Palstan valittaja

Anonyymi-ap

Kertokaa mikä saa ihmisen päivästä toiseen valittamaan eri asioista? Sama tyyppi valittaa ja haukkuu muut idiooteiksi, eikä tietenkään itsessä ole mitään vikaa. Kummallisia asioita.

114

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun täytyy miettiä mistä se puhuu. Osa puhuu asiaa ja osa on … ottanut aurinkoa liikaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­N­y­­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Aloittaja voi aloittaa kehumisen, jos on pienintäkään syytä, mutta kehumalla ei mikään asia parane.

      • Anonyymi

        Ei se parane ainaisella itkuvirrelläkään. Tuskin posti ja kaupat käyvät täällä lukemassa yhden henkilön valituksia. Eivätkä tietokonekorjaajat. Ja vartijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se parane ainaisella itkuvirrelläkään. Tuskin posti ja kaupat käyvät täällä lukemassa yhden henkilön valituksia. Eivätkä tietokonekorjaajat. Ja vartijat.

        - "kehumalla ei mikään asia parane."
        - "Ei se parane ainaisella itkuvirrelläkään."

        KOLMAS vaihtoehto; Minä en tehnyt vuosiin ja vuosikymmeniin asialle mitään riippuen siitä mistä ongelmasta on kyse. Tämäkään tekniikka on ongelmia poistanut.

        Onko meillä siis tilanne että ongelmat ei ikinä poistu vai jonkun lauseke on väärä? Luulen että tuo on väärässä, joka väittää ettei valittamisesta olisi mitään apua. Käytännössä ongelmani pahenivat, kun aloin valittaa, mutta ne olivat jo pahentuneet hiljalleen ihan itsestäänkin eli luulin katkaisevani tämän huonon kehityksen. Kehuminen ei koskaan ole käynyt mielessänikään! Ei ole mitään kehuttavaa. Ei ole minun hommani ylläpitää heikkoitsetuntoisten valheellista kuvaa itsestään. Joten tuo kehuminen olisi ilmeisesti poistanut ongelman, mutta siihen en ryhdy. S**sta on s**staa, ei SE siitä kehumalla parane, vaikka ne id*ootit lopettaisivatkin sen jälkeen vainoamasta minua.


    • Anonyymi

      "Kertokaa mikä saa ihmisen päivästä toiseen valittamaan eri asioista?"

      Sinulla on ilmeisesti kova huoli yrittää saada minut HILJAISEKSI? Yrität löytää keinoa miten se loppuisi? Liittyykö tämän jotenkin esim. siihen puheluun, jonka sain vanhalta lukiokaveriltani. Hän vain kyseli mikä mun lempileffa on ja muuta todella erikoista selittämättä muutoin outoa soittoaan.

      Tosissaan... olen huomannut saman ettei kukaan täällä lue tätä foorumia, niin en ymmärrä miksi ketään voi MITENKÄÄN haitata sekään että kirjoittelen :/

      • Anonyymi

        Ja pitää kuitenkin ymmärtää, että olet sisäsiittoisuuden tulos ja käytöksesi johtuu siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitää kuitenkin ymmärtää, että olet sisäsiittoisuuden tulos ja käytöksesi johtuu siitä.

        Mitä pitää ymmärtää? Kenenkään ei edes tarvitse tuntea minua. Auttaa ettei vain kommentoi minua lainkaan.
        En ole sisäsiittoinen ja mistä käytöksestäni puhut? Ei kannata ruveta kommentoimaan ihmistä, jota ei edes tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitää kuitenkin ymmärtää, että olet sisäsiittoisuuden tulos ja käytöksesi johtuu siitä.

        "eikä tietenkään itsessä ole mitään vikaa"

        Valittajan eli tämän ketjun aloittajan asenne on vähän kuin kaupoilla olisi OIKEUS syrjiä ihmisiä esim. pyörätuolissa ja tämän asiakkaan täytyisi "katsoa itseään peilistä" ja miettiä että "oisko itsessäkin jotain vikaa".

        Jos kauppaan ei pääse pyörätuolilla, niin kyllähän asiakas moisesta kaupalle huomauttaa, jos ei kunnassa muitakaan RUOKAkauppoja ole. Kun on tällainen asiakas, joka "valittaa", niin häntä aletaan sitten syrjiä, ihan kuin se jo oven liuskattomuus ei olisi ollut sitä. Sitten syytetään rikolliseksi ja pahoinpidellään asiakas (ilman että nähdään näissä kahdessa mitään ristiriitaa!).

        Tilanne lavastetaan ja yhdessä päätetään että kun sanotaan näin ja näin, niin asiasta päästään eroon. Silti pitäisi tyhmemmällekin olla selvää ettei se onnistu, jos asiakasta syytetään varkaaksi vain sen takia että olisi pyörätuolissa ja pahoinpitely perustellaan sillä että asiakas yritti juosta karkuun. Kun teitä/niitä kaupantyöntekijöitä ja vartijoita kutsutaan id*ooteiksi, niin eihän se ole edes haukkumista, vaan tosiasioiden sanomista ääneen.


    • Anonyymi

      Ttäällä kirjottaa mitta mies et kumppanit m, ei ne muutakaan osaa

    • Anonyymi

      Meillä oli töissä joskus nainen joka valitti joka asiasta. Sitten kun yksi poliisi kävi sitä panemassa kerran kuukaudessa niin nainen liversi kuin peipponen monta päivää.

      • Anonyymi

        Siitäkö lähtien sinua on kutsuttu peipposeksi?


      • Anonyymi

        "kerran kuukaudessa niin nainen liversi kuin peipponen monta päivää."

        Kerran kuukaudessa vs. Monta päivää ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kerran kuukaudessa niin nainen liversi kuin peipponen monta päivää."

        Kerran kuukaudessa vs. Monta päivää ??

        ...eli viestissä on vaikeasti hahmotettava ajanilmaisu. 1. valitus 2. kerran kuussa 3. pari päivää?

        Ymmärsinkö oikein että tämä kerran kuussa käyminen oli säännöllistä (= toistuvaa)? Loppuiko tämä yleinen valittaminen siis kokonaan vai vain näiksi pariksi päiväksi? Mitä on "livertäminen"? Kertoiko nainen valituksiensa aiheesta poliisille eli auttoiko se valittamiseen vai onko "livertäminen" asiaan liittymätön asia, mahdollisesti "yleinen hyväntuulisuus". Hyväntuulinenkin ihminen voi valittaa eivätkä nämä liity toisiinsa. Ihminen, joka ei valita ongelmista ympärillään ja vain hymyilee koko ajan on todennäköisesti umpihullu tai aineissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...eli viestissä on vaikeasti hahmotettava ajanilmaisu. 1. valitus 2. kerran kuussa 3. pari päivää?

        Ymmärsinkö oikein että tämä kerran kuussa käyminen oli säännöllistä (= toistuvaa)? Loppuiko tämä yleinen valittaminen siis kokonaan vai vain näiksi pariksi päiväksi? Mitä on "livertäminen"? Kertoiko nainen valituksiensa aiheesta poliisille eli auttoiko se valittamiseen vai onko "livertäminen" asiaan liittymätön asia, mahdollisesti "yleinen hyväntuulisuus". Hyväntuulinenkin ihminen voi valittaa eivätkä nämä liity toisiinsa. Ihminen, joka ei valita ongelmista ympärillään ja vain hymyilee koko ajan on todennäköisesti umpihullu tai aineissa.

        Älä ole idiootti. Viesti on ymmärrettävissä mikäli niin haluaa. Ei ole ensimmäinen kerta, kun leikit tyhmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole idiootti. Viesti on ymmärrettävissä mikäli niin haluaa. Ei ole ensimmäinen kerta, kun leikit tyhmää.

        Ei. Ei se ollut ymmärrettävissä. Syy tähän on etten tiedä valehtelitko ja jos jossain, niin missä. Mitään tällaista naista on tuskin ollut olemassa eikä mikään poliisin kanssa oleminen muuttaisi tuollaista tilannetta. Jos aikomuksesi oli juttu kertoa, niin kerro se toki oikein, niin kuin se meni etkä yritä viitata virheellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Ei se ollut ymmärrettävissä. Syy tähän on etten tiedä valehtelitko ja jos jossain, niin missä. Mitään tällaista naista on tuskin ollut olemassa eikä mikään poliisin kanssa oleminen muuttaisi tuollaista tilannetta. Jos aikomuksesi oli juttu kertoa, niin kerro se toki oikein, niin kuin se meni etkä yritä viitata virheellisesti.

        Ei. Ei se ollut ymmärrettävissä.
        Ei. En ymmärrä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole idiootti. Viesti on ymmärrettävissä mikäli niin haluaa. Ei ole ensimmäinen kerta, kun leikit tyhmää.

        Koskaan et ole vastannut. Mikä on kun suolletaan tekstiä ilman tarkennuksia eikä koskaan vastata? Mikähän se on? ;P

        Miksei nämä keskenään keskustele? On tosi harvinaista nähdä dialogia ja ne sitten onkin kryptisiä, kun sellainen tulee että yleensä nauran ihan ääneen :DD Trollitko siinä kinaavat keskenään? Noita tilttejä tulee kai, kun esim. olen puuttunut keskusteluun, johon en liity. Olen ollut neutraalina mukana, mutta keskusteluun liityttyäni olen saanut tosi outoja v*ttuiluja. Olen ajatellut että nämä oli tarkoitus tulla sille alkuperäiselle tyypille eli trollille kävi vahinko, kun luuli minun olevan hän. Vähän kun tuota rytmiä "sotkee", niin trolli hajoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Ei se ollut ymmärrettävissä.
        Ei. En ymmärrä asioita.

        "Ei. Ei se ollut ymmärrettävissä.
        Ei. En ymmärrä asioita."

        Kopioit tyyliäni ja kopioit paloja sieltä täältä täällä olleista jutuista. Onko sinulla omia ideoita ollenkaan? Tuntuu että ainoat itse mukaan tuomasi elementit ovat se sininen auton kuskin hokeminen ja Erite-Mummo -nimittely. Sekin on sen oloinen nimi että tekoäly on sen tehnyt, koska ei todellakaan tiedä YHTÄÄN mistä on kyse. Erite on todellakin hienosti valittu sana :D 10 pistettä ja papukaijamerkki siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei. Ei se ollut ymmärrettävissä.
        Ei. En ymmärrä asioita."

        Kopioit tyyliäni ja kopioit paloja sieltä täältä täällä olleista jutuista. Onko sinulla omia ideoita ollenkaan? Tuntuu että ainoat itse mukaan tuomasi elementit ovat se sininen auton kuskin hokeminen ja Erite-Mummo -nimittely. Sekin on sen oloinen nimi että tekoäly on sen tehnyt, koska ei todellakaan tiedä YHTÄÄN mistä on kyse. Erite on todellakin hienosti valittu sana :D 10 pistettä ja papukaijamerkki siitä.

        ...Neitoseksi minua kutsuttiin aiemmin (viime juhannuksena). Se särähti korvaan ja siitä huomautettuani muistaakseni alkoi toi mummo-juttu hiljalleen kehittyä.

        Oli niin tai näin, niin ilmeisesti tarkoitus on vandalisoida keskustelua täällä. Joku syy täytyy tällaiseen olla. Joko tällainen trolli on helppo tuottaa ja randomisti heitellään sinne tänne tai sitten tässä on ollut joku tarkoituskin. Paljon on Orimattila-osiossa juttuja ja kun trolli hautaa noita vanhoja juttuja, niin todennäköisyydet pienenee sille että ihmiset päätyisivät niitä lukemaan. Jotenkinhan jotain häiritsee se että täällä keskustellaan.

        TAI... jos kyseessä on todellakin tekoäly/algoritmi niin se tarkoituksella provosoi huomatessaan aiheen, joka aiheuttaa vastareaktion. Toi puimurikeskustelu ei silti mitenkään voi olla niin paljon keskustelua herättävä kuin täältä saa käsityksen. Hennasta hokemistakin on ihmetelty. Miksi Puimuri- ja Henna-aihe siis saa trollikoneen aktivoitumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole idiootti. Viesti on ymmärrettävissä mikäli niin haluaa. Ei ole ensimmäinen kerta, kun leikit tyhmää.

        Ei. Ei se ollut. Ei tota viestiä voinut ymmärtää.

        Olen nyt saanut poliisia halventavia (?) viestejä ja jotain Nyppi-viestejä? Haetteko te nyt jotain, vai miksi yritätte tällaista? Vaikka siellä joku minut haluaisikin raiskata, niin moisia ei siis saa kertoa ääneen. Päänsä sisällä saa kaikenlaista olla, muttei niitä saa ilmaista.


      • Anonyymi

        " Sitten kun yksi poliisi..."

        Onko sinulla todellakin joku erityinen syy yrittää sotkea poliisit tämän keissiin? Minua on lapsena seksuaalisesti ahdistellut mies, joka väitti toimivansa poliisin avuksi vai miten hän sen nyt ilmaisikin (Ainakin väitti että poliisit tarvitsevat hänen apuansa).

        Minulla on ongelma vain poliisien kanssa, jotka eivät noudata lakia. Heille huomautan ja jos he vain ovat virkansa arvoisia, niin ymmärtävät. Rikollisten kanssa minulla siis on vain ongelmia. Eikä niin että random rikollisten päälle MINUN pitäisi käydä, kun on ihan riittävästi ollut jo niitä, jotka itse tulevat minun päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Sitten kun yksi poliisi..."

        Onko sinulla todellakin joku erityinen syy yrittää sotkea poliisit tämän keissiin? Minua on lapsena seksuaalisesti ahdistellut mies, joka väitti toimivansa poliisin avuksi vai miten hän sen nyt ilmaisikin (Ainakin väitti että poliisit tarvitsevat hänen apuansa).

        Minulla on ongelma vain poliisien kanssa, jotka eivät noudata lakia. Heille huomautan ja jos he vain ovat virkansa arvoisia, niin ymmärtävät. Rikollisten kanssa minulla siis on vain ongelmia. Eikä niin että random rikollisten päälle MINUN pitäisi käydä, kun on ihan riittävästi ollut jo niitä, jotka itse tulevat minun päälle.

        Toisessa tapauksessa annettiin ymmärtää että jos en käyttäydy toivotusti, niin poliisit hoitaa homman. Muistan kokoneeni tämän jotenkin niin että... no jos en tottele, niin joudun tekemisiin poliisin kanssa ja he sitten laittavat minut ruotuun.

        Olen näin jälkikäteen PALJON miettinyt sitä että voi kumpa olisi poliisille tullutkin tieto. En tiedä miten olisin suhtautunut, jos hekin olisivat olleet k*sipäitä, mutta olisi ainakin jotain siellä heidän papereissaan.

        Kaiken kaikkiaan olen todella tympääntynyt siihen että minua UHKAILLAAN poliisilla. Mikä teillä voi olla itsessä vialla?


      • Anonyymi

        Uskoisin että itse pääsisit ruotuun sillä että juttelisit vähän poliisin kanssa. En jotenkin näe että kukaan poliisi/poliisinmielinen tuollaisia juttuja täällä kirjoittelisi. Koska en tiedä kuka olet ja kuka tämä mainitsemasi "poliisi" on, niin en tarkemmin tiedä peppusi kohtaloa.


    • Anonyymi

      Olen rakastunut Erite-mummoon.

    • Anonyymi

      "eikä tietenkään itsessä ole mitään vikaa."

      Puhutko nyt ihan itsestäsi? Miten tämä mitenkään minuun liittyy?

    • Anonyymi

      Totuus on suhteellinen asia. Kaikki johtuu siitä, että meitä tavallisia pulliaisia hassutetaan lähes joka asiassa.

    • Anonyymi

      Kyllä se auttais kun sais edes joskus. Lakkaisi ainainen kitinä ja valitus. Muitten arvostelu.

      • Anonyymi

        Jos puhut minusta, niin miten niin ku skaalaat ton mun koko elämääni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos puhut minusta, niin miten niin ku skaalaat ton mun koko elämääni?

        ...ja miten tämä on liittyy siihen että vartijat tönii muo ja kassarouvat tonkii kassini? Onko se puute enemmänkin heillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja miten tämä on liittyy siihen että vartijat tönii muo ja kassarouvat tonkii kassini? Onko se puute enemmänkin heillä?

        ...Mä en nyt kuollaksenikaan löysä sitä, kun ehdotin seksuaaliterapeutin hommaamista orimattilalaisille. Kyllästyin etsimään sitä, muttan jaksa samoja juttuja kirjoittaa uudelleenkaan. Uskoisin silti että siellä on toisessa päässä se ongelma, ei minulle. Minä kävin vain ruokakaupassa. Minun elo ja olo EI PITÄISI haitata ja vaivata ketään. Jos ja ilmeisesti KUN se nyt kuitenkin on liian raskasta muille kestää, niin teillä täytyy itsellänne olla tosi pahasti asiat. Olen vain random tyyppi. Minun elo ja olo ei ole sinun elämäsi eikä se voi mitenkään sinun elämääsi liittyä. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Mä en nyt kuollaksenikaan löysä sitä, kun ehdotin seksuaaliterapeutin hommaamista orimattilalaisille. Kyllästyin etsimään sitä, muttan jaksa samoja juttuja kirjoittaa uudelleenkaan. Uskoisin silti että siellä on toisessa päässä se ongelma, ei minulle. Minä kävin vain ruokakaupassa. Minun elo ja olo EI PITÄISI haitata ja vaivata ketään. Jos ja ilmeisesti KUN se nyt kuitenkin on liian raskasta muille kestää, niin teillä täytyy itsellänne olla tosi pahasti asiat. Olen vain random tyyppi. Minun elo ja olo ei ole sinun elämäsi eikä se voi mitenkään sinun elämääsi liittyä. Kiitos.

        Hyvä kun et löydä. On sekin raskasta luettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja miten tämä on liittyy siihen että vartijat tönii muo ja kassarouvat tonkii kassini? Onko se puute enemmänkin heillä?

        Tulehan minunkin kasseja tonkimaan. Ne on aika täydetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulehan minunkin kasseja tonkimaan. Ne on aika täydetkin.

        Se on se nätimpi mummo Supermarketissa eli ei se Harakanp*rse. Sieltä sen varmaan löydät, jos ei ole jo kuukahtanut. Itse en tiedä, kun en käy siellä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulehan minunkin kasseja tonkimaan. Ne on aika täydetkin.

        Tuo on laitonta sanoa ääneen ja myös kirjoitettuna. Jos et saa seksuaalista kanssakäymistä, älä myöskään raiskaa tai muutoin ahdistele muita ihmisiä. Hoida ongelmasi ihan muulla keinoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on laitonta sanoa ääneen ja myös kirjoitettuna. Jos et saa seksuaalista kanssakäymistä, älä myöskään raiskaa tai muutoin ahdistele muita ihmisiä. Hoida ongelmasi ihan muulla keinoin.

        Syy miksi miehet täällä kiukuttelevat on, etteivät he saa. Mitään laillista keinoa ei näytä heillä olevan, joten he luulevat että heillä on sitten oikeus rikkoa rajoja. Kukaan ei ole mitenkään teidän ihmisoikeuksianne loukannut, jos kukaan ei halua seksuaalista kanssakäymistä kanssanne... MISSÄÄN muodossa. Kaikki tuo väkisin tuleminen on laitonta.

        Minun ongelmani on taas koko ikäni ollut ahdistelevat ihmiset. Se ei liity mitenkään minun seksuaalisiin tarpeisiini edes vaan on minun OIKEUS koskemattomuuteen ja yksityisyydensuoja. Jos haluat tarkemmat määritelmät, kysy asianajajalta, mutta kuten täällä toitotetaan niin lukemisen ymmärtämisessä ei pitäisi olla se vika :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Mä en nyt kuollaksenikaan löysä sitä, kun ehdotin seksuaaliterapeutin hommaamista orimattilalaisille. Kyllästyin etsimään sitä, muttan jaksa samoja juttuja kirjoittaa uudelleenkaan. Uskoisin silti että siellä on toisessa päässä se ongelma, ei minulle. Minä kävin vain ruokakaupassa. Minun elo ja olo EI PITÄISI haitata ja vaivata ketään. Jos ja ilmeisesti KUN se nyt kuitenkin on liian raskasta muille kestää, niin teillä täytyy itsellänne olla tosi pahasti asiat. Olen vain random tyyppi. Minun elo ja olo ei ole sinun elämäsi eikä se voi mitenkään sinun elämääsi liittyä. Kiitos.

        ...Mä löysin sen. Menin nukkumaan tuon viestin jälkeen ja paremmilla aivoilla se löytyi S-market ketjusta. Muistaakseni sen kyllä tännekin ilmaisin. Katosiko viestini taas? *huokaisu* Jotenkin tuntuu että joka päivä joutuu jotain selvitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Mä löysin sen. Menin nukkumaan tuon viestin jälkeen ja paremmilla aivoilla se löytyi S-market ketjusta. Muistaakseni sen kyllä tännekin ilmaisin. Katosiko viestini taas? *huokaisu* Jotenkin tuntuu että joka päivä joutuu jotain selvitellä.

        Jep. Ei näitä poistoja voi kyllä järjellä ymmärtää. Nukuttuani tulin laittamaan tänne viestin:

        "NO, JO SE LÖYTYI! :)

        Ennen nukkumaan menoa etsin tätä "Orimattila tarvitsee seksuaaliterapeutin!" -viestiäni. Oli tämä sitten se tarvitsemani tai ei, niin ainakin sen löysin. S-market-ketjussa se sitten oli. Ok? Supermarketissa, K-kaupassa ja Apteekissakin minua on naikkoset ahdistelleet."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Ei näitä poistoja voi kyllä järjellä ymmärtää. Nukuttuani tulin laittamaan tänne viestin:

        "NO, JO SE LÖYTYI! :)

        Ennen nukkumaan menoa etsin tätä "Orimattila tarvitsee seksuaaliterapeutin!" -viestiäni. Oli tämä sitten se tarvitsemani tai ei, niin ainakin sen löysin. S-market-ketjussa se sitten oli. Ok? Supermarketissa, K-kaupassa ja Apteekissakin minua on naikkoset ahdistelleet."

        ...Korjasin isoja ja pieniä kirjaimia tuohon versioon, muttei muutoin viestissä ole eroja. Ei siinä ollut mitään miksi se pitäisi poistaa. Joskus siinä siteeratussa on jotain rumia sanoja ja olen epäillyt niiden (?) olevan syynä, muttei nyt siinä siteeratussakaan ollut mitään-mitään rumaa. Ihan kännissä on nyt moderaattorit siellä! Eihän tuossa ollut tuon taivaallista mitään huonoa. Viittaan naapuri ketjuun eikä tämä ole tietoturvallinen ongelmakaan. Kai täällä nyt tiedetään että on olemassa myös muita ketjuja. On kopioinut samaa tekstiä edes eli "massapostannut" vaan vain ainoastaan viittasin siihen että missä se mainitsemani viestini on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Korjasin isoja ja pieniä kirjaimia tuohon versioon, muttei muutoin viestissä ole eroja. Ei siinä ollut mitään miksi se pitäisi poistaa. Joskus siinä siteeratussa on jotain rumia sanoja ja olen epäillyt niiden (?) olevan syynä, muttei nyt siinä siteeratussakaan ollut mitään-mitään rumaa. Ihan kännissä on nyt moderaattorit siellä! Eihän tuossa ollut tuon taivaallista mitään huonoa. Viittaan naapuri ketjuun eikä tämä ole tietoturvallinen ongelmakaan. Kai täällä nyt tiedetään että on olemassa myös muita ketjuja. On kopioinut samaa tekstiä edes eli "massapostannut" vaan vain ainoastaan viittasin siihen että missä se mainitsemani viestini on.

        ...Todellakin joku voi tulla tänne kertomaan miksi ne naiset... ovat minua ahdistelleet, jos omassa ehdotuksessani on joku vika. Joku syyhän heillä pitää olla ja oma eräs ideani oli että heillä olisi läheisyyden kaipuuta. Samaa miehilläkin siis eli kun ei saa, niin täytyy VÄKISIN sitten rikkoa toisen koskemattomuusoikeutta.

        Isät on surkeita ja selkeästi opettavat poikansa olemaan yhtä kelvottomia. Stalgauskeinoja siellä vain neuvotaan ja tapoja vältellä joutumasta lain kouran tai yleisen paheksunnan kohteeksi. Sukupolvelta toisella täällä vain laittomasti ahdistellaan ja vainotaan naisia. Eikö kukaan ole koskaan löytänyt sitä OIKEAA tapaa? Diilerit ja vastaavat sitten ammattinsa puolesta raiskaavat teinityttöjä. Ei siinäkään ole ihailtavaa.


    • Anonyymi

      Minut salaa juotettiin känniin. Mikälie syynä, mutta tyyppi ei suostunut panemaan minua, vaikka yritin jatkuvasti päästä häneen pakoilemalla häntä ympäri laivaa. Lopulta pyysin 1004:ltä huoltajalta/vartijalta apua, mutta heillä oli kiire olla räkäkännissä. He vittuilivat minulle että mihinkäs olen panokaverini jättänyt (joka siis pani minua koko ajan) ja käskivät minun panna häiritsemästä heitä. Nain.

      Edes aamulla en vielä tajunnut olleeni panokännissä. Aamupalalla kaksi tyttöä lukiostamme tulivat panemaan minua. Jouduin tuottaa pettymyksen näillä panijoille, koska en pannut. Kännissä olin, mutta muistan kuinka tyypin täytyi vaihtaa rintaliivit t-paitaan ja kun hän oli tätä tekemässä, ovelle tuli lauma poikia panoulvomaan. "Ihania" ajattelin.

      Kaiken kaikkiaan hirveän hyvät panomuistot siis, mutta tulipa edes yritettyä jotain yhteispanohenkeä näitten Orimattilan ihanien kanssa. (Lopusta jätän tekstiä pois, koska jollain tuli siitä hyvä mieli)

      • Anonyymi

        Ihana reissu ollut sulla. Oma abi-risteily ei ollut ihan noin railakas, vaikka alkoholia tulikin otettua.


    • Anonyymi

      "Sama tyyppi valittaa ja haukkuu muut id*ooteiksi"

      Kuka? Miksi olette aina niin epämääräisiä? Tämä on aika tuskaisaa jopa, koska ei minulla itsestäni ainakaan ole mitään salattavaa. Miksi ette vain sano ja VASTAA, kun kysytään? Veikö kissa kielen?

      Tietämättä ketä-ja-mitä tarkoitat, niin oletan ettei se alkuperäinen ongelma ole poistunut. Minun tapauksessa se on että minua aina vainotaan enkä voi ymmärtää syytä. Yleensä todennäköisin syy on että satun nyt vain olemaan siinä ja tämä heikko ihminen luuli että olisin helppo uhri. Raukat.

      Me kaikki tässä sitten elämme sen seurauksia, kun näillä raivohulluilla on ollut ongelmansa ja ovat sen minuun purkaneet. Minulle kun se ei kuulu, niin olen sitä ohjannut takaisin päin... ja tänne Suomi24:än, kun ei kaupat ole vauvautuneet puuttua työntekijöittensä epäasialliseen käytökseen ja syrjintään.

      Me kaikki sitten elämme tätä elämää, kun joku on tehnyt niitä kuuluisia orimattilalaisia "oikeita ratkaisuja" eikä tehtyä saakaan tekemättömäksi vain sillä että sopivat keskenään. Maailman kun on rajaton eikä kaikkien kanssa asiasta sopiminen ole tietenkään mitenkään mahdollista. Omituista tyhmyyttä paikallisilla.

    • Anonyymi

      "Kertokaa mikä saa ihmisen päivästä toiseen valittamaan eri asioista?"

      Mä ole elänyt tämmöisen kanssa. Se nalkuttaminen on todellakin myös väkivallan muoto. Joku himputin Suomi24 on silti tosi kevyttä kamaa ja ongelma poistuu vain sillä ettei lue täällä näitä viestejä :) Jotain psykoottista ex-miestä on esimerkiksi jo paljon vaikeampi vältellä eli eipä valiteta siellä turhasta... jos ollaan siis todella TARKKOJA siitä että mistä saa valittaa ja mistä ei.

      Valitetaan vain, jos on ongelma.

      • Anonyymi

        En tunne moista ja erikoista, jos hänen nimissään ahdistelet minua. Hmmm? Tilanne on se että olet hän tai et, niin molemmissa tapauksissa olet ryssinyt pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne moista ja erikoista, jos hänen nimissään ahdistelet minua. Hmmm? Tilanne on se että olet hän tai et, niin molemmissa tapauksissa olet ryssinyt pahasti.

        ...Tulee ihan mieleen eräs nainen, jonka kanssa puhuin nypläämisestä. Pitkään juteltuamme kysyin hänen nimeänsä, koska hän oli ehdottanut että olisimme yhteydessä myöhemmin. Hän ihan hätkähti kuin shokissa. Minäkin siinä olin äimänkäkenä, koska MITEN ikinä hänen kursseilleen menisin (vai mistä olikaan kyse), jos en edes tiedä kuka toinen on??

        Oli aihe mikä tahansa, niin mieleeni jäi tämä että hän tuntui olevan shokissa siitä etten tiennyt kuka hän on. MIKSI minun olisi pitänyt tietää????!! Aivan järjetön ajatus! Minulta kysytään myös ihan päättömiä asioita-ja-ihmisiä ja aina mietin vain että miten h*tossa MINÄ sitä tietäisin!

        Tuolla oli taas joku Nyppi-juttu ja luuleko joku nyt että minun pitäisi muka tietää joku tuollainen. Id*ootteja täällä vain on. Oman kylänkin "kingit" luuli olevansa maailman napa ja kun muut orimattilalaiset eivät tienneetkään heidän huolistaan, niin ollaan kauhuissaan ja täytyy "kostaa" se jollekin. Luoja te olette t*hmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Tulee ihan mieleen eräs nainen, jonka kanssa puhuin nypläämisestä. Pitkään juteltuamme kysyin hänen nimeänsä, koska hän oli ehdottanut että olisimme yhteydessä myöhemmin. Hän ihan hätkähti kuin shokissa. Minäkin siinä olin äimänkäkenä, koska MITEN ikinä hänen kursseilleen menisin (vai mistä olikaan kyse), jos en edes tiedä kuka toinen on??

        Oli aihe mikä tahansa, niin mieleeni jäi tämä että hän tuntui olevan shokissa siitä etten tiennyt kuka hän on. MIKSI minun olisi pitänyt tietää????!! Aivan järjetön ajatus! Minulta kysytään myös ihan päättömiä asioita-ja-ihmisiä ja aina mietin vain että miten h*tossa MINÄ sitä tietäisin!

        Tuolla oli taas joku Nyppi-juttu ja luuleko joku nyt että minun pitäisi muka tietää joku tuollainen. Id*ootteja täällä vain on. Oman kylänkin "kingit" luuli olevansa maailman napa ja kun muut orimattilalaiset eivät tienneetkään heidän huolistaan, niin ollaan kauhuissaan ja täytyy "kostaa" se jollekin. Luoja te olette t*hmiä.

        ...Ihan nyt siis t*hmemmillekin selvennän että kun tulet minulle juttelemaan EN TIEDÄ KUKA OLET. Ei minulle ole mitään käsitystä siitä kuka olet ja on sairasta että edes oletat ventovieraiden tuntevan sinut. Olet hullut!

        Minun ongelmani taas on että kymmenet (sadat?) täysi ventovieraat ihmiset tulevan puhumaan minulle aina asioista ja ihmisistä, joista minulle ei ole mitään käsitystä. Lopettakaa umpihullut hyökkäämästä VENTOVIERAIDEN päälle, vaikka sillä naapurin Penalla (vai hänen kissako se oli?) olisikin "varmaa tietoa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Tulee ihan mieleen eräs nainen, jonka kanssa puhuin nypläämisestä. Pitkään juteltuamme kysyin hänen nimeänsä, koska hän oli ehdottanut että olisimme yhteydessä myöhemmin. Hän ihan hätkähti kuin shokissa. Minäkin siinä olin äimänkäkenä, koska MITEN ikinä hänen kursseilleen menisin (vai mistä olikaan kyse), jos en edes tiedä kuka toinen on??

        Oli aihe mikä tahansa, niin mieleeni jäi tämä että hän tuntui olevan shokissa siitä etten tiennyt kuka hän on. MIKSI minun olisi pitänyt tietää????!! Aivan järjetön ajatus! Minulta kysytään myös ihan päättömiä asioita-ja-ihmisiä ja aina mietin vain että miten h*tossa MINÄ sitä tietäisin!

        Tuolla oli taas joku Nyppi-juttu ja luuleko joku nyt että minun pitäisi muka tietää joku tuollainen. Id*ootteja täällä vain on. Oman kylänkin "kingit" luuli olevansa maailman napa ja kun muut orimattilalaiset eivät tienneetkään heidän huolistaan, niin ollaan kauhuissaan ja täytyy "kostaa" se jollekin. Luoja te olette t*hmiä.

        Luoja että sä olet tyhmä, mutta ethän sä sitä tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoja että sä olet tyhmä, mutta ethän sä sitä tajua.

        Ja mikähän meni nyt muka pieleen? Auta muo ;P

        Eikä mitään "Koitapa itse keksiä" älyttömyyksiä, vaan kun jo noin väität, niin SELVENNÄ. Jos ei ole aikomukseni auttaa, niin ei tarvitse moisia heittojakaan laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän meni nyt muka pieleen? Auta muo ;P

        Eikä mitään "Koitapa itse keksiä" älyttömyyksiä, vaan kun jo noin väität, niin SELVENNÄ. Jos ei ole aikomukseni auttaa, niin ei tarvitse moisia heittojakaan laittaa.

        Mikähän meni pieleen?

        Älä kommentoi asioita mitä et ymmärrä. Onko se niin vaikeeta tajuta? Häh mitäh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ihan nyt siis t*hmemmillekin selvennän että kun tulet minulle juttelemaan EN TIEDÄ KUKA OLET. Ei minulle ole mitään käsitystä siitä kuka olet ja on sairasta että edes oletat ventovieraiden tuntevan sinut. Olet hullut!

        Minun ongelmani taas on että kymmenet (sadat?) täysi ventovieraat ihmiset tulevan puhumaan minulle aina asioista ja ihmisistä, joista minulle ei ole mitään käsitystä. Lopettakaa umpihullut hyökkäämästä VENTOVIERAIDEN päälle, vaikka sillä naapurin Penalla (vai hänen kissako se oli?) olisikin "varmaa tietoa".

        "Join abi-risteilyllä toisilta juomaa. En kysynyt mitä siinä on, mutta join vaan. Minut juotettiin humalaan, eikä minulta kysytty haluanko juoda"

        Jumalauta miten tyhmä ihminen voi olla! Sääliksi käy tyhmyytesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Join abi-risteilyllä toisilta juomaa. En kysynyt mitä siinä on, mutta join vaan. Minut juotettiin humalaan, eikä minulta kysytty haluanko juoda"

        Jumalauta miten tyhmä ihminen voi olla! Sääliksi käy tyhmyytesi.

        Moista en minä ole IKINÄ kirjoittanut tai sanonut, joten en ihan ymmärrä mitä yrität tässä sanoa.

        Tyyppi oli sellainen mammanpoika kuvisluokalta, joten en todellakaan ajatellut hänellä olvan edes p*nistä. Näin sitä oppii! Ne on pahimmat ne hiljaiset?? Kyllähän mä tässä iän myötä olen muutoinkin tajunnut paremmin miehiä ja lopputulos on että ne kaikki voisi t*ppaa. H*mot voisi jättää, koska heistä ei minulle ole ollut haittaa ja he kun luovuttavat *nestettä, niin ei ihmisten lisääntyminenkään lopu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moista en minä ole IKINÄ kirjoittanut tai sanonut, joten en ihan ymmärrä mitä yrität tässä sanoa.

        Tyyppi oli sellainen mammanpoika kuvisluokalta, joten en todellakaan ajatellut hänellä olvan edes p*nistä. Näin sitä oppii! Ne on pahimmat ne hiljaiset?? Kyllähän mä tässä iän myötä olen muutoinkin tajunnut paremmin miehiä ja lopputulos on että ne kaikki voisi t*ppaa. H*mot voisi jättää, koska heistä ei minulle ole ollut haittaa ja he kun luovuttavat *nestettä, niin ei ihmisten lisääntyminenkään lopu :)

        ...En edes juonut alkoholia siihen aikoihin. Jotain otin myöhemmin ja sitten taas alkuvuodesta 2007 asti olen ollut raivoraitis (...paitsi Orimattilassa kävin nyt kerran ehtoollisella. Sekin puoliväkisin, koska tilanne oli tehty hankalasti. Liipolassa kävin kaksi kertaa ehtoollisella niin että hankalasti minulle annettiin alkoholitonta viiniä. Sen pyytäminen on muuten sitten TOSI vaikeaa, vaikka he sen mahdollisuudesta aina muistuttavat. Olisi kai jo etukäteen pitänyt jotenkin ilmoittautua?). Oli niin tai näin, niin mitään alkoholia ei ollut tarkoitukseni juoda silloin Abi-risteilyllä.

        Keskustelimme kauan ja kurkkuani kuivasi. SEN muistan eli sen pienen hörpyn otin toiselta, mutten ilman tarjoamista sitäkään varmasti olisi tehnyt. Tosi omituista minusta nimittäin mennä nyt toisten juomista hörppimään. Todella omituista! Miksi olisin mitään epäillyt enkä muutoinkaan tilanteen kokonaisuutta tajunnut vasta kuin kotona palattuani risteilyltä, koska en tajunnut vielä aamullakaan että olin ollut kännissä.

        Ps. Ja voisiko se trolli lopettaa sen oman p*noreissuviestinsä laittamisen? Täällä ilmiselvästi yritetään häivyttää minun sanomaani sekoittamalla sitä omiin satuihinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän meni pieleen?

        Älä kommentoi asioita mitä et ymmärrä. Onko se niin vaikeeta tajuta? Häh mitäh?

        Sinä se trolli taas puhut itsellesi :/ Kukahan tässä kommentoi asioita mitä ei ymmärrä. Kyllä MINÄ nyt OMAN elämäni tiedän ja saan vapaasti puhua omasta elämästäni ja siitä mitä ajattelen. MUUT ihmiset eivät selkeästikään tiedä kuka olen ja mitä ajattelen.

        Olin naisen kanssa puhunut nypläämisestä ja sitten:
        "Tuolla oli taas joku Nyppi-juttu ja luuleko joku nyt että minun pitäisi muka tietää joku tuollainen. [...] Oman kylänkin "kingit" luuli olevansa maailman napa ja kun muut orimattilalaiset eivät tienneetkään heidän huolistaan, niin ollaan kauhuissaan ja täytyy "kostaa" se jollekin."

        Tuollaisten juttujen jälkeen minulle sitten joku kritisoi ettei pitäisi kommentoida jotain mitä ei ymmärrä??? Jos joku MINULLE laittaa ahdisteluviestin Nyppi-lisäyksin, niin mikä tässä tilanteessa on sellaista mitä en ymmärtäisi? Siinä luki Nyppi ja minua ahdisteltiin some:ssa. Asia on äärimmäisen selkeä ja tätä tilannetta kommentoin. Jos taas "kylän kingit" kiusaa minua, niin he ovat itse kaiken kritiikin ansainneet. Itsepä ovat täysin syyttömän kimppuun käyneet. En tiedä mitä HE luulevat, mutta minä itse tiedän (parhaiten!) etten siihen onnettomuuten liity millään tavalla. Mikään tuossa jutussa ei ole aiheuttanut syytä hyökätä MINUN kimppuuni.

        Minä puhun OMASTA elämästäni juuri niin paljon kuin haluan. Ongelma on että idi*ootit puhuvat minun elämästäni tietämättä siitä yhtään mitään. Minä saan vältellä ihmisiä, mutta kukaan ei saa ahdistella minua. Jokainen p*rup*ska, joka minua on sanallisesti tai muutoin kiusannut sietää myös kritiikin mukisematta t*rpa kiinni.


    • Anonyymi

      Netti ei toimi. Toimiiko muilla?

      • Anonyymi

        Sisäsiittoisilla ei toimi mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäsiittoisilla ei toimi mikään.

        Mikäs se mahtaa teillä olla ongelmana?


    • Anonyymi

      Jos ei ole saanut nii kyllä se rupee valituttammaa.

      • Anonyymi

        Miten netti-liittymä liittyy saamiseen? Olenhan kerran jo saanut sen.


    • Anonyymi

      Erite-mummolla on tunnelmaa. Oi jospa oisin saanut olla mukana (ymmärtäisin tyhmyyttä edes hitusen)

      • Anonyymi

        Tämä kyseinen henkilö saisi käydä pesulla useammin. Kuivunut virtsa ei ole sitä parasta tuoksua vieruskaverille.


    • Anonyymi

      Olisi hauska tietää Erite-mummon älykkyysosamäärä. Ei varmasti ylitä kengännumeroa.

    • Anonyymi

      Kyllä se on semmonen juttu, että ei tämä valittamalla parane.

      • Anonyymi

        "Kyllä se on semmonen juttu, että ei tämä valittamalla parane."

        Sinulla on jännä tapa jättää tänne Suomi24:än aina paradoksaalisia lausahduksia. Tässäkin on lause, joka ei loppujen lopuksi sano yhtään mitään. Se ei tarkenna KUKA valittaa tai MIKÄ on se minkä paranemisesta puhutaan. Näitä tällaisia on tullut ihan putkenaan ja joku tekoälyhän noita tiputtelee, koska onpa jollain aivot, jos se kykenee tuottaa paradoksaalisia lauseita tuossa mittakaavassa!!! Vai joku asianajajako niitä tekee. Kenellä voisi olla tieto-taito tuohon? Ei mikään normaali ihminen kykene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä se on semmonen juttu, että ei tämä valittamalla parane."

        Sinulla on jännä tapa jättää tänne Suomi24:än aina paradoksaalisia lausahduksia. Tässäkin on lause, joka ei loppujen lopuksi sano yhtään mitään. Se ei tarkenna KUKA valittaa tai MIKÄ on se minkä paranemisesta puhutaan. Näitä tällaisia on tullut ihan putkenaan ja joku tekoälyhän noita tiputtelee, koska onpa jollain aivot, jos se kykenee tuottaa paradoksaalisia lauseita tuossa mittakaavassa!!! Vai joku asianajajako niitä tekee. Kenellä voisi olla tieto-taito tuohon? Ei mikään normaali ihminen kykene.

        Sulla on tapa aina valittaa. Eikö muut saa tehdä mitä haluaa? Ei ku niinhän se on, että minä minä minä. Lapsenmielinen ihminen olet.


    • Anonyymi

      Hyvää syntymäpäivää kaikille ja muillekin. Tänään on hyvä aika lopettaa ininä ja aloittaa normaali elämä.

      Ihanaa kesän odotusta!

    • Anonyymi

      "Te olette idiootteja kaikki"

      Palstan valittaja kertoo. Varmaan joku tuttu, kun tietää asiat noin tarkasti.

      • Anonyymi

        Palstan valittaja on nimeni ja aihe intohimeni.

        Olkaa hiljaa tai ette, itse te hermonne menetätte!


    • Anonyymi

      Suosittelen lämpimästi lääkkeiden ottoa ajoissa ja oikea määrä. Aika sekavaa tekstiä.

      • Anonyymi

        Pakkomielle. Se vaikea sairaus kun ei pysty kontrolloimaan mitä itse tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielle. Se vaikea sairaus kun ei pysty kontrolloimaan mitä itse tekee.

        Ei se ole sairaus (ei ainakaan omansa), jos ei kerran pysty ITSE tehdä päätöksiä. Jos joku muu ne tekee, niin syy ei ole kohdehenkilön. Vaikka ihminen olisi sairas, niin kyllä hän ihan ITSE ne päätökset tekee. Jos jollainen on pakkomielle tehdä TOISTEN päätökset, niin sitten sillä on se sairaus, ei kohteella.


    • Anonyymi

      Kenenkään ei tarvitse minua nimitellä voin itse myöntää olevani idiootti

    • Anonyymi

      Onko tyhmyys sairaus? Osaako Erite-mummo vastata kysymykseen?

    • Anonyymi

      On ikävää kun yksi ja sama henkilö valittaa näillä Orimattilan palstoilla joka ketjussa. Hän pilaa hyvätkin keskustelut omilla vikinöillään, jotka ei todellakaan kiinnosta ketään.

      • Anonyymi

        MIKSI... valitatte minusta jatkuvasti joka ketjussa ja teette minusta jopa uusia ketjuja koko ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI... valitatte minusta jatkuvasti joka ketjussa ja teette minusta jopa uusia ketjuja koko ajan?

        Jopas jotakin. Eikö täällä saa kuin yksi henkilö valittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas jotakin. Eikö täällä saa kuin yksi henkilö valittaa?

        Miksi minulta sitä kysyt? Vastailet aika oudosti näihin viesteihin. Tarkoitit kai siteerata sitä 10:39 tulleelle laittaa viestisi. Hän se kirjoitti: "On ikävää kun yksi ja sama henkilö valittaa näillä..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minulta sitä kysyt? Vastailet aika oudosti näihin viesteihin. Tarkoitit kai siteerata sitä 10:39 tulleelle laittaa viestisi. Hän se kirjoitti: "On ikävää kun yksi ja sama henkilö valittaa näillä..."

        ...oho.
        "Tarkoitit kai siteerata sitä 10:39 tullutta viestiä."
        "Tarkoitit kai sille 10:39 kirjoittaneelle laittaa viestisi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...oho.
        "Tarkoitit kai siteerata sitä 10:39 tullutta viestiä."
        "Tarkoitit kai sille 10:39 kirjoittaneelle laittaa viestisi."

        Oletko muistanut ottaa aamulääkkeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko muistanut ottaa aamulääkkeet?

        Ai, Erite-mummo käyttää lääkkeitä? No, kuule MINÄ en täältä käsin osaa sanoa oletko ottanut lääkkeesi. Mihin niitä tarvitset? Jos ne on jotain mielialalääkkeitä, niin Suomi24-kirjoittelustasi päätelleen et ota niitä koskaan.


    • Anonyymi

      Palasin nyt tähän ketjun alkuun, koska toi joku trolli puhuu aina (kuin?) itsestään. Jep, tämä koko ketjun aloituskin oli tosi kummallinen, kun se sopii nimenomaan trolliin itseensä.

      Olen eniten sitä mieltä että kyseessä on tekoäly, mutta jännä että se kritisoi itse itseään jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Palstan yksinkeskustelijalle hyvää päivän jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan yksinkeskustelijalle hyvää päivän jatkoa.

        No, huomenta, päivät ja illatkin samalla. On ollut kaunis sää tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, huomenta, päivät ja illatkin samalla. On ollut kaunis sää tänään.

        Ja nyt öitä :)
        Nukuttuani näyttäisi täällä yhä samalta. Palsta on silti kauniimpi silloin kun trolli on nukkumassa.


    • Anonyymi

      Puute pistää valittamaan. Jonkun pitäis hoitaa homma.

      • Anonyymi

        Mikä homma? Tuntuu että teillä todellakin on joku valtava ongelma. Miten voi todellakin minun elämäni mitenkään liittyä teihin? Netti on täynnä juttuja ja sinun täytyy aina minun viesteihini vastata. Eikö tuo sinusta ole omituista?

        No, sinä nyt olet trolli, mutta orimattilalaiset voisivat joskus oikein kunnolla käydä vaikka vielä Lahden puolella kaupoilla ja ihmetellä mitä elo on kun ...vain käy kaupassa. Eikö olekin omituista, kun kassarouvan kanssa ei ole tehty "diilejä" ja muuta hassua. Joutuu vain todellakin siellä kaupassa käymään?

        Minä kun en taas tajua mitenkään miten minä voin mitenkään liittyä mihinkään käydessäni kaupassa. Tämä on jotain niin arkipäiväistä ja TYLSÄÄ. Miksi se farssi siis? Minun elämäni ei liity mitenkään teihin. Mikään siitä ei kuulu teille.


      • Anonyymi

        J*ma!!!
        Mä just hokasin että olen mm. tuolla Miehet on m*nattomia -ketjussa kirjoitellut kaikkea, joka on EHKÄ poistanut sen viimeisenkin mahdollisuuden joltain äijältä ja nyt SE ei saa!! Tänne alkoi ilmestyä näitä ihmeellisiä puute-kommentteja minulle ja tuossa voisi olla yhteys. Kioski-ketjussa ainakin kommentoin niitä ahdistelujuttuja.

        Mikään muu tässä ei nyt siis selvennä tätä viestimateriaalia. Siellä on pilit sidottu nyörein nyt.


      • Anonyymi

        "Puute pistää valittamaan. Jonkun pitäis hoitaa homma."

        Pohdin taas tuota kommenttia eikä se ainakaan poliiseihin sovi. Jos oven lasi on rikki, niin siitä valitetaan. Jos ei huoltomies sitä korjaa, niin sitten valitetaan huoltoyhtiön toiminnasta, kun ensimmäisen valituksen aihe oli se risa lasi.

        Jos ei ole ruokaa, niin siitä valittaa kunnes ruokaa saa. Minun asiointipalvelu flippasi ja ongelmani ratkesi vasta, kun löytyi uusi ja sain taas ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puute pistää valittamaan. Jonkun pitäis hoitaa homma."

        Pohdin taas tuota kommenttia eikä se ainakaan poliiseihin sovi. Jos oven lasi on rikki, niin siitä valitetaan. Jos ei huoltomies sitä korjaa, niin sitten valitetaan huoltoyhtiön toiminnasta, kun ensimmäisen valituksen aihe oli se risa lasi.

        Jos ei ole ruokaa, niin siitä valittaa kunnes ruokaa saa. Minun asiointipalvelu flippasi ja ongelmani ratkesi vasta, kun löytyi uusi ja sain taas ruokaa.

        ...Joku rikkoo lakia ja tästä yleensä kritisoivat uhri ja poliisi. Rikollisilla on yleensä ongelmia näiden molempien kanssa.

        Minulle on voivoteltu sitä että tuli ongelmia, kun oli huijannut Sossusta rahaa. En minä sitä valitusta jaksanut kuunnella ja toinen suuttui. ...siis MINULLE. Valittajan mielestä syy oli Sossussa ja sitten minussa. Ehkä kannattaisi etsiä sitä syyllistä sitten kuitenkin sieltä peilistä ;)


    • Anonyymi

      Lisää löylyä vaan. Ei se metsä soutamalla kulu.

      • Anonyymi

        En ole ikinä kuullut moista sanontaa. Kommentoitko kenelle? Miksi te ette ikinä viittaa suoraan? Pelkäättekö te jotain? Yleensä kun ei sanota mistä on kyse, kyse on siitä ettei siellä ole mitään ;P

        Kun kielletään puhumasta, niin käytännössä asia ei koskaan ole ollut siitä mikä on kielletty. Joku pelkää ihan jotain muuta. Se on se mikä saattaisi paljastua, jos...

        Se että olen olemassa on liian monelle ongelma. Se että kerron mitä ajattelen on liian monelle ongelma. Eli... minä en ole jollekin olemassa ja vain siten pystyy elämään elämäänsä. Sitten MINÄ TÄSSÄ OLENKIN ja kaiken lisäksi vielä puhun. Ette voi enää silloin leikkiä että kaikki olisi muka "hyvin".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä kuullut moista sanontaa. Kommentoitko kenelle? Miksi te ette ikinä viittaa suoraan? Pelkäättekö te jotain? Yleensä kun ei sanota mistä on kyse, kyse on siitä ettei siellä ole mitään ;P

        Kun kielletään puhumasta, niin käytännössä asia ei koskaan ole ollut siitä mikä on kielletty. Joku pelkää ihan jotain muuta. Se on se mikä saattaisi paljastua, jos...

        Se että olen olemassa on liian monelle ongelma. Se että kerron mitä ajattelen on liian monelle ongelma. Eli... minä en ole jollekin olemassa ja vain siten pystyy elämään elämäänsä. Sitten MINÄ TÄSSÄ OLENKIN ja kaiken lisäksi vielä puhun. Ette voi enää silloin leikkiä että kaikki olisi muka "hyvin".

        ...Selostin sekavasti, mutta minä olen siis jo vuosikymmeniä näistä samoista asioista puhunut. Mikä nyt on että juuri nyt minulle kommentoidaan? Sinänsä uskon että tässä on jotain hyvää edes. Jos siellä jotain muutosta on, niin luojalle siitä kiitos, koska vuosikymmeniä tästä samasta asiasta olen jo jauhanut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Selostin sekavasti, mutta minä olen siis jo vuosikymmeniä näistä samoista asioista puhunut. Mikä nyt on että juuri nyt minulle kommentoidaan? Sinänsä uskon että tässä on jotain hyvää edes. Jos siellä jotain muutosta on, niin luojalle siitä kiitos, koska vuosikymmeniä tästä samasta asiasta olen jo jauhanut!

        Sulla taitaa olla oma koira ojassa, niin se metsää vastaa, kun kalikka kajahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla oma koira ojassa, niin se metsää vastaa, kun kalikka kajahtaa.

        Parhaani yritin, mutten ymmärrä kyllä yhtään viestiäsi.

        "Sulla taitaa olla oma koira ojassa"
        No, kyllä olen vuosikymmeniä yrittänyt pelastaa itseäni miesten seksuaaliselta hyväksikäytöltä, mutten ymmärrä SILTI viestiäsi.

        Yritän parhaani, mutte viestisi/viestinne ovat kyllä TOSI kryptisiä ja vaikka olen pyytänyt, niin ette ikinä selvennä niitä. Pelkkää trollausp*skaa siis ilman mitään järjellistä syytä, joten en tajua miksi sitä teette.

        Minä olen kertonut vain oikeassa elämässä olevista jutuista ja sitten minulle jatkuvasti valitetaan ja valitetaan siitä että valitan ja sitten tota metsä vastaa p*skaa ja muuta tulee ja selkeitä ahdisteluviestejä.

        En tässä missään kyllä ymmärrä miksi MINUA kritisoitaisiin, mutta ehkä viestisi oli todellakin ymmärrettävissä myös kannustavana? Eli joo sillä trollilla on puutetta ja siksi se sitten minulle alkoi siitä nyt jauhaa viime aikoina. Niin joo... kai noin. Mutta käyttäkää nyt hyvänenaika niitä viittauksia. Ei täältä näe kenestä te puhutte!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaani yritin, mutten ymmärrä kyllä yhtään viestiäsi.

        "Sulla taitaa olla oma koira ojassa"
        No, kyllä olen vuosikymmeniä yrittänyt pelastaa itseäni miesten seksuaaliselta hyväksikäytöltä, mutten ymmärrä SILTI viestiäsi.

        Yritän parhaani, mutte viestisi/viestinne ovat kyllä TOSI kryptisiä ja vaikka olen pyytänyt, niin ette ikinä selvennä niitä. Pelkkää trollausp*skaa siis ilman mitään järjellistä syytä, joten en tajua miksi sitä teette.

        Minä olen kertonut vain oikeassa elämässä olevista jutuista ja sitten minulle jatkuvasti valitetaan ja valitetaan siitä että valitan ja sitten tota metsä vastaa p*skaa ja muuta tulee ja selkeitä ahdisteluviestejä.

        En tässä missään kyllä ymmärrä miksi MINUA kritisoitaisiin, mutta ehkä viestisi oli todellakin ymmärrettävissä myös kannustavana? Eli joo sillä trollilla on puutetta ja siksi se sitten minulle alkoi siitä nyt jauhaa viime aikoina. Niin joo... kai noin. Mutta käyttäkää nyt hyvänenaika niitä viittauksia. Ei täältä näe kenestä te puhutte!

        Seinällä on korvat, kyllä se tietää mistä täällä puhutaan. Vai epäilläänkö sitä suutta syöttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seinällä on korvat, kyllä se tietää mistä täällä puhutaan. Vai epäilläänkö sitä suutta syöttä?

        Just :/
        Seinälläsi ei ole suuta? No, mutta jos kyseessä oli "seinillä on korvat", niin juuri minuun tuollaiset vihjailut sopii huonosti. Minä kun olen aina ollut vainottu eikä se näytä auttaneen että huoltomies kävi ihan yksistäänkin asunnossani vuonna 2017. Ei se kato auta, kun ei ymmärrä mitä näkee tai kuulee. Siellä kaupantyöntekijät, vartijat ja Pankit ovat kaikki yhtä sokeita (ja t*hmiä) ymmärtämään yhtään mitään mitä olen. Ei se siis auta, vaikka joku kuulisi jotain.

        Taidan olla laitostunut, mutten ole ihan varma sanan oikeasti merkityksestä, mutta psykologian ammattilaisia olen tavannut alaikäisestä asti. Psykiatrit pääsiasiassa olivat ainoita, jotka tuntuivat minua ymmärtävän ja diagnoosejani "opiskeltuani" olen ymmärtänyt ettei ne vähemmän koulutetut todellakaan ymmärrä minua, ei heidän koulutus riitä siihen :) Sitten tähän yhdistää sen että itse olen tottunut keskustelemaan nimenomaan niiden ammattilaisten kanssa, niin ei toi tavanihmisten pälätys oikein iske.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just :/
        Seinälläsi ei ole suuta? No, mutta jos kyseessä oli "seinillä on korvat", niin juuri minuun tuollaiset vihjailut sopii huonosti. Minä kun olen aina ollut vainottu eikä se näytä auttaneen että huoltomies kävi ihan yksistäänkin asunnossani vuonna 2017. Ei se kato auta, kun ei ymmärrä mitä näkee tai kuulee. Siellä kaupantyöntekijät, vartijat ja Pankit ovat kaikki yhtä sokeita (ja t*hmiä) ymmärtämään yhtään mitään mitä olen. Ei se siis auta, vaikka joku kuulisi jotain.

        Taidan olla laitostunut, mutten ole ihan varma sanan oikeasti merkityksestä, mutta psykologian ammattilaisia olen tavannut alaikäisestä asti. Psykiatrit pääsiasiassa olivat ainoita, jotka tuntuivat minua ymmärtävän ja diagnoosejani "opiskeltuani" olen ymmärtänyt ettei ne vähemmän koulutetut todellakaan ymmärrä minua, ei heidän koulutus riitä siihen :) Sitten tähän yhdistää sen että itse olen tottunut keskustelemaan nimenomaan niiden ammattilaisten kanssa, niin ei toi tavanihmisten pälätys oikein iske.

        "huoltomies kävi ihan yksistäänkin asunnossani vuonna 2017."

        Se oli kevät 2016 (ei 2017) -.- heti muutettuani takaisin Orimattilaan.

