivinsä esim. rannalla.
        Kyllä ne MURHAT tai TAPOT plus muut rikokset tulevat julki uutisissa tai sanomalehdissä, niin Espanjassa kuin Suomessakin. Eikä ainoastaan siskojen puhelinsoitoissa.

• aloittaja
        Verdad kirjoitti:

älä viitsi jankuttaa. Vuodesta 1971 lähtien Espanjassa asuvana, voin todeta ETTEI OLE TOTTA!!! Ainakaan tuo murha-versio, mutta joku on tietysti voinut heittää veivinsä esim. rannalla.
        Kyllä ne MURHAT tai TAPOT plus muut rikokset tulevat julki uutisissa tai sanomalehdissä, niin Espanjassa kuin Suomessakin. Eikä ainoastaan siskojen puhelinsoitoissa.

Mies oli siskoni isäntäperheen tuttava, joten he kyllä tietävät mistä puhuvat.
        Siskoni kertoi asiasta jo muutama viikko sitten sähkopostilla, ei siis ole mikään uusi asia enää. Lopetan sitten JANKUTTAMISEN tähän.

• gfghh

Kannattaa siis olla varuillaan jos on sinne suuntaan menossa? Onko siellä joku sarjamurhaaja odottamassa?? Vai miksi nyt noin vauhkona varoittelet yhden ihmisen kuolemasta.

• uutinen

"murhattukin" löytyi:
      16. Kesäkuu 2003 16:15:19
      Enetti-Team/Uutiset

"Hukkumisonnettomuus Torreblancassa

Viime perjantaina 13.6. sairaskohtauksen saanut keski-ikäinen suomalaismies hukkui Torreblancan (Fuengirola) rantaan.
      Kaksi vuotta Fuengirolassa asunut mies oli perheensä kanssa iltauinnilla. Perheen äiti kertoi, että aallokko oli kovaa, mutta laantui sen verran, että uimaan uskalsi mennä.
      Aallokko yltyi kuitenkin uudestaan ja veden pinnassa oli voimakkaita virtauksia. Perheen kymmenvuotias tytär ja äiti onnistuivat uimaan rantaan.
      He saivat huudettua apua paikalle, ja mies saatiin myös lopulta pois vedestä.
      Useista elvytysyrityksistä huolimatta hän kuitenkin menehtyi".

Välttäkää menemästä uimaan silloin kuin PUNAINEN LIPPU on nostettu salkoon rannalla!

• aloittaja

Huomasitko, että aloitin tämän keskustelun 9.6 ja jo silloin tapahtuneesta oli kulunut pari viikkoa? Joten kyseessä ei ole sama tapaus!

• uutinen
        aloittaja kirjoitti:

Huomasitko, että aloitin tämän keskustelun 9.6 ja jo silloin tapahtuneesta oli kulunut pari viikkoa? Joten kyseessä ei ole sama tapaus!

siis omakohtaista etsintää noilta paikallisuutissivuilta. Eipä ole muuta vastaavanlaista mainintaa.
        Onpa kummallista, kun oikein murhakin on kyseessä!
        Taitaa olla sisaresi "pellolla" biitsin sijasta.

• aloittaja
        uutinen kirjoitti:

siis omakohtaista etsintää noilta paikallisuutissivuilta. Eipä ole muuta vastaavanlaista mainintaa.
        Onpa kummallista, kun oikein murhakin on kyseessä!
        Taitaa olla sisaresi "pellolla" biitsin sijasta.

Niin mitä minun pitäisi etsiä?
        Ja mitä tarkoitat: " "pellolla" biitsin sijasta"?

• hurjia huhuja
        aloittaja kirjoitti:

Muistelen kuulleeni jotain tarinaa viiskymmpisestä äijästä joka oli löytynyt kuolleena jostain Rantakadun baarin sivukujalta jonkinlaisen sairauskohtauksen saaneena.

Suomalaisessa kännissä yksin horjuessa on ryöstetyksi joutuminen kuitenkin jopa todennäköistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe