Kouluun kun pääsin olin innoissaan kuin ilmapallo, sain kerralla 25 kaveria kun aiemmin ei ollut yhtään.
Mitä tarkoittaa kotiolosuhteet ja kaverisuhteet lapsille?
10
322
Vastaukset
- Anonyymi
Pasanen ja Senssu palasivat kerralla palstan iloihin ja kopiointeihin! Missä Tapsa?
Tuleeko hänkin ja onko shopannut jotakin ihanaa?- Anonyymi
Oletko reppana rakastunut, molempiin vai voi toiseen, päiväunesi...
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Mulla oli koulussa yksi hyvä kameli.... sen nimi oli jorma tai ainakin sen näköinen.
Jorkin kanssa tehtiin yhdessä kaiken laista. Heitettiin jojoa, ruunaa ja laavaa.
Jorkki ampui ritsalla mua korvaan naulalla ja siellä soi tinnitus vieläkin. Pyysi rehtorin kansliassa anteeksi ja sanoi "Anteeksi, en tiennyt että se oli ladattu".
Jorkki aina ylpeili että se osaa jo numerot ja aakkoset ja sillä on jo karvatkin pipulin juuressa kun meillä muilla ei ollut. Jorkki kysyi opettajalta että onko hän yliälykäs lapsi kun muut ei oo niin kehittyneitä? Opettaja sanoi että et oo, vaan sä olet 19 vuotias kun nuo muut on seitsemän. Jorkki oli jäänyt muutaman kerran luokalleen ja kutsui itseään ylioppilaaksi.
Kun Jorkki pääsi jatko opiskelemaan nuoriso vankilaan, niin tapasin aimon joka dyykkasi vanhoja miesten lehtiä roskiksesta. Aimo oli silloin vasta viiskymppinen pojan hupakko ja vaksina meidän scolessa. Se aina nipisteli meitä leikkisästi haaruksista ja kyseli että mikäs se siellä pömpöttää?
Siitä se alkoi leikin ja kaveruuden pohjalta, kunnes muuttui rakkaudeksi ja oikeuden käynneiksi, jossa ilkeät sosiaali viran omaiset keksi aimosta ilkeitä väitöksiä että se olisi tokaluokkalaista pannunna väkisin... kyllä se oli ihan vapaa ehtoista.- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Toi on niiltä ajoilta kun svengailtiin vielä Jorkin kanssa
https://ibb.co/5R70SHyPallopäät ja pallomahat molemmilla. Ei tarvi naisiin lähteä, mutta onneksi se ei edes kiinnostakaan näitä poikia.
- Anonyymi
Kaverin kanssa mennän kouluun ajoporolla. Matkaa on peräti kaksi poronkusemaa.
- Anonyymi
Olin ihan ilmapallona kun sain kerralla kaksi intenetkaveria, CHLangin ja Laiffin.
2010 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18350205
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483