        No, kun palasin aiheeseen niin... Nuorena jouduin tilanteisiin, joissa minua ei selkeästikään ymmärretty. Kaikki oli muodollisesti pätevää eli en keksi nytkään mitään mitä paremmin olisin voinut tehdä. Silti Set Cafe:ssa kerran ollessani ikätoveri lapsuuskylästäni pilkkasi (?) minua, kun sanoin olevani kiltti tyttö. Ei hän kyennyt silti sanomaan mitään mitä muka olisin tehnyt. Turhauttavaa, kun kaikki ympärilläni ovat id*ootteja.

        Odotuksista voi sanoa ettei minulla ollut sellaisia yhtään palatessani kotikaupunkiini, mutta silti jouduin pettyä. On maagista miten alin p*ska pystyy olla vielä enemmän p*skaa. Jokin kun on jo laitonta, niin luulisi sitä vältettävän, mutta täällä Orimattilassa sitä vain lisätään ja syytetään vain uhria. Ei järjen häivääkään!!

        Tiesin... ettei Orimattilalla ole mitään annettavaa, joten aika niukasti olen ollut keneenkään yhteydessä, kunnes ne vähätkin jäi ja vain heidän itsensä takia. Yksi toisensa jälkeen (random huoltomiehet mukaanlukien) ovat olleet sikamaisia. Ei tuollaisten kanssa halua vaihtaa sanaakaan, ei halua että he edes näkyvät tai niillä olisi mitään tekemistä kanssani.

        Minulle on hoettu sitä "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan", mutta Orimattila on aina ollut todella töykeä ja törkeä minualle, kun he olivat tätä samaa jo silloin nuorena, niin en näe yhtään syytä pitää heitä missään arvossaan. Pelkkää s**staa, arvotonta trashiä. En voi muuta sanoa kuin että jos jollain on ongelma MINUN kanssani, niin kyllä se syy on sinussa itsessäsi vain. Jos siellä joku esim salakuuntelisi minua (kuten vastaamani viesti viittasi), niin minusta ei saa mitään irti, mutta toinen osoitti olevansa rikollinen p*skaläjä.


    • Anonyymi

      "Kertokaa mikä saa ihmisen päivästä toiseen valittamaan eri asioista? Sama tyyppi valittaa ja haukkuu muut idiooteiksi, eikä tietenkään itsessä ole mitään vikaa. Kummallisia asioita."

      Ketjun nimi on todellakin "Palstan valittaja" ja minä täällä olen päivittäin... saaden perääni aika valitusviestejä ym päänaukomista. Tästä aloituksesta oli hankala hahmottaa (taas!) että kenestä todellakin on kyse. Olen täällä päivittäin, joten on erikoista etten tietäisi kuka/mitä täällä valitetaan.

      Trollilla/tekoälyllä on joku jankkausongelma, mutta aika eksoottista, jos sillä on joku vanha äijä vainoamassa sitä. Jos tuollaista kenelläkään on, niin kannattaa ottaa yhteyttä poliisiin. Vainoajiin ei silti yleensä auta mikään ja lähestymiskielloistakin huolimatta ex-vaimoja ja -naisystäviä kuolee. En ne auta, mutta kannattaa silti olla poliisiin yhteydessä :) Se vauhdittaa murhanselvittelyä.

      • Anonyymi

        ...No, h*tto. Se toisen viesti sittenkin poistettiin. Olen ihmeissäni. Nyt kun mietin, niin sanottiin siinä jotain k*vottavaksi. Se kai syynä? Huh huh? Olin väärässä, kun luulin ettei poistettaisi. No, oma vastauksenikin poistettiin. Jännä muuten että näkyi 7 poistettua ja nyt 8, vaikka sekä se alkuperäinen että minun vastaukseni poistettiin. Vastaava on käynyt ennenkin eli ei noi poistojen määrät ole oikein.

        Poistettuni:
        "Viestisi on erikoinen. Puuttuukohan tästä nyt jotain? Ketjussa on 7 poistettua viestiä eikä tähän uusia nyt tullut muuta kuin toi sinun viestisi. Tänne kirjoittelee ihmisiä ilmeisesti muista Some-alustoista, mutta ihan näiden Suomi24-juttujen perusteella viestisi ainakin jää todella hämäräksi.

        Mikä "siksi"? Vastaatko nyt ketjun aloitukseen? Minä otin tuon aloituksen henkilökohtaisesti olettaen että minä olisin kyseessä. Ei täällä nimittäin oikein ole ketään muutakaan "valittajaa" tai en osaa asiaa niin hahmottaa. Trolli ei olisi sellainen, joka viestisi laittaisi, se vain hokee omia Erite-mummo-juttujaan. Sitten politiikan kentälläkin on jankkaajia, mutta on vaikea kuvitella että niistä joku laittaisi sinun viestisi vanhasta ahdistelevasta miehestä.

        Miksi sana "siksi"? Tosissaan viestisi on aika random, mutta ehkä aiemmin kirjoittelit tänne jotain jo ja viittaat niiihin. Tänään muutoin Suomi24:ssä on ollut hiljaista.

        Viestisi ei ole sen tyyppinen, joita poistetaan. Sen puolesta tuskin on huolta :)"


    • Anonyymi

      Repe ruutikallo ja molodick on pahimmasta päästä

    • Anonyymi

      Miksi ei uskota,että miehet vainoaa tulevat jopa työpaikan kulmille kyttää,koska pääsee töistä.Täällä poistetaan viestit jossa kerrotaan ahdistelusta,taitaa itse eläkeläisvaari ne poistaa,mene muualle esittelee yököttäviä rintakarvojasi ja lopeta se ovikellon soittelu.

    • Anonyymi

      Valittajilla ei ole elämässään mitään,ei työtä,ei harrastusta,kavereita,naista ym.

      • Anonyymi

        Ihan täysin random, mutta mietin maailman älyttömyyttä ja kaupallistamista. Sitten muistin kuinka koronakriisin aikana rikolliset alkoi ryöstää vessapaperia kuljettavia rekkoja.

        Sitten... luin ton viestin jostain, jolla ei ole mitään ja mietin että onkohan sillä vessapaperiakaan.

        Takaisin todellisuuteen... Minua todellakin hämmentää tämä "valittajasta" hokeminen täällä ja yritän aina ymmärtää että minustako nyt puhutaan? Ootteko te vähän hukassa?


    • Anonyymi

      Vanhoja pukkeja kylä täynnä.

    • Anonyymi

      Vastaus aloitukseen: yksinkertaisesti se on munan puute.

      • Anonyymi

        Jäin miettimään viestiäsi. Siinä on 2+2 näkemystä eli kuka on tämä "valittaja" ja sitten miten tämä munan puute ilmenee. Tarkoittaako hän että jollain ei ole sitä vain tarvitsisi sitä jonnekin?

        No, vastaan omasta puolestani oletuksella että 1. tämä Valittaja, josta puhutaan olisin minä 2. toinen tarkoitti että tarvitsisin munaa johonkin. Huomaan että minua on todellakin jäänyt ärsyttämään etten koe kiusaajien saaneen palkkaansa. Mielessäni on eniten ollut pesäpallomaila, koska munat on oikukkaita.


    • Anonyymi

      Miksei saisi valittaa? Omituinen ongelma jollain.

      Ylipäätänsä salailu vain kutsuu pedofiliaa ja muita lahkoja. Aina vedotaan johonkin kuvitteelliseen salaisuuteen tai vaitiolovelvollisuuteen. Luodaan yleinen ilmapiiri ettei muka koskaan eikä mitään saisi sanoa :DDD

      Tuollainen pelko on vain pahantekijöillä. Minun ongelmani on aina ollut se että minut yritetään vaientaa tai YKSITYISYYTTÄNI on loukattu. Esim. jos käyn vessassa, se ei ole salaisuus. Jos joku tulee minua vahtimaan/kuuntelemaan sinne, niin minun yksityisyyttäni on loukattu.

    • Anonyymi

      Paranoidinen skitsofrenia.

      • Anonyymi

        Paranoidisessa skitsofreniassa keskeisiä oireita ovat vainoamiseen liittyvät harhaluulot. Myös aistiharhat ovat tavallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paranoidisessa skitsofreniassa keskeisiä oireita ovat vainoamiseen liittyvät harhaluulot. Myös aistiharhat ovat tavallisia.

        Ai, kaikilla kassarouvilla? LOL


    • Anonyymi

      "haukkuu muut idiooteiksi, eikä tietenkään itsessä ole mitään vikaa. "

      Syrjintä nyt on vain rikos ja todella huonoa käytöstä. Aloittaisivat h*rot ja r*nkut sieltä itsestään eikä komentelisi minua "käyttäytymään". Mitähän muka väärin olen tehnyt?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2053
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1525
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1394
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1186
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe