Istuin rikki vanhan Kindleni ja tilasin uuden. Siellä pitäisi olla 144 kirjaa ostettuna ja maksettuna, mutta yhtäkään en onnistu lataamaan uuteen laitteeseeni. Pääsen tietokoneella tililleni, mutta on onnistu saamaan eloa Kindleeni. DNA-Wlan ja WI-FI heittäytyvät hankalaksi eikä asia onnistu USB:lläkään. Ja kaikki lataamani kirjat ovat jääneet johonkin XP:hen tai Win7:een. Voisiko joku ystävällisesti käydä ampumassa minut, en enää kestä näitä laitteita. PLEASE!
Kindle ei suostu toimimaan
Anonyymi-ap
2
255
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sain sen toimimaan. Vihaan näitä pyyhkäisyjuttuja. Ja missä on valikko esim. tekstin kokoa varten???
(Saa yhä ampua, ei se tästä enää paremmaksi muutu.)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871853Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1471312YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä681141- 651002
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82931Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli86858Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.128840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